Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik at man glemmer "alt" av kunnskaper når man ser på eksamensoppgavene?:fnise: Når jeg jobber med oppgavene i boka så går det helt fint, men i dag skulle jeg bare sjekke hvordan eksamensoppgavene kan se ut og da fikk jeg totalt jernteppe!:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza

Hvem er han her? Jeg er 100% sikker på at jeg har sett han på TV flere ganger før men jeg kommer ikke på navnet :klo: Tok bilde nå når de viste reklamen, er den hvor de synger og lager mat

E96CA892-58C9-4764-96E4-09192BED206A.thumb.png.9d93eb7e97a17294114f26ce8a94dad8.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Winza skrev:

Hvem er han her? Jeg er 100% sikker på at jeg har sett han på TV flere ganger før men jeg kommer ikke på navnet :klo: Tok bilde nå når de viste reklamen, er den hvor de synger og lager mat

E96CA892-58C9-4764-96E4-09192BED206A.thumb.png.9d93eb7e97a17294114f26ce8a94dad8.png

Det ligna på Robert De Niro ihvertfall :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2018 den 19.08, Winza skrev:

Hvem er han her? Jeg er 100% sikker på at jeg har sett han på TV flere ganger før men jeg kommer ikke på navnet :klo: Tok bilde nå når de viste reklamen, er den hvor de synger og lager mat

E96CA892-58C9-4764-96E4-09192BED206A.thumb.png.9d93eb7e97a17294114f26ce8a94dad8.png

Det er Heine Totland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 timer siden, lostpenguin skrev:

Det er Heine Totland :)

Ah! Såklart, tusen takk :) Har klødd meg mye i hodet pågrunn av dette de siste ukene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

I dag lurer jeg på hvor mange selvdiagnostiserte dyslektikere det er i Norge ... 

Forleden lurte jeg på hvorfor (tradisjonell) musikk er så ulik fra region til region, f.eks. øst-asiatisk musikk i forhold til afrikansk musikk i forhold til skandinavisk musikk. Vet ennå ikke svaret, og venter i spenning på at noen kan opplyse meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 20.12.2017 at 7:20 PM, Winza said:

Hvis man fyker inn i propellen på flyet slik som på film hvor de blir kuttet i en million biter, gjør det noe vondt egentlig og i så fall i hvilken skala?

Ingen kan vel gi noe sikkert svar på det, men ved massive skader, er det vanlig å gå i sjokk, med nedsatt bevissthet og smertefølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
58 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Hvorfor er hullete og slitte jeans så populært?

Aldri skjønt meg på slikt heller, hva blir det neste liksom? Hullete sokker? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir Gwyneth Paltrow sett på som smellvakker?  Hun er jo ikke det, søt og pen ja!  Men ikke smellvakker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 26.5.2018 den 1.44, Peonjenta skrev:

Hvorfor blir Gwyneth Paltrow sett på som smellvakker?  Hun er jo ikke det, søt og pen ja!  Men ikke smellvakker.

Det kommer an på øyet som ser :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Winza skrev:

Har vi vitnebeskyttelse i Norge?

Ja, i mange forskjellige former og grader. Kontakt og besøksforbud er en av dem. I verste fall må man bytte navn og bo på hemmelig adresse. Det er ikke så lenge siden en opplysningsside (noe ala 1881) fikk trøbbel fordi de la ut informasjon om en som hadde hemmelig nummer og adresse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
29 minutter siden, Brimi skrev:

Ja, i mange forskjellige former og grader. Kontakt og besøksforbud er en av dem. I verste fall må man bytte navn og bo på hemmelig adresse. Det er ikke så lenge siden en opplysningsside (noe ala 1881) fikk trøbbel fordi de la ut informasjon om en som hadde hemmelig nummer og adresse. 

Må være grusomt å måtte forlate alle man kjenner og er glad i for potensielt resten av livet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2018 den 13.40, Catalina Culès skrev:

Hvorfor tigger hunder og katter mat hele tiden ?

Kan være at de ikke får riktig type mat

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Er det noen som husker en godt polstret kvinne som spilte piano så brystene disset, sånn ca mellom midten av 80-tallet og midten av 90-tallet et sted? Skulle gjerne hatt navnet hennes, men jeg kommer ikke på det.

Dette var en godt voksen dame - sannsynligvis minst 50 år gammel. Tror hun hadde kort, mørkt (evt. grått) hår, og litt uformelige, gammeldagse kjoler/bluser. Hun smilte mye, og spilte piano med harde tak. Jeg mener å huske at hun enten var gjest eller fast innslag i populære programmer på NRK, og de fleste visste hvem hun var om man sa navnet, men hun var liksom ikke "Dan Børge Akerø"-nivå kjendis heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Antlers skrev:

JA! Tusen takk! Da kan jeg endelig gå og legge meg 😂

😀  Bare hyggelig. God natt.

Knardahl var en klassisk pianist, men se henne kose seg glugg i hjel med boogie woogie sammen med Vazelina Bilopphøggers i "Bomull i øra" er så jævlig bra.  ☺

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...