Gå til innhold

Hva er den beste gaven du har gitt til kjæresten?


mee mee

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg er, helt panisk! Kjæresten min er vanvittig flink å overraske enten det er julegave eller bursdagsgave. Han har snart bursdag, og jeg helt helt uten ideer.

Hva er den beste bursdagsgaven/julegaven du har gitt til din kjære? Tenker både da på opplevelser og gaver

Trenger litt ideer :)

Edit: Eller hva er det beste du har fått i gave eller opplevelser?

Endret av mee mee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uglefot

Jeg ga engang ett album med foto og tegninger av ting vi hadde opplevd,ting som minnet meg om oss/han/intern humor.

Det satte han veldig stor pris på :)

Fineste gaven jeg har fått var et familiesmykke som hadde tilhørt familien hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kokebok jeg scrappet til ham en gang han hadde bursdag. Han ble veldig rørt av gaven, og han satte kjempestor pris på den. Ellers er nok turen til Side i Tyrkia også en gave han satte stor pris på.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk en gang lommeur, som var gravert utenpå og med bilde av oss inni. Den ble han kjempe glad for :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er å gi noe som betyr noe, noe som er spesielt for dere to.. :) Enten det er masse småting, eller en storting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lengne etter at jeg og kona hadde blitt sammen, så skulle hun vekk til utlandet på studietur i 3 måneder. I løpet av den tida hadde hun bursdag, så noen fysisk gave på dagen funka ikke. Det jeg gjorde var å sette sammen bilder jeg hadde tatt av oss og ting vi hadde gjort sammen, samt bilder av saker som betyr noe for oss (f.eks filmplakaten til første filmen vi så på kino sammen) Fletta sammen med et dikt av Stein Mehren som beskriver oss godt. La til musikk, sydde sammen til en film, og sendte på epost. Den ble veldig godt mottatt i alle fall :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til valentine i fjor fikk han et album med bilder av oss og ting vi har gjort sammen iløpet av tiden vi hadde vært sammen, samt en liten eske med 50 hjemmelagde, røde hjerter hvor det sto forskjellige grunner til at jeg elsker han. Kanskje klisje, men han ble veldig glad for det :rødme:

Julegaven i år kommer til å toppe alt annet jeg har gitt han, men siden han snoker på KG kan jeg ikke fortelle hva det er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav samboeren min gavekort på nakkeryggmasasje på spa en gang. Noe som ble meget godt mottatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste utenlands, og før vi dro ringte jeg kundeservice og ba om bursdagskake på blomster på rommet til vi kom. Han ble 30 år og ble rørt.

Han ble kjempe glad for alt han har fått fra Louis Vuitton og Burberry, Hugo Boss osv.

Men en av de aller beste gavene var (han er handyman) knebeskyttere i silikon. Han står mye på knærne å jobber, pusser opp osv... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel gaven han fikk for to-tre år siden. Han snakker enda om den. Og det var fotballtur til Liverpool :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker ikke så mye på gaver, men den beste jeg har gitt ham er vel også den billigste, tror jeg. Vi er begge ihuga fans av en nett-tegneserie. Denne har en stripe som er veldig typisk hvordan han er, og vi har flere ganger tullet med det. Så jeg fikk tak i en signert versjon til ham, det ble han veldig glad for. :happy:

Vi pleier å prioritere å bruke penger på ting som mat, sosialisering og opplevelser i stedet for ting, og jeg prøver å gjøre det med gaver også. Så til bursdagen hans i år fikk han et kurs i øl og mat, med påfølgende treretters middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den beste gaven jeg har gitt ham var et weekendopphold på Oppdal med kitekurs

Om du spør ham vil han nok svare da jeg overrasket ham med en rå BJ og en heftig omgang i sengehalmen da han kom hjem fra ferietur en gang. Han snakker fortsatt om den gangen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at årets julegave vil slå an, han får nemlig fotballtur til Manchester. Det er første gangen han får tur i gave, så jeg er veldig spent på hvordan han reagerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! Mye spennende her.

Da var gaven klar, og døgnet nesten ferdig planlagt.

Blir et døgn med opplevelser og en hjemmelaget gave.

Kan ikke skrive hva det er, da han er veldig nysgjerrig, og kommer til å prøve å snoke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min fikk tappekran og alkotester samme jula av meg. Vi har årsdag 27. des så jeg slo de sammen :P

Han virka ganske så fornøyd helt til han slokna ^^

Alkotesteren er blitt godt brukt i etterkant. Tappekrana ligger på hylla siden vi ikke finner Guinness på 5 liters dunk :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troppet opp på døra hans i svart undertøy og stay-ups, med kåpe over. Det falt i smak. Og så hadde jeg bestilt og betalt pizza med levering 3 timer senere, som vi spiste/slukte i senga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks er en sånn mann som har "alt", og er såpass geskjeftig at om han mangler noe, så skaffer han det selv. Så jeg valgte å gi ham en opplevelse i stedet da han fylte år. Jeg bestilte rom for en helg på et flott hotell og tok imot ham iført sexy undertøy og stiletter, samt champagne fra roomservice og massasjeoljer jeg skulle massere ham med. De to påfølgende dagene var vi knapt ute av sengen, vi hadde tidenes elskovsfest, kun avbrutt av enda mer sex i badekaret og en tur nedpå hjørnet for en kebab :ler:

Vi var temmelig slitne og såre etterpå (beklager informasjonen :fnise:), men han satte definitivt pris på det, og det virket positivt på forholdet vårt også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...