Gå til innhold

Større pupper med trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ei jente på 15 år. Jeg trener aktivt 3 ganger i uka.

Jeg har former og normale pupper, men det er mange som har større enn meg.

Er det noen trenings metoder som styrker musklene rundt brystet eller noen piller e.l lingnende som kan hjelpe meg med å få større pupper?

Jeg ønsker å få form på puppene, og fylde i de :) vær så snill og kom med tips

- takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan trene brystmusklene, men ikke puppene. :)

Skrevet

Du kan trene brystmusklene, men ikke puppene. :)

Hvordan? får du bedre former av det?

Skrevet

Du kan ikke trene frem fettvev og melkekjertler, nei. :)

Skrevet

Du kan ikke trene frem fettvev og melkekjertler, nei. :)

Muskler vokser jo de også, så om du trener musklene rundt vil vel de utgjøre en forskjell?

Skrevet

Du kan trene brystmuskulatur, det vil hjelpe til å løfte puppene og du unngår hengepupper. Selve puppene styres genetisk, og kan ikke gjøres noe med. Hvis problemet er størrelsen er det viktig å huske at de sannsynligvis ikke er ferdig utvokst enda, så smør deg med tålmodighet, for noen vokser puppene helt til man er over tjue.

Skrevet

Siden pupper består av stortsett fettvev og melkekjertler, så vil mye trening i de fleste tilfeller gi mindre pupper. Har selv erfart dette, og har venninner som har kommentert at de "mistet" puppene da de utvidet treningsmengden. Hvis du tenker over det, så er ikke store pupper vanlig hos toppidrettsutøvere.

Men trening av brystmuskulaturen vil gi bedre holdning, og gjøre at puppene ikke vil henge så fort.

Skrevet

puppene er det første som blir mindre hos meg når jeg tar av noen kilo. du kan bygge brystmuskulatur, men tror vinningen går opp i spinningen.

Skrevet

Du skal være glad for de puppene du har, for når du blir eldre og evnt får barn, vil puppene bli enda større.

Du kan trene brystmusklene, da kan de bli litt større, men om du vil ha større pupper, så må du vente. Du er bare 15 og de vokser fortsatt.

Jeg hadde 75B da jeg gikk på vgs, og jeg fikk 75C da jeg var i begynnelsen av 20 årene, noe jeg fortsatt har.

Skrevet

Jeg trener ganske mye, og "sliter" med det samme. Har veldig små pupper, og sliter med å fylle ut topper, kjoler etc. Har også vurdert å begynne å trene bryst, bare for at det er "noe" der. Jeg har altså pupper, men det er helt flatt til der puppene begynner, altså litt "kyllingbryst" om man kan kalle det det. Nesten så ribbeina synes på brystkassa, og det er ikke særlig fint. Da synes jeg det er finere med litt muskler der, siden puppene ikke blir noe større uansett (hvis jeg ikke slutter med treningen/blir gravid).

Skrevet

Forstår at du tenker sånn som du gjør hvis det er er sånn at man kan se ribbeina over puppene. Men kan trene opp slik at du får ett lag med muskler i det området. Det skal ganske mye til for at det skal bli noe masse av det som vil vise i forhold til puppene dine, men det kan hende at det gjør at ribbeina dine blir usynlige / mindre synlig.

Skrevet

Jeg trener ganske mye, og "sliter" med det samme. Har veldig små pupper, og sliter med å fylle ut topper, kjoler etc. Har også vurdert å begynne å trene bryst, bare for at det er "noe" der. Jeg har altså pupper, men det er helt flatt til der puppene begynner, altså litt "kyllingbryst" om man kan kalle det det. Nesten så ribbeina synes på brystkassa, og det er ikke særlig fint. Da synes jeg det er finere med litt muskler der, siden puppene ikke blir noe større uansett (hvis jeg ikke slutter med treningen/blir gravid).

Hvilken trening er det som skal til for å styrke musklaturen rundt puppene?

Skrevet

Hvilken trening er det som skal til for å styrke musklaturen rundt puppene?

Benkpress og brede armhevninger ihvertfall.

Og bare sånn for å presisere det andre har sagt hittil: Man kan ikke trene seg til større pupper. Puppene i seg selv består kun av fett og melkekjertler. Man kan heller ikke forebygge hengepupper ved trening av nøyaktig samme grunn.

Skrevet

P-piller?

Trening gjør jo ofte det motsatte egentlig, da bryster består av fett og fett kan bli om til muskler... Så, dess lavere fettprosent, dess mindre bryster.

Og det er genetisk, og du er 15 og ikke ferdig utviklet som det er andre som har skrevet.

Jeg er 26 og har ikke bryster, små i såfall, men for små til bher ennet enn stoff, praktisk, men ikke særlig kvinnelig. Men jeg liker det slik da, syntes det er praktisk ja:)

Vi er skapt forskjellig

Skrevet

Akkurat sånn skremselspropaganda gjorde at jeg ikke begynte å trene før jeg var i voksen alder. Alle snakket om at man gikk ned i vekt, og jeg var så tynn og mager at tanken på å gå ned i vekt var et mareritt.

Så, du må spise mer enn du forbrenner. Da legger du på deg, og da legger du på deg på brystene dine også.

Jeg trener nå masse, og har aldri hatt så "store" pupper før. Musklene du bygger rundt, i tillegg til å sørge for å få i deg nok næringsrik mat og litt til sørger for det.

Snakk med legen din du, i og med at du er såpass ung :) Kroppen din er tross alt ikke ferdigutviklet enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...