Gå til innhold

Kaffekroken


Tabris

Anbefalte innlegg

HAHAHAHA, nå kom jeg på at jeg drømte om deg i natt! Jeg skulle ikke diskutert i den tråden om reaksjoner på vegetarmat rett før jeg la meg, tror jeg. Jeg drømte ihvertall at jeg skulle invitere deg på middag. også var du vegetarianer, så jeg lagde veggismat. Men da du kom på besøk, så fortalte du at du ikke var veggis lenger, faktisk spiste du bare potet og kjøtt. Så jeg laget en ny middag, men da var du plutselig veganer OG på lavkarbo!

Slutt å vær så vanskelig middagsgjest, da! :kjefte::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, genial drøm! Man blir litt yrkesskadet av å være for mye på KG. :ler: Jeg har faktisk hatt en lignende drøm om et annet forum. Da var jeg og ei til vegetarianere, men de som laget mat var ikke istand til å lage annet enn halvt horn med ost og skinke. Vi spurte om de bare kunne lage uten skinke, men det var visst veldig vanskelig... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja der ser du! Rart egentlig, at man drømmer om noen man aldri har truffet engang. Har drømt om KG-mennesker flere ganger, jeg!

Hvordan går arbeidsdagen så langt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tusler og går. Har nettopp hatt lang lunsjpause med ei venninne jeg sitter med. :sjenert: Men har kommet i gang, skrevet en halv side. Litt vanskelig når man mangler bøker, og i tillegg ikke er sikker på om de jeg har er de rette bøkene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, alle. :kaffekopp:

I går kom jeg meg i seng i ordentlig tid, og er mer eller mindre utsovet i dag! Sitter nå på uni og skal ha et par effektive timer før jeg skal hjem tidlig. Og i morgen er det HP-premiere! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Så deilig! Jeg kom meg ikke så tidlig som jeg ville i seng, ble sittende med en alt for spennende anime. Dustejapanere. :dry:

Du skal på premierevisning eller?

Lykke til i dag! *sender effektive vibber*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Premierevisning, ja. Whee, gleder meg! Vi hadde en HP-maraton den siste uka, dvs. startet forrige helg (Heter det det? Ikke helgen som var men helgen før det igjen). Så vi har sett alle seks filmene før premieredagen.

Effektiv, ja. Ikke KG. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hei :)

Vurderer å gå på HP på søndag jeg. Må i så fall gå alene, men det spiller ikke så stor rolle, skal jo bare se film. Håper den svarer til forventningene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, vel, filmene går så fort, synes jeg, at det må vel nesten være umulig å følge med om man ikke har lest bøkene. I hvertfall fra film tre og utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Neida, null problem å følge med i filmene selv om jeg ikke har lest alle bøkene. Men det skal sies at jeg er ingen HP-nerd. Syns bare det er obligatorisk å se de, også er det gode filmopplevelser :)

Ha en fin fredag, og kos deg på premiere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag! :kaffekopp::hoppe:

Travel dag i dag. Opp kvart over seks for å kjøre S-mannen på jobb, deretter rett ned og trene. Nå spiser jeg frokost, og skal kjøre mor til tannlegen om en liten time. Så skal jeg hente S-mannen på jobb klokken tre, rask middag, også rett til kinoen og stå i popcorn-kø! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var mye på én dag! Kos deg hos tannlegen, og håper det ikke gjør for vondt på filmen! ...eller var det omvendt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, det er mor som skal til tannlegen. Jeg er bare på besøk og koser meg med bok og kaffe på kafeen ved siden av mens hun er inne og lider. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lese ordentlig før man svarer! :klaske:

Vel, uansett håper jeg da virkelig at det tannlegebesøket ikke gjør vondt for deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen/ettermiddag? Jeg kjører latmannsliv og har nettopp stått opp. Trenger mange kopper :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Flink du er`a som får gjort unna trening på morgenkvisten! Blir inspirert altså :)

Hvilken film skal du se?

Ha en flott dag og helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tid for :kaffekopp:

slapper av før jeg skal avgårde å trene litt :)

I kveld skal jeg til ei venninne å se på x-factor :) koooselig fredag ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, Silje_Mor. :vinke:

Hehe, nei, det gjorode ikke vondt. ;) Flink var jeg også, kjøpte bare en kopp kaffe selv om jeg var småsulten og de hadde mye fristende på bakeriet. Spesielt med tanke på at vi skal ha en litt kaloririk middag (pasta) og det blir et lastebillass med popcorn i kveld, så tenkte jeg at fikk vente litt med muffins til kaffen. :ler:

Og vi skal se Harry Potter-filmen. Har premierebilletter. :hoppe: Og, ja, jeg trener alltid på morgenen/formiddagen før jeg starter dagen. Know Thyself - sjansen er stor for at jeg ikke ville klart å motivere meg til noe slikt på ettermiddagen, når alt jeg vil er å slappe av på sofaen.

Jeg fikk også SMS fra Elkjøp i dag. PS3 en vår, som vi hadde levert inn for reperasjon, var ferdig. Eller, dvs... de har kassert den og vi kan komme og hente en ny. Det er selvsagt gode nyheter, men for det første er dette andre PS3en dette har skjedd med (Den første røk etter bare en måned og to), for det andre tar det over to uker for dem å finne ut at vi kan få en ny, og for det tredje spurte vi om det var mulig å redde save-filene på PS3en og overføre dem til en ny, men det ser da ikke slik ut. Irriterende! Men skal bli godt å få den hjem igjen, da.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...