sofie777 Skrevet 21. oktober 2016 #7021 Del Skrevet 21. oktober 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange jeg vet om som er damer har telefon angst Anonymkode: cb8bb...ae9 Nei, du vet om mange som har telefon som har angst og så vet du om noen som har telefonangst, to forskjellige ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 21. oktober 2016 #7022 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hvorfor er det så mange negative holdninger til menn som liker å bruke kjole, mens jenter uten noe problem kan bruke dress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7023 Del Skrevet 21. oktober 2016 1 time siden, sofie777 skrev: Nei, du vet om mange som har telefon som har angst og så vet du om noen som har telefonangst, to forskjellige ting. Høh? Anonymkode: cb8bb...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7024 Del Skrevet 21. oktober 2016 For litt siden tittet jeg gjennom ett par episoder fra den tv-serien Hells`s Kitchen med Gordon Ramsay. Dersom noen av de amatør-kokkene der har en helt ELENDIG mat-servering, så kan Gordon Ramsay finne på å kaste alle sammen fra kjøkkenet. Men hva skjer egentlig etterpå? Blir alle gjestene fortalt at dem bare må gå sin vei (uten å få noe mat) fordi heile kjøkkenet plutselig har stengt? Må Gordon Ramsay selv fikse ferdig all maten som fremdeles gjenstår, eller er heile det opplegget med at alle kokkene må "get out of the Kitchen" bare for show? Anonymkode: 5e7d7...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. oktober 2016 #7025 Del Skrevet 21. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høh? Anonymkode: cb8bb...ae9 Telefon angst, telefonangst: særskriving, tre ord, to forskjellige betydninger. Men nå ble dette veldig off topic og det beklager jeg på det sterkeste. Du kan eventuelt sende meg en PM om det er mer du lurer på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 21. oktober 2016 #7026 Del Skrevet 21. oktober 2016 På 16.10.2016 den 2.31, DreamOn skrev: Er barn gror i en kvinnes mage som resultat av en manns sæd som møter hennes egg. Barnet vil ha 50/50 gener fra begge foreldre. Likevel er det jo mor som "gror" denne babyen. Stoffet til alle cellene i denne babyen kommer jo fra mor, til å bygge bein, hjerne, tenner, hår, blodårer, hud, lunger osv. Hvordan kan da babyen være et resultat fra to mennesker?? Det er jo fra mor den får byggestener til alt vev. Begge har bidratt til oppskriften, byggeklossene er bare verktøyet. Det blir som om to designere på IKEA designer et nytt møbel og bidrar 50% hver til tegningene. Så tar den ene designeren tegningene med seg ut og bygger møbelet. Vil møbelet ligne på det designerne ble enig om eller trelastleverandøren? To saftprodusenter blander en ny saft ved å tilsette 50% hver av sin råsaft. Så tar den ene saftprodusenten blandingen med seg utenfor og fyller den opp med vann til man har ordentlig saft. Hva vil saften smake som? Men selvfølgelig, finnes det problemer med trelastleveransen eller vannet ikke er helt rent vil dette påvirke det ferdige produktet. Litt corny analogier, men poenget er inni der et sted. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #7027 Del Skrevet 27. oktober 2016 Hvorfor er det ubehagelig når man skal få ereksjon? Altså den ubehagelige følsomme følelsen man får før Anonymkode: cb8bb...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2016 #7028 Del Skrevet 27. oktober 2016 På 21.10.2016 den 19.03, ekkoet skrev: Begge har bidratt til oppskriften, byggeklossene er bare verktøyet. Det blir som om to designere på IKEA designer et nytt møbel og bidrar 50% hver til tegningene. Så tar den ene designeren tegningene med seg ut og bygger møbelet. Vil møbelet ligne på det designerne ble enig om eller trelastleverandøren? To saftprodusenter blander en ny saft ved å tilsette 50% hver av sin råsaft. Så tar den ene saftprodusenten blandingen med seg utenfor og fyller den opp med vann til man har ordentlig saft. Hva vil saften smake som? Men selvfølgelig, finnes det problemer med trelastleveransen eller vannet ikke er helt rent vil dette påvirke det ferdige produktet. Litt corny analogier, men poenget er inni der et sted. Jeg er ambivalent. Jeg skjønner det , men ikke helt likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #7029 Del Skrevet 27. oktober 2016 Hvis jeg er skikkelig tissatrengt men har holdt meg en liten stund, så er det veldig godt å tisse og alt strømmer fort. Så hvorfor er det ubehagelig og tar så lang tid å tisse når man har holdt seg veldig lenge? Og hvorfor renner det så lite av gangen? Burde det ikke strømme på som når man bare har holdt seg litt når blæra er så full at det sprenger? Anonymkode: 5b68c...ab8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 28. oktober 2016 #7030 Del Skrevet 28. oktober 2016 Jeg er litt usikker på siden du skriver godt/ubehagelig, personlig er det ingen ubehag for meg, bare godt å slappe av, men mulig det er individuelt. Uansett har jeg lurt på samme selv, det kommer litt i bølger liksom Kom uansett nylig over denne som sier litt om hvordan ting henger sammen i det systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #7031 Del Skrevet 28. oktober 2016 Hvilken lg modell er dette? Anonymkode: cb8bb...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #7032 Del Skrevet 30. oktober 2016 På 28.10.2016 den 16.10, AnonymBruker skrev: Hvilken lg modell er dette? Anonymkode: cb8bb...ae9 Noen please? Anonymkode: cb8bb...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #7033 Del Skrevet 30. oktober 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen please? Anonymkode: cb8bb...ae9 Kan du åpne dekselet? På min gamle mener jeg det sto på innsiden, ved batteriet. Ellers står det kanskje når du skrur den på? Anonymkode: 0ec9f...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7034 Del Skrevet 4. november 2016 I bryllup skal brudgommen bruke dress, som han likevel kan bruke ved veldig mange andre situasjoner også... Samtidig som bruden skal bruke mangfoldige tusenlapper, på en brudekjole som hun sannsynligvis aldri kommer til å bruke igjen... Hvorfor gidder så mange kvinner å bruke så mye penger på brudekjole da? Anonymkode: 0d2e2...f48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7035 Del Skrevet 4. november 2016 På 28.10.2016 den 1.30, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ubehagelig når man skal få ereksjon? Altså den ubehagelige følsomme følelsen man får før Anonymkode: cb8bb...ae9 ? Anonymkode: cb8bb...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 4. november 2016 #7036 Del Skrevet 4. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I bryllup skal brudgommen bruke dress, som han likevel kan bruke ved veldig mange andre situasjoner også... Samtidig som bruden skal bruke mangfoldige tusenlapper, på en brudekjole som hun sannsynligvis aldri kommer til å bruke igjen... Hvorfor gidder så mange kvinner å bruke så mye penger på brudekjole da? Anonymkode: 0d2e2...f48 Det er fordi bruden vil ha brudekjole som bare hun har brukt. Og det høres litt ut som at du tenker at mannen betaler sin dress og damen betaler sin kjole. Slik er det ikke som oftest. Pengene (ihvertfall til kjolen) vil gå fra bryllupsbudsjettet som man likevel deler på. Man har jo i tilfeller hvor mannen får noe opplegg med kjole og hvitt på seg, et antrekk han nok aldri vil bruke igjen, men dette tror jeg det ikke er uvanlig å leie Men dette er uansett gjenganger med kjoler hos damer har jeg inntrykk av. Man KAN jo bruke den flere ganger om man må, men skal man i to bryllup/fester samme sommer med de samme folkene skal mange helst ha 2 ulike kjoler. Menn bruker dressen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. november 2016 #7037 Del Skrevet 11. november 2016 Hvorfor bruker man ordet gift både om noe som er klart helsefarlig, og om det ritualet man gjør i kjærka og hos sorenskriveren? I engelsktalende land har man fornuftig nok delt det opp i to forskjellige ord. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 11. november 2016 #7038 Del Skrevet 11. november 2016 3 timer siden, Lutetium 71 skrev: Hvorfor bruker man ordet gift både om noe som er klart helsefarlig, og om det ritualet man gjør i kjærka og hos sorenskriveren? I engelsktalende land har man fornuftig nok delt det opp i to forskjellige ord. Sikkert fordi det ofte var helsefarlig før i tiden, særlig om det var befruktede egg i bildet XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #7039 Del Skrevet 16. november 2016 http://www.dagbladet.no/magasinet/brevet-fra-singalong-street/64713188 Er det nødvendig med ett abonnement hos Dagbladet Pluss, for å lese heile denne artikkelen om "gutten i plastposen" ? Anonymkode: 0d2e2...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 16. november 2016 #7040 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.dagbladet.no/magasinet/brevet-fra-singalong-street/64713188 Er det nødvendig med ett abonnement hos Dagbladet Pluss, for å lese heile denne artikkelen om "gutten i plastposen" ? Anonymkode: 0d2e2...f48 Nei, men du må vente til de datoene de har satt opp. Jeg har lest fra starten av, og de har lagt ut en eller to "episoder" hver uke siden bursdagen hans i oktober. http://www.dagbladet.no/spesial/gutten-i-plastposen/kapitler/kapittel-1/ Endret 16. november 2016 av Minya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå