^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #4801 Skrevet 5. juni 2012 Gratulerer så mye med dagen! :hoppe: Måtte du ha en flott dag! Skal si man får barn tett når man er gravid to bursdager på rad Det høres jo ut som ett flott tiltak det med barnehagen. Det har jeg ikke tenkt på engang. Det må jeg huske å si til mannen. Tusen takk skal du ha.
kisskissbangbang Skrevet 5. juni 2012 #4802 Skrevet 5. juni 2012 Gratulerer med dagen, Belle! (Og jeg dør nesten litt inni meg hver gang jeg titter innom her og leser all denne kakepraten. Jeg hater å slanke meg! )
Diddles Skrevet 5. juni 2012 #4803 Skrevet 5. juni 2012 Gratulerer med dagen min skatt Måtte dagen bli FANtastisk, med gaver i fleng, kaker og kjekt besøk Jeg er veldig glad i deg
^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #4804 Skrevet 5. juni 2012 Gratulerer med dagen, Belle! (Og jeg dør nesten litt inni meg hver gang jeg titter innom her og leser all denne kakepraten. Jeg hater å slanke meg! ) Tusen takk. :happy: Urk, slanking er noe dritt. Heldigvis har jeg en god unnskyldning nå. Gratulerer med dagen min skatt Måtte dagen bli FANtastisk, med gaver i fleng, kaker og kjekt besøk Jeg er veldig glad i deg Tusen takk søte deg! Jeg er veldig glad i deg også!
^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #4806 Skrevet 5. juni 2012 Du er så søt! --- Nå har jeg forresten bursdagsshoppet til meg selv Ny fuktighetskrem. Det trengs virkelig. Av erfaring blir gravidhuden min en katastrofe.
kisskissbangbang Skrevet 5. juni 2012 #4807 Skrevet 5. juni 2012 Du, de nye skoene dine! Hvor er de fra?
^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #4808 Skrevet 5. juni 2012 Du, de nye skoene dine! Hvor er de fra? Ikke sant? De er kjøpt på Eurosko. Synes de var litt i dyreste laget (599 kr), men jeg fikk de av mamma så da var det greit. De er knallgode å gå med da, det er jo nesten det viktigste.
kisskissbangbang Skrevet 5. juni 2012 #4809 Skrevet 5. juni 2012 Tenkju! Jeg har leita etter et par sko som kan freshe opp de (alt for mange) lyse sommerkjolene mine, og disse er jo perfekte! Og det rettferdiggjør jo selvsagt prisen.
^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #4811 Skrevet 5. juni 2012 Vi har fått oss barnehagevogn! En venninne av søster la ut på salgssiden på fb, og så snill som hun er lot hun meg få den uten budrunde ''siden jeg har bursdag i dag''. Snilleste! 500 kr for en Emmaljunga med bag, sportsdel og pose, det er jo kjempebillig! Og mannen som syntes det var dyrt...
LineGourmet Skrevet 5. juni 2012 #4812 Skrevet 5. juni 2012 Gratulerer med dagen Belle! Og barnehagevogn! Dyrt - pfft, 500 kr er jo bare en superbargain!
^^Belle^^ Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #4813 Skrevet 6. juni 2012 Tusen takk Line! Ikke sant det er et kupp? --- Dagen i går var superfin. Da jeg kom hjem fra jobb kom både bror og søster og vi fikk kastet i oss litt pizza før bestefar kom. Så kom alle ramlende på bånd, og den største overraskelsen av alle: tvillingbroren til pappa. Nå har jeg ikke sett ham på over et år, mest fordi han er bortreist hele tiden og kanskje litt fordi vi (jeg, bror og søster) er et sårt punkt for ham enda. Jeg ble jo helt sjokka, og gravidhormonell som jeg er var det rett før jeg begynte å grine. Da hjalp det jo ikke at stesøster på 15, rett bak onkel, kom med verdens fineste scrapbook som hun hadde laget fra bryllupet vårt! Jeg måtte forte meg inn på rommet og tørke noen tårer da, ja. Det er tydeligvis innbringende å bli 28, for jeg fikk 2000 kr! Så til helgen blir det shopping. I tillegg fikk jeg wake-up light av A, så i dag morges ble jeg vekket av bølgeskvulp. :happy: Eller, jeg ble vekket av A som pillet meg i nesen, men etter det ble jeg vekket av bølgeskvulp. Dagens positivliste: - 8+1 - Cola light på jobb - , og atter
Teriyaki Skrevet 6. juni 2012 #4814 Skrevet 6. juni 2012 Hørtes ut som en kjempekoselig dag!! Og så mye fint du fikk, da! Er det ikke godt å ha passert åtte uker? Jeg sank skuldrene veldig da i alle fall. Følte åtte uker var mer magisk å passere enn tolv.. :gjeiper:
honning Skrevet 6. juni 2012 #4815 Skrevet 6. juni 2012 Hvor i all verden har jeg vært? Du er jo gravid igjen, Belle!! Gratulerer så mye!!!!! :strix: Nå blei jeg helt rørt her. Må lese bakover litt i dagboka di nå med en gang merker jeg... Fantastiske nyheter! Og gratulerer så mye med vel overstått også!!
^^Belle^^ Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #4816 Skrevet 6. juni 2012 Hørtes ut som en kjempekoselig dag!! : ) Og så mye fint du fikk, da! :jepp : Er det ikke godt å ha passert åtte uker? Jeg sank skuldrene veldig da i alle fall. Følte åtte uker var mer magisk å passere enn tolv.. :gjeiper : Ja, den var helt super. Og den aller fineste gaven var at jeg fikk se onkel igjen (og at A fikk hilse på). Det er litt godt, ja, men føler ikke noen magisk grense enda. Tror jeg må vente litt til. Hvor i all verden har jeg vært? Du er jo gravid igjen, Belle!! :grine : Gratulerer så mye!!!!! :strix : :strix : :strix : Nå blei jeg helt rørt her. Må lese bakover litt i dagboka di nå med en gang merker jeg... ; ) Fantastiske nyheter! Og gratulerer så mye med vel overstått også!! :gave : :klemmer : Det er helt sykt! Klarer ikke helt å tro på det enda. Tusen takk for det!
honning Skrevet 6. juni 2012 #4817 Skrevet 6. juni 2012 Det er helt sykt! Klarer ikke helt å tro på det enda. Det skjønner jeg godt, jeg forstår nesten ikke selv at jeg er gravid enda som bare har 3 måneder igjen og kjenner masse spark hver dag Satt akkurat og tenkte i går at vi må snart få ut fingen og handle inn ting, må jo ha ei til sprinkelseng, og så har jeg lyst å handle noe jenteklær snart Blir veldig morro å følge deg i denne graviditeten også!!
^^Belle^^ Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #4818 Skrevet 6. juni 2012 Mannen var nettopp hos legen med A (kontroll pga. mandlene) og hun fant en bilyd på hjertet! Siden hun ikke hadde hørt det før (er jo bare to måneder siden vi var der sist) sendte hun henvisning til hjertespesialist. Det var visst ikke noe å bekymre seg for (det tar gjerne 7 måneder å komme inn), men man blir jo allikevel skremt. Hjertet, liksom.
honning Skrevet 6. juni 2012 #4819 Skrevet 6. juni 2012 Selvfølgelig blir man skremt Får håpe det ikke er noen ting, som de tror. Dumt at dere må vente så lenge på å få komme inn uansett
^^Belle^^ Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #4820 Skrevet 6. juni 2012 Ja, huff. Har jo forsket meg frem til at dette er vanlig (90% av alle barn har det), men det må jo være noe som er litt ekstra ''alvorlig'' siden hun velger å sende henvisning med alskens prøver og sånt. Synes det er så skummelt og tenker veldig på pappa akkurat nå. Tenk om det er noe arvelig liksom? Nei, jeg kan ikke tenke sånn. A er jo en ekstremt aktiv jente uten noen symptomer på noe som helst. Jeg får bare være takknemlig for at legen faktisk velger å gi henvisning for å forsikre seg om at alt er okei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå