Gå til innhold

Klesklypa


klesklypa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Visdomstann helvete*!!!! Au altså! Den ene tanna nede er på vei opp. Vondt som bare det akkuratt i kveld! Tatt paracet nå da, håper den hjelper snart! :sukk:

Skal nok komme meg til tannlegen rett etter nyttår og få den ut! Så sant den er kommet langt nok ut til det da. :sukk:

I morgen tenkte jeg finne frem julegardiner, adventsstjerne og julepynt. Må se over litt, planlegge litt! :jepp: Finne ut om det er noe jeg trenger å bytte ut, etc.

Ellers så er alt av bakst kjøpt inn. Ja, så nå kan baking også bare begynne! Skal ha 7 sorter i år også. Ikke det at jeg er så glad i julekaker, men jeg elsker å bake! Pleier å gi bort en del kaker hvert år, til mamma og søster'n min. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hengt opp julegardiner i stua (uhm ja, noen dager for tidlig hehe... hva kan jeg si? Jeg er hjemme i mammapermisjon :sjenert: ) :fnise: . Også har jeg laget pepperkakehus! Så det så! Det betyr jo at jula er kommet sånn smått her i hus! Gleder meg til Søndag, for da skal vi henge opp Adventsstjerna og finne frem litt julepynt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, hehe! :)

I dag er det for kaldt for Malin å være ute, så i dag er vi nødt til å kose oss inne. Hva skal man finne på mon tro? :tommelsmil:

Nei, det blir vel litt vasking av klær iallefall. Håndkler også, som skal få lov til å godgjøre seg i tørketrommelen etterpå! :Nikke:

Også har jeg litt lyst til å bake pepperkaker. Fylle opp den ene kakeboksen. Lurer litt på det altså... :jepp:

Skal jo ha gjester her hos oss på juleaften, og da må man ha kakeboksene fulle av godsaker :nigo:

Angående julaften, så skal altså mamma og søster'n min komme til oss dette året. Og siden dette er aller første julaften vi feirer her hos oss, så har jeg store planer om å gjøre det veldig koselig her. Har laget en lang list av ting som skal gjøres og om hvordan det skal pyntes. Gleder meg stort! :hoppe:

Jeg er omtrent ferdig med alle julegavene nå. Mangler et par stykker, men har da noe tid på meg enda. Problemet er bare det at jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til de jeg har igjen. Den ene er fettern min. Hva skal man kjøpe til en mann på 25år, som tilsynelatende har alt han trenger og vel så det? :blink:

Også mangler vi en gave til Malin snuppa. Men vi tenker på å kjøpe gåbil eller noe i den duren. Ellers blir det jo mange småting på lille snuppa da. Har plukket opp litt her og der :)

Nå ligger forøvrig snuppa på gulvet og "snakker" til speilet som er inne i lekemobilen hennes. Hun begynner nok å bli trøtt nå. Vært oppe siden litt før 8 i dag tidlig. Og hun holder ut i mellom 2 og 3 timer før hun sover en nupp. Som regel varer denne luren i ca 2 timer. Og det er da jeg bruker tiden på å ordne meg selv for dagen hehe. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så søt hun er!

Wow, jeg er imponert over at du skal ha julaften, jeg tror ikke jeg hadde vært klar for å ha julaften hos meg altså. ;) Uansett, det blir sikkert kjempefint! Hva slags mat skal dere ha?

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun er prinsesse! :rødme:

Ja, gleder meg til det da! Gleder meg til å pynte og ordne her på denne dagen! :jepp:

Av mat skal vi ha litt forskjellig. Pinnekjøtt, skinkestek, mandelpoteter, julepølse, medisterkaker, surkål, kålrabistappe, tyttebær og brun saus! :jepp: Alle har litt forskjellige ønsker, så da blir det sånn! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...