Gå til innhold

Rettetang


yoga

Anbefalte innlegg

Slenger meg på den tråden her, men hva er det som er så spesielt med en GHD, som ikke en billigere tang har? Skal snart kjøpe meg en ny rettetang, men har andre ting å bruke pengene på enn å blakke meg helt på den dyreste egentlig, for da skal den god damn være verdt det.

- Den blir veldig fort varm

- Slår seg av etter 30 min. VELDIG bra hvis man er glemsk... stor brannfelle om den blir liggende påslått i timesvis..

- Bladene fjærer... altså, det går ann å "trykke" på dem på en måte. Og de er runde i kantene. det gjør det lett å lage krøller, og du ungår merker i håret når du retter det.

På billige tenger der bladene sitter helt fast, er det fort gjort å få merker etter tanga.. Slike striper på tvers på en måte. Vanskelig å forklare :P

Disse egenskapene har Gorgeous som jeg skrev om istad også. Og det legger seg ikke belegg på den : -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gorgeous er like bra som GHD. På salongen jeg er utplassert i, koster den 899,-

Og den er LEKKER! :D Finnes i flere farger, med diamanter. Og en type som er hvit med rosa blomster på <3 Jeg angrer litt på at jeg kjøpte GHD, for jeg er litt forelsket i denne fra Gorgeus.. og så er den jo en del billigere.

GHD er ikke så veldig mye dyrere dersom du kjøper det fra nett :) Feelunique tilbakebetaler jo det du eventuelt må betale i moms og toll :)

Jeg har et vanskelig hår og det eneste som gjorde håret mitt RETT var rettetangen fra GHD. Syns ikke babyliss eller OBH nordica gjorde særlig nytte av seg. Håret mitt ble kun frizzy, ikke særlig optimalt :( Nå har ikke jeg prøvd denne du anbefaler her da, men det virket som om du har forelsket deg litt mer i utseende enn kvaliteten?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GHD er ikke så veldig mye dyrere dersom du kjøper det fra nett :) Feelunique tilbakebetaler jo det du eventuelt må betale i moms og toll :)

Jeg har et vanskelig hår og det eneste som gjorde håret mitt RETT var rettetangen fra GHD. Syns ikke babyliss eller OBH nordica gjorde særlig nytte av seg. Håret mitt ble kun frizzy, ikke særlig optimalt :( Nå har ikke jeg prøvd denne du anbefaler her da, men det virket som om du har forelsket deg litt mer i utseende enn kvaliteten?! :)

Nei.. om du leste hva jeg skrev, så ser du kanskje at jeg skrev alt som er BRA med den. Og jeg synes den virker bedre enn GHD. Platene fjærer mye mer, noe som gjør at resultatet blir penere, og det blir MYE enklere å lage krøller.

Frisørsalongen hvor jeg er utplassert bruker den, og de har prøvd GHD og mange andre typer. De mener også at dette er den aller beste de har prøvd. De vil ikke gå tilbake til GHD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den er LEKKER! :D Finnes i flere farger, med diamanter. Og en type som er hvit med rosa blomster på <3

Er dette hva som er bra med den? GHD kommer da i forskjellige farger og fasonger den også? :)

Uansett, jeg er frelst! Tror aldri jeg kommer til å forlate min GHD. Den gjør alt jeg forventer av en rettetang + mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette hva som er bra med den? GHD kommer da i forskjellige farger og fasonger den også? :)

Uansett, jeg er frelst! Tror aldri jeg kommer til å forlate min GHD. Den gjør alt jeg forventer av en rettetang + mye mer.

Det virker som dere overser HELT det jeg skriver om denne rettetanga. Jeg skriver jo HVA som er bra med den. Og jeg kan godt gjenta det:

- Den blir varm med en gang. Ca like fort som GHD

- Platene fjærer. Mye mer bevegelige enn GHD. Når du vrir rettetanga for å lage krøller, så vrir platene seg også på en måte, slik at det blir enklere å lage krøller.

- Det blir ikke merker i håret av den.

- Platene er laget slik at de sliter mindre på håret.

- Ledningen er bevegelig og laaang.

- Den er mye billigere enn GHD

- Det legger seg ikke belegg på platene

JEG synes iallefall den er knallgod. Og jeg kommer til å kjøpe meg en slik etterhvert. Mulig jeg selger GHD'en da, for denne er rett og slett bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som dere overser HELT det jeg skriver om denne rettetanga. Jeg skriver jo HVA som er bra med den. Og jeg kan godt gjenta det:

- Den blir varm med en gang. Ca like fort som GHD

- Platene fjærer. Mye mer bevegelige enn GHD. Når du vrir rettetanga for å lage krøller, så vrir platene seg også på en måte, slik at det blir enklere å lage krøller.

- Det blir ikke merker i håret av den.

- Platene er laget slik at de sliter mindre på håret.

- Ledningen er bevegelig og laaang.

- Den er mye billigere enn GHD

- Det legger seg ikke belegg på platene

JEG synes iallefall den er knallgod. Og jeg kommer til å kjøpe meg en slik etterhvert. Mulig jeg selger GHD'en da, for denne er rett og slett bedre.

Okei :)

Det viktigste er jo at man er fornøyd selv ;) Uansett hvilket merke det er snakk om =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...