Teriyaki Skrevet 2. august 2011 #3141 Skrevet 2. august 2011 Litt av en sovebaby du har! Håper gutten min blir like glad i søvnen
^^Belle^^ Skrevet 2. august 2011 Forfatter #3142 Skrevet 2. august 2011 Hei! C er over fem måneder nå, og lå borte for første gang i helgen...riktignok bare et døgn, men GRUSOMT for meg! Farmora hans fortalte at han bare var blid og glad og ikke virka til å savne mamma og pappa i det hele tatt... Hva er egentlig en UV-seng? Åh, jeg kan tenke meg at det var fælt ja. Her jobber vi fremdeles med å være borte fra henne i mer enn noen timer. En UV-seng er en genial sak som er en krysning mellom noe som ser ut som en vognbag og noe som fungerer som en babygym og som i tillegg har UV-beskyttelse sånn at mamma har mulighet til å ligge litt på stranden. Det hadde ikke gått her, altså... Puppene holder jo på å gå ut av sitt gode skinn etter seks timer sammenhengende søvn. Det er gøy å pumpe på morgenen, for det kommer så vanvittig mye og fort! Deilig med mammadalt, da Prøver å unngå det her, men det er nå ikke noe å gjøre med at det er jeg som har puppene. Ja, det er kjempegøy! Det tar jo bare noen minutter før pumpeflasken er full. Det er nok fordi nå er det bare henne og meg som er alene nesten hele dagen. Men sånn ellers har jeg ikke noen problem med å gi henne fra meg altså, selv om jeg må bite det i meg når hun gråter og vedkommende som holder henne ikke trøster henne på rette måten. De kan jo selvsagt ikke vite hvordan hun liker å bli trøstet. AUUU! Eh, ja. Litt av en sovebaby du har! Håper gutten min blir like glad i søvnen Ja, hun er helt fantastisk snill. Jeg er faktisk mer uthvilt nå enn jeg var de siste to månedene av graviditeten.
^^Belle^^ Skrevet 2. august 2011 Forfatter #3143 Skrevet 2. august 2011 Fin dag i dag. :happy: Fikk ikke gjort så veldig mye på listen min, annet enn å vaske klær. Resten av dagen gikk med til legetime på helsestasjonen (nå har den ekstreme vektoppgangen hennes stagnert litt, og hun har ''bare'' lagt på seg ca 600 gram på to uker - nå veier hun 5860 gram), barseltreff og gravid-venninnebesøk. Jeg har jo selvsagt klart å utsatt pakkingen til aller siste liten, men satser på at det skal gå greit. I tillegg skal jeg hjelpe bror med å finne dress i morgen. Travelt. Men jeg jobber best under press.
Disco Biscuit Skrevet 3. august 2011 #3144 Skrevet 3. august 2011 Høres ut som om du fikk gjort litt allikevel da Lykke til med dresskjøp i dag!
^^Belle^^ Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3145 Skrevet 3. august 2011 Høres ut som om du fikk gjort litt allikevel da Lykke til med dresskjøp i dag! Litt ihvertfall. ----------- Nå er jeg nesten ferdig pakket. Vognen er pakket ned i prampacken (herregud for et styr, men nå er ihvertfall vognen trygg ) og det eneste som mangler er toalettsakene våre. Jeg er jo livredd for å ha for lite klær til henne, så kofferten vår har mer hennes klær enn mine. Ikke det at noen av sommerklærne mine passer da, så det er like greit. Vi reiser tiiiiidlig i morgen, tror vi må kjøre i 6-tiden. Forhåpentligvis passer det bra med As første oppvåkning sånn at hun ikke blir sur og grinete i bilen. Åh, jeg gleder meg sånn.
Sequax Skrevet 3. august 2011 #3150 Skrevet 3. august 2011 UV-senga hørtes jo genial ut! Men mamma'n til C er ikke noe glad i sola, så da er det heller bleike armer og babygym på stuegulvet som gjelder...
Diddles Skrevet 3. august 2011 #3153 Skrevet 3. august 2011 Goood tur, kos dere i massevis Håper flyturen går fint med lille A
^^Belle^^ Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3154 Skrevet 4. august 2011 Takk folkens. Nå sitter vi i bilen og A har vært helt eksemplarisk så langt. Var litt redd for at hun skulle gjørr seg vanskelig, men hun har sovet hele veien, bare med et lite matopphold på ferjen. Tror det har noe med at jeg slapp å vekke henne da jeg stod opp (klokken 4 ), men at hun våknet av seg selv. Godt timet. Ha en kjempefin uke alle sammen. Det skal vi.
Sequax Skrevet 7. august 2011 #3157 Skrevet 7. august 2011 *misunnelig etter å ha lest oppdatering på FB* Kos dere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå