Gå til innhold

hvor mye treningstøy trenger jeg og hva

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har akkurat kommet i gang med treningen igjen og skal kjøpe inn trenings klær, hvor mye og hva trenger jeg for å trene i en uke? vasker bare en dag i uka.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ha egne vasker til treningstøyet, og helst bør det vaskes etter 1 eller 2 gangs bruk.

Utover det vil jeg si to av alt, minimum. 2 sportsbehåer, en lang og en kort tights, tskjorter. Om du skal være ute trenger du en langermet genser (superundertøy) og løpejakke.

Skrevet

Jeg har 3 brukbare treningsbukser nå, og jeg kan fint bruke buksen 1 til 2 ganger før jeg vasker den. Det spørs hvor mye jeg svetter når jeg trener.

Topper må jeg skifte hver gang, så der ville jeg kjøpt minst 3. Trener du mer en 3 ganger i uken får du kjøpe et par ekstra topper/t-skjorter. Jeg bruker ofte billige topper/t-skjorter når jeg trener.

Jeg har også 3 sporst bh-er, og noen ganger bruker jeg vanlig bh om jeg ikke har en ren sports bh.

Kjøpt litt etter litt, så finner du ofte ut hvor mye du trenger. :)

Skrevet

tusen takk for svar:) da begynner jeg med det, og ser hvor mye jeg trenger når jeg har begynt:)

Skrevet

Jeg klarer meg med en treningsbh :jepp: Og vasker den etter 3-4ganger. Varierer sikkert fra person til person men akkurat BH'en lukter ikke vondt selv etter flere gangers bruk... Overdeler vasker jeg etter 1-2 ganger. Jeg trener også ute så da tror jeg at jeg svetter litt mindre enn de som er inne i et varmt rom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...