^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #4541 Skrevet 5. mai 2012 Hehe, ja det rådet der har jeg også fått, men dessverre fungerer det sjeldent sånn. De våkner tidlig uansett Deilig at hun la seg så tidlig i går får jo masse alenetid når ungen er i seng klokken seks. Jepp, sånn er det her også. Da legger vi heller tidligere sånn at hun får den søvnen hun trenger. Så kan bare alle andre synes det er rart. Det var i dag hun sovnet så tidlig. Hun pleier som regel å sovne i 6-tiden, senest halv 7, så mye alenetid på kvelden ja. Det er litt deilig altså, men nå når jeg jobber synes jeg jeg får altfor kort tid med henne før hun må legge seg. Stakkar lita! Ikke noe greit med de tennene altså! Nei, huff. Hun har jo heldigvis ikke hatt så veldig store problemer med tennene, men man blir allikevel så fortvilet når de har vondt og nesten ikke kan gjøre noe med det.
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #4542 Skrevet 6. mai 2012 Deilig dag. :happy: I dag var det min tur til å stå opp med A, og jeg må innrømme at jeg har savnet morgenene våre altså. Hun er i så utrolig godt humør når hun står opp at det bare er en fryd. Da spiller det ingen rolle om klokken er 6 liksom. I dag har vi bare hatt en skikkelig innedag. Superdeilig det også. A lærte seg plutselig å si ''da'' så i hele dag har hun sagt ''dadadadada'' uten stans. Hun har jo aldri vært særlig snakkesalig av seg, og frem til i dag har hun bare sagt yss/æss. Hun har også stått helt uten støtte i kanskje 7 sekund!
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #4543 Skrevet 6. mai 2012 Jeg må bare vise de ferdige babyskoene jeg har heklet. Er sååå stolt over dem. (De er gulere i virkeligheten)
Marikke Skrevet 6. mai 2012 #4544 Skrevet 6. mai 2012 Wow! Så søøøte sko! Jeg må forresten innrømme at jeg har blitt påvirket av dere håndarbeid-damene her inne, og har begynt å strikke selv (Det er maaange år siden sist.)
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #4545 Skrevet 7. mai 2012 Wow! Så søøøte sko! Jeg må forresten innrømme at jeg har blitt påvirket av dere håndarbeid-damene her inne, og har begynt å strikke selv (Det er maaange år siden sist.) Takk. Er dødsfornøyd med dem altså. Særlig siden de er halvveis selvdiktet og det aller første jeg noen gang har heklet ferdig. Gleder meg til å gi dem til venninnebaby i juli. Så gøy at du blir inspirert.
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #4546 Skrevet 7. mai 2012 Brun spotting her i gården, så jeg kjører rett på med positivliste. Er liksom ikke så mye mer å si... - Sykle til jobb i min nye marius-genser - Strålende sol - 1 dag til testing - Bable-A - Ny og fantastisk mascara
Sushi Skrevet 7. mai 2012 #4547 Skrevet 7. mai 2012 Krysser fingrene for dere! Altfor spennende dette her, kan bare tenke meg hvordan det er for deg og mannen. Håååper at eggbert har klamret seg fast ...litt mindre viktig, men har du lyst å dele navnet på den mascaraen...?
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #4548 Skrevet 7. mai 2012 Krysser fingrene for dere! Altfor spennende dette her, kan bare tenke meg hvordan det er for deg og mannen. Håååper at eggbert har klamret seg fast ...litt mindre viktig, men har du lyst å dele navnet på den mascaraen...? Takk for det. Denne gangen har egentlig ukene gått fort synes jeg, men nå har vi jo A som tar fokuset bort på en måte. Selvsagt. Det er Stila sin Lash Visor vannfast mascara, kjøpt på feelunique.com. Den ser virkelig ikke imponerende ut, men den er knallgod. Anbefaler denne bloggen. Jeg pleier å følge flesteparten av tipsene hennes, og har enda ikke blitt skuffet. Hun er helt fantastisk.
Teriyaki Skrevet 7. mai 2012 #4549 Skrevet 7. mai 2012 Skal bli spennende å gå inn i dagboken din i morgen, ja! Jeg drømte faktisk at du var blitt gravid.. :gjeiper:
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #4550 Skrevet 7. mai 2012 Skal bli spennende å gå inn i dagboken din i morgen, ja! Jeg drømte faktisk at du var blitt gravid.. :gjeiper: Åh, du er nå søt da. Men du er nok ikke sanndrømt, for nå er mensen her. Faktisk såpass at jeg må ut og kjøpe tamponger.
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #4552 Skrevet 7. mai 2012 Takk Diddles. Da jeg var på butikken for å kjøpe tamponger, raska jeg med meg en kinder bueno som jeg nå skal spise, helt uten dårlig samvittighet. Så det så.
Mazilla Skrevet 7. mai 2012 #4556 Skrevet 7. mai 2012 Jeg hadde nok ikke gitt meg etter én kinder bueno...
Teriyaki Skrevet 7. mai 2012 #4558 Skrevet 7. mai 2012 Åh, du er nå søt da. Men du er nok ikke sanndrømt, for nå er mensen her. Faktisk såpass at jeg må ut og kjøpe tamponger. Åh, så leit Skjønner godt du er skuffet..Og den sjokoladen skal du bare unne deg! Jeg hadde nok heller ikke gitt meg med den ene.. Hvordan blir veien videre nå da?
Kokos Skrevet 7. mai 2012 #4560 Skrevet 7. mai 2012 Så kjedelig at det ikke klaffet, dere hadde fortjent en fulltreffer på første forsøk denne gangen. Men det tar nok ikke lange tiden før spiren sitter En kinder bueno hørtes godt ut, helt på sin plass å unne seg noe ekstra godt på en litt teit mandag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå