Gå til innhold

Hva er den beste eller verste julegaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg var 14 fikk jeg et par sko og et par tøffler da jeg ønsket meg en PlayStation portable. Utakknemmelig? JA! :flau:

Men greien var at jeg hadde fått beskjed om at jeg ikke kunne få PSP fordi det var for dyrt og det jeg fikk kosta nesten mer. Ble skikkelig skuffa husker jeg. :sjenert:

Dessuten visste foreldrene mine at jeg ikke kom til å like gaven deres. Så selv om jeg var sinnsykt utakknemmelig, så kan jo en lure litt på hva foreldre som gir barna noe de absolutt ikke ønsker seg til jul.

Endret av Chiyo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tidenes styggeste veske og smykke av en tante en gang!

Typ steinvasket skinn med masse ringer og frynser og drit! :spy:

Husker jeg tok den og smykket frem fra bak i skapet en gang cowboy-stilen kom tilbake for å se om jeg så annerledes på den da, men NEI, det var og blir den styggeste vesken i manns minne! :skratte:

Smykket tok jeg også frem igjen da maxismykkene ble inn, men nei.. Det fantes ikke håp! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Et såpestykke. Jeg har alltid kjøpt ordentlige, fine gaver til min niese og nevø og gjerne en felles til min bror og svigerinne. En jul fikk jeg da en lanosåpe eller noe sånt. En annen jul fikk jeg ett-1- kjøkkenhåndkle. Da må det være tillatt å si at dette er folk som bare rasker med seg noe :kjefte: .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Et Nille smykke av eksen min. Han påsto at det kom fra gullsmed, men jeg fikk alergisk reaksjon av det( får det av falske varer), og jeg så det på Nille noen dager senere til 20 kr :fnise: Følte meg ikke mye verdt da nei :gjeiper:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik toalettrenser/godlukt man henger i doen...

Shit! Seriøst ment? Det MÅ ha vært en køddegave!? :skratte:

En kompis av meg hadde på en måte fått med seg at damer liker stormlykter og sånn, og kjøpte to små slike til moren sin. Typen hadde dratt med seg en topakk med gravlykter til 20 kr! :ler:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Shit! Seriøst ment? Det MÅ ha vært en køddegave!? :skratte:

En kompis av meg hadde på en måte fått med seg at damer liker stormlykter og sånn, og kjøpte to små slike til moren sin. Typen hadde dratt med seg en topakk med gravlykter til 20 kr! :ler:

Uffameg, det var da nesten tragisk, det :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.

Eg kommer ikkje på noe spesielt som eg har fått, men i fjor jul fikk ein i min familie myggspray til jul. Vedkommende virka overraska og muligens litt skuffa. Rart..

Endret av Awsome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en illeluktendes parfyme av eksen. Sånn billig parfyme fra Cubus eller HM som stinker crap. Trodde jeg skulle besvime at jeg luktet på den også sier han: Spray litt på deg da. Så kom det ut den store spruten, Den stinka :spy: :spy: Grøsser enda av den stanken. :haar: Huff!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som fjortis ønska jeg meg veldig, veldig, telemarkski til jul.

Mor fortalte før på dagen at jeg ikke kom til å få telemarkski. Overraskelsen var dermed desto større da far kom bærende inn med ei pakke som helt tydelig inneholdt ski!!

Trenger jeg å beskrive hvor skuffet jeg ble da jeg pakket opp og fant et par langrennski? Mor og far hadde glemt (!!!) at det var det de ga meg til jul året før.... :skratte:

Jeg har fortsatt ikke greid å slite ut begge parene med ski, men et par telemarkski er behørig utslitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en illeluktendes parfyme av eksen. Sånn billig parfyme fra Cubus eller HM som stinker crap. Trodde jeg skulle besvime at jeg luktet på den også sier han: Spray litt på deg da. Så kom det ut den store spruten, Den stinka :spy: :spy: Grøsser enda av den stanken. :haar: Huff!

Har også fått en parfyme som stinka drit. Men det var av bestemora mi på 78 år. hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg hadde på en måte fått med seg at damer liker stormlykter og sånn, og kjøpte to små slike til moren sin. Typen hadde dratt med seg en topakk med gravlykter til 20 kr! :ler:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker for noen år siden så fikk jeg en sånn pakke med krit fra tanta mi. Og da var jeg 17 år. Eh ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...