Gjest kml Skrevet 21. november 2010 #1 Del Skrevet 21. november 2010 Noen som kjenner seg igjen? Jeg begynner å sende tekstmeldinger til flere folk når jeg er full. Sier ganske greit ting jeg ikke tør å si edru. Dermed når jeg våkner opp (sånn som idag) blir jeg særdeles flau av dette og plager meg selv. Igår så var det en gutt som ganske enkelt ikke vil noe mer med meg enn en venn, og det vet jeg når jeg er edru, men igår når jeg var full tenkte jeg rett og slett at jeg kunne få han med hjem. Det gikk jo ikke, og jeg som lovet meg selv å slutte vise meg så desperat mot han, ettersom jeg sender han meldinger nesten HVER gang jeg er full. Han må jo tro at jeg er sinnsykt desperat etter han nå :( I hate it! Og det er ingen måte å rette det opp, fordi jeg har allerede brukt den "sorry, jeg var full"greia minst 5 ganger før..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatrah Skrevet 21. november 2010 #2 Del Skrevet 21. november 2010 Noen som kjenner seg igjen? Jeg begynner å sende tekstmeldinger til flere folk når jeg er full. Sier ganske greit ting jeg ikke tør å si edru. Dermed når jeg våkner opp (sånn som idag) blir jeg særdeles flau av dette og plager meg selv. Igår så var det en gutt som ganske enkelt ikke vil noe mer med meg enn en venn, og det vet jeg når jeg er edru, men igår når jeg var full tenkte jeg rett og slett at jeg kunne få han med hjem. Det gikk jo ikke, og jeg som lovet meg selv å slutte vise meg så desperat mot han, ettersom jeg sender han meldinger nesten HVER gang jeg er full. Han må jo tro at jeg er sinnsykt desperat etter han nå :( I hate it! Og det er ingen måte å rette det opp, fordi jeg har allerede brukt den "sorry, jeg var full"greia minst 5 ganger før..... Hei du! Kjip følelse, ser den. Men det du ikke ser selv er nok det faktum at det faktisk er en mulighet for at du hadde fått han med hjem. Gjentatte ganger har jeg sett at de som er iherdige og gjør en innsats "gang på gang" faktisk ofte får det som dem vil etterhvert. Ikke tenk på det du kjære. Håper du får han med en gang slik at du får han ut av systemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kml Skrevet 21. november 2010 #3 Del Skrevet 21. november 2010 Hehe, får se. Jeg liker ikke å være sårbar ser du. Så når det gjelder gutter så vil jeg at alle skal like meg, så kan jeg velge og vrake. Det skjer jo ikke hehe. Så når jeg blir desp da hater jeg meg selv. Jeg er rar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #4 Del Skrevet 21. november 2010 Hei du! Kjip følelse, ser den. Men det du ikke ser selv er nok det faktum at det faktisk er en mulighet for at du hadde fått han med hjem. Gjentatte ganger har jeg sett at de som er iherdige og gjør en innsats "gang på gang" faktisk ofte får det som dem vil etterhvert. Ikke tenk på det du kjære. Håper du får han med en gang slik at du får han ut av systemet mener du at hun skal fortsette sms-terroren i fylla? Herregud... Mase ham i seng så og si? TS hvis du mister så totalt kontrollen i fylla, så bør du kanskje revurdere hvor mye du skal drikke. Det høres ut som om du miter gangsyn, kontroll og styring. Det er lite sjarmerende og det kan vel ikke være noe mål å gnåle en fyr til sengs? Hold deg på matta og drikk litt mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatrah Skrevet 21. november 2010 #5 Del Skrevet 21. november 2010 mener du at hun skal fortsette sms-terroren i fylla? Herregud... Mase ham i seng så og si? TS hvis du mister så totalt kontrollen i fylla, så bør du kanskje revurdere hvor mye du skal drikke. Det høres ut som om du miter gangsyn, kontroll og styring. Det er lite sjarmerende og det kan vel ikke være noe mål å gnåle en fyr til sengs? Hold deg på matta og drikk litt mindre. Syns SMS terror er et overdrevet uttrykk. Kan jo hende han finner det sjarmerende at hun er svak for han. Hvis det hafdde vært terror hadde dem vel ikke vært venner. Men må jo le av sånt. Gnåle en fyr til sengs - nei det er ikke sjarmerende Prøve å vise at man er verdt å prøve: ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 21. november 2010 #6 Del Skrevet 21. november 2010 Hadde en venninne som ba meg passe telefonen hennes hver gang vi var ute, for å unngå tabber. Utover kvelden kom hun og maste fordi hun bare måtte sende sms til eksen som hun jo innerst inne ikke var helt ferdig med når hun tenkte etter med ølhjernen. Kom opp med diverse kreative forslag etter hvert som hun skjønte at ingenting funket. "Måh! ringe naboen, kom på at jeg glemte å skru av kjøleskapet *hikk*" Kanskje en idé? Bare pass på å betro den til noen som ikke finner på faenskap i sin egen bortreiste rus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kml Skrevet 21. november 2010 #7 Del Skrevet 21. november 2010 Føler bare for å si at jeg har aldri direkte lagt ann på han, eller spurt om han vil være med meg hjem. tar kontakt i håp om at HAN skal spørre MEG om noe sånt ser dere. Og han har spurt en gang om jeg ville sove hos han, men selvfølgelig den ene dagen han tok initativ så jeg ikke meldingen før dagen etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå