Gå til innhold

Fotballfrue bedriver snikreklame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er kjempebra at ing som dette kommer frem i lyset, disse rosabloggerne bør jammen sette seg inn i hva som er lov og ikke lov litt kjapt! Også litt provoserende å se hvordan alle støtter hverandre, både Ida Wulff (som innrømmer at hun også har brutt loven) og Living doll tar Fotballfrue i forsvar. De føler seg nok en smule truffet selv...!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kikket på den nevnte bloggen og må si at jeg synes både bloggen og dama er direkte nifs.

Hun ser bare helt vanvittig latterlig ut med et stort hode og en stilt av en kropp - såkalt slikkepinne-form. Se bare på klærne hun selger - størrelse XS selges fordi de er for store :sukk:

Og den poseringen, da ... er det mulig? :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempebra at ing som dette kommer frem i lyset, disse rosabloggerne bør jammen sette seg inn i hva som er lov og ikke lov litt kjapt! Også litt provoserende å se hvordan alle støtter hverandre, både Ida Wulff (som innrømmer at hun også har brutt loven) og Living doll tar Fotballfrue i forsvar. De føler seg nok en smule truffet selv...!

Jeg skrev en lengre kommentar til denne Livingdoll, en blogg jeg har tittet sporadisk innom, der jeg punktvis forklarte hvordan dette med blogging og journalistikk fungerer og hvorfor markedsføring er så viktig å gjøre på en riktig måte.

I stedet for å kunne svare på noen av punktene jeg listet, var hun raskt ute med å avfeie kommentaren med at hun ikke gadd å svare på usakligheter (?). Med andre ord: Hun har ingen verdens ting å svare, for hun har egentlig ingen kunnskaper om temaet.

Jeg må si jeg tror Kokkvold har et poeng når han sier at disse bloggerne ikke har filla peiling på hva de holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en lengre kommentar til denne Livingdoll, en blogg jeg har tittet sporadisk innom, der jeg punktvis forklarte hvordan dette med blogging og journalistikk fungerer og hvorfor markedsføring er så viktig å gjøre på en riktig måte.

I stedet for å kunne svare på noen av punktene jeg listet, var hun raskt ute med å avfeie kommentaren med at hun ikke gadd å svare på usakligheter (?). Med andre ord: Hun har ingen verdens ting å svare, for hun har egentlig ingen kunnskaper om temaet.

Jeg må si jeg tror Kokkvold har et poeng når han sier at disse bloggerne ikke har filla peiling på hva de holder på med.

Ikke akkurat sjokkerende.. jeg vil tro det er lettere å forklare kvantefysikk for en loff.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan noen svare meg hvorfor bare hun får pes for dette?De andre gjør det samme og er ikke hun Voe enda mer populær.Litt urettferdig at hun får alt skylda egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica

Men kan noen svare meg hvorfor bare hun får pes for dette?De andre gjør det samme og er ikke hun Voe enda mer populær.Litt urettferdig at hun får alt skylda egentlig.

Nå var det Fotballfrue som tilfeldigvis ble avslørt fordi hun hadde sendt en mail til et forlag for å tilby en "bokanmeldelse". De andre gjør ikke noe mindre ulovlig, men nå var det altså Fotballfrua det gikk ut over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan noen svare meg hvorfor bare hun får pes for dette?De andre gjør det samme og er ikke hun Voe enda mer populær.Litt urettferdig at hun får alt skylda egentlig.

Fordi det var hun som ble tatt "med buksene nede", for å si det sånn. Hadde det vært en av de andre bloggerene som hadde blitt avslørt på samme måte ville det vært de som var i avisen nå.

Og det er da ikke noe urettferdig over at hun får pes for noe hun selv har valgt å gjøre. Så vidt jeg kan se er det ingen som holder henne ansvarlig for alle bloggeres handlinger, men hun både kan og må holdes ansvarlig for sine egne.

Det eneste forsvaret hun har kommet med til nå, "ja men alle andre gjør det jo", er latterlig, det er slikt som barn i barnehagen sier. Og det verste med det hele er at av alle de kjente rosabloggerene er hun den man burde kunne forvente bedre av pga utdannelsen sin, dette har de som en del av pensum.

Endret av Shade
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en lengre kommentar til denne Livingdoll, en blogg jeg har tittet sporadisk innom, der jeg punktvis forklarte hvordan dette med blogging og journalistikk fungerer og hvorfor markedsføring er så viktig å gjøre på en riktig måte.

I stedet for å kunne svare på noen av punktene jeg listet, var hun raskt ute med å avfeie kommentaren med at hun ikke gadd å svare på usakligheter (?). Med andre ord: Hun har ingen verdens ting å svare, for hun har egentlig ingen kunnskaper om temaet.

Jeg må si jeg tror Kokkvold har et poeng når han sier at disse bloggerne ikke har filla peiling på hva de holder på med.

:skratte:

Jeg kunne ikke dy meg for å lete opp denne bloggen for å finne meningsutvekslingen, og jeg tror jeg fant innlegget ditt. Det er tragikomisk å se hvordan hun svarer på innlegget; hun furter som en femåring som er tatt på fersken med hånda nedi mammas kakeboks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Jeg kunne ikke dy meg for å lete opp denne bloggen for å finne meningsutvekslingen, og jeg tror jeg fant innlegget ditt. Det er tragikomisk å se hvordan hun svarer på innlegget; hun furter som en femåring som er tatt på fersken med hånda nedi mammas kakeboks.

Tror en femåring ville klart å svare bedre for seg ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det også, veldig bra skrevet!!! Og Livingdoll har tapt seg skikkelig i mine øyne!!

Hun er i hvert fall tøff nok til å svare. De andre bloggerne modererer jo kommentarer for harde livet.. :P

Det er når ting som dette skjer at bloggerne viser sitt sanne fjes, ganske interessant egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er egentlig ganske lei den dama! Hun burde jakket seg 10 hakk ned, og slutte å tro hun er så mye bedre enn alle andre. Selv om hun er gift med en fotballspiller, har 1000 ulike kjoler og sko og gud vet hva. Hun kaller seg selv "fotballfrue", det sier litt.

Uff, slitsom dame det der..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en lengre kommentar til denne Livingdoll, en blogg jeg har tittet sporadisk innom, der jeg punktvis forklarte hvordan dette med blogging og journalistikk fungerer og hvorfor markedsføring er så viktig å gjøre på en riktig måte.

I stedet for å kunne svare på noen av punktene jeg listet, var hun raskt ute med å avfeie kommentaren med at hun ikke gadd å svare på usakligheter (?). Med andre ord: Hun har ingen verdens ting å svare, for hun har egentlig ingen kunnskaper om temaet.

Jeg må si jeg tror Kokkvold har et poeng når han sier at disse bloggerne ikke har filla peiling på hva de holder på med.

Hvor går det an å lese dette innlegget? Jeg vil nødig bla igjennom kilometervis med blogg bestående av sminke- og lunsjbilder for å finne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går det an å lese dette innlegget? Jeg vil nødig bla igjennom kilometervis med blogg bestående av sminke- og lunsjbilder for å finne det.

Du går inn på bloggen livingdoll.blogg.no, og så blar du deg igjennom kommentarene til et av de første innleggene, det som handler om sponsing. Tror du må bla et godt stykke ned, det var ganske mange kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Saken om at Caroline tar betalt for å anbefale produkter uten å opplyse om det:

Jeg gikk inn på bloggen hennes for å sjekke hva folk hadde skrevet og der var det bare masse fint og det var jo underlig.

Så la jeg igjen min kommentar som ikke var på noe måte farlig eller dumt. Den skulle modereres først, sto det. Så kom den ikke opp, og forsvant.

Virker som hun sletter de kommentarene som hun ikke synes støtter henne.

Det synes jeg er feigt: når hun lar ca 800 kommentarer bestå for de omtaler henne som vakker osv, mens andres siles ut.

Tenkte det ville være viktig å informere om dette, da hun tydeligvis ikke har tenkt å gjøre det selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går inn på bloggen livingdoll.blogg.no, og så blar du deg igjennom kommentarene til et av de første innleggene, det som handler om sponsing. Tror du må bla et godt stykke ned, det var ganske mange kommentarer.

Ser ut til at man taler for døve ører i dette tilfellet. :)

Er det dette som kalles 'rosablogg' forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hele var for å reklamere for hennes blogg.

Flere lesere, flere reklame for produkter

Flere reklame, mer penger.

Noen får jo aldri nok. Selv med en styrtrik mann er det ikke nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går inn på bloggen livingdoll.blogg.no, og så blar du deg igjennom kommentarene til et av de første innleggene, det som handler om sponsing. Tror du må bla et godt stykke ned, det var ganske mange kommentarer.

Har nå lest kommentarene der, og gud bedres for noen nebbete svar!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...