Gå til innhold

Frokostquiz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg litt av dette da jeg alltid ser på God morgen Norge og ikke alltid bryr meg om å bytte kanal. Litt som den berømte trafikkulykken :fnise:

Men uansett; jeg må si jeg stiller meg veldig skeptisk til det hele!

Sånn den innringerkonkurransen fungrerer om dagen f.eks.. Det er jo aldri (de gangene jeg har sett vel og merke) noen som gjetter riktig på første forsøk. Virker som det er det alltid siste forslaget som kommer inn som er riktig..?

Tørr nesten vedde på at de velger svar ut i fra hva som ikke blir gjettet på.

Har også noen ganger tenkt tanken at det bare er fiktive innringere. De høres jo så rare ut :P

Og så lar jeg meg irritere meg grønn over hvordan de snakker til seerne! Særlig hun jenta! Kjefter og smeller!

Og maser om at man skal sende inn svar på sms-konkurransene i flere minutter. Første riktige svar kommer garantert inn etter bare noen få sekunder.

Noen andre som har sett dette og gjort seg opp noen tanker?

Virker som jeg bruker masse tid og tanker på dette, men jeg gjør egentlig ikke det altså :sjenert:

Skrevet

For meg virker det ganske åndsforlatt hele konseptet. De oppgavene er ofte veldig lette, og jeg har for morro skyld sendt inn svar et par ganger. Svaret mitt var rett og ble sendt lynkjapt inn, men tiden gikk - ingenting skjedde... Damen fortsatte å si at alle svar som kom inn til da, var feil. Blir fryktelig mye mas og kjas. Høres ut som sånne demonstrasjons-selgere som skal ha ut en lang lekse med unyttig repeat-info.

Teksten helt nederst på skjermen er for liten til at jeg kan se den, men jeg vedder på at meldingene ikke er i nærheten av menneskevennlige priser, om en sender mange svar der.

Jeg deltar aldri mere. :(

Skrevet

Jeg tenker som deg TS at det er juks og oppspinn. De kan jo fint redigere svaret utifra hva innringeren svarer. Også er det så dumt og programlederene står å maser og kjefter og kaller seerene for dumme som ikke gidder å ringe inn.

Jeg kan egentlig ikke skjønne at TV2 ønsker et sånt dumt hjernedødt program, det hadde vært bedre med en reprise av et eller annet på den halvtimen.

Skrevet

Synes det er utrolig slitsomt med disse frokostquizene! Det er jo programlederne som gjør det så ufattelig tragsk.Kjefter og står på.Nei,da svitsjer jeg fort over til noe annet,ja.

Skrevet

Det er bare juks og fanteri.

Folk vinner bare småpremier hele tiden. Og kanskje en som vinner en diger premie en gang i året slik at det ikke skal virke misstenksomt.

Skrevet

Det er nok bare juks ja. De sier jo at de som kommer med det første riktige svaret vinner men dette må da bare være tull? Konkurransene er jo ikke såå vanskelige heller. Så ganske rart det tar så lang tid på at det riktige svaret kommer inn. De bare lurer deg for penger. Det er ikke akkurat billig å sende inn svar heller. Du taper jo mer enn du vinner liksom.

Skrevet

De bare lurer deg for penger. Det er ikke akkurat billig å sende inn svar heller. Du taper jo mer enn du vinner liksom.

Helt klart. De driver ikke veldedighet i vår favør,- de driver business!
Skrevet

Jeg ser også go morgen norge og hater det quiz programmet...burde vært ulovlig for alt virker som juks og lyving....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...