HopelessFear Skrevet 17. november 2010 #1 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg skal begynne å trene fra i dag av. Jeg skal bli kvitt skinkelårene og det magefettet som alltid dingler utenfor bukselinningen. Skal ikke gå ned i vekt, bare få en litt fastere figur. Kondis = Ja Takk! Så i dag tok jeg på meg god skoa og gikk hele 1,7 mil. Gjett om jeg er fornøyd! Ti knebøy neste og så en god velfortjent dusj. I morgen er planen en 8 kilometers tur til nærmeste shoppingsenter og juleshopping. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crow Jane Skrevet 17. november 2010 #2 Del Skrevet 17. november 2010 Grattis! Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 17. november 2010 Tusen takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 17. november 2010 #4 Del Skrevet 17. november 2010 Kjempebra! Og etterhvert skal du se du får mye mer energi i hverdagen og et helt annet "sinn". Fortsett den gode jobben, bare ikke overdriv nå i starten,da kan du fort bli for ivrig og fort lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 20. november 2010 #5 Del Skrevet 20. november 2010 Så bra! Skal følge med her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 20. november 2010 #6 Del Skrevet 20. november 2010 Her vil jeg følge med Kjempebra med så lang tur da! Og jeg synes nå juleshopping kan være litt av en økt i seg selv jeg...Blir fort en del skritt mellom butikkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 21. november 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 21. november 2010 Gikk den turen til butikken, men ente bare å kjøpe en gave. (Men hei, lenge til jul ennå. Får vente til jeg kommer til trondheim, kanskje jeg finner noe der da.) Helgen ble det ordentlig utkjøring med kjæresten. Både i det ene og det andre, samt en 6 kilometers tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå