Gå til innhold

Slutt... vær så snill.. (SF)


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GÅ - gå før han ødelegger deg mer......... du har fortsatt evnen til å se at han tar feil - derfor: GÅ NÅ!

Gir deg en klem - og sender deg noen varme tanker.

Dette klarer du - stå på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

slik som jeg tolket det, var det et innlegg om anoreksia... siden det står sf i overskriften (forkortelse for spiseforstyrrelser)..mulig jeg tar feil,men..det passer jo til begge deler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så treffende at det er skummelt..... :cry:

Jeg leste det som om du har skrevet et dikt til din spiseforstyrrelse (uansett om det er anoreksi, bulimi eller tvangsspising så er det en spiseforstyrrelse), hvordan spiseforstyrrelsen styrer livet ditt og får deg til å stupe nedover og nedover....Og jeg kjente meg så godt igjen at jeg sitter her og feller tårer......For deg, for meg, og for alle som sliter med en spiseforstyrrelse....

Sender deg varme tanker. :trøste:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oisann - sorry!

Jeg så også den SF'n - men skjønte ikke hva den betydde! :klaske:

Og jeg skjønner det er vanskelig.......... men du har hvertfall kommet så langt at du har innsett at du har et problem. Det er et positiv utgangspunkt - den som ikke har kommet så langt - har et enda større problem!

Klemmer deg........ og ønsker deg lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest vært der

Spiseforstyrrelser er forferdelig, og det er ingen som forstår det uten å ha vært der selv. Har slitt med forskjellige typer sf selv. Det var en hard kamp å komme ut av men ved hjelp av gode bøker, en fantastisk studentprest, god psykolog og god støtte fra venner klarte jeg det. Tamker om å sult meg eller kaste opp kommer tilbake av og til, men da klarer jeg også å styre tankene vekk.

Du er mye verdt, du fortjener å ha det godt, du fortjener at noen er glade i deg og du fortjener mat.

Stå på!Vil du bli frisk tror jeg du klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...