AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #61 Del Skrevet 18. november 2010 Svigermor presterte etter et par glass vin å si at jeg lignet på Audrey Hepburn. Jeg ble jo så klart svært smigret, men begynte å skrattle, for så heldig er jeg da ikke. Etterhvert var det vel mest ansiktsfasongen og de høye kinnbenene mine som var mest like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 19. november 2010 #62 Del Skrevet 19. november 2010 Artig hvordan ingen ligner på Aud Schønemann eller Nils Vogt. Farmor ligner på Aud Schønemann. Det pleide lillebror og jeg alltid si når vi så på Olsen Banden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #63 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg har hørt at jeg ligner på Isa Rosselini, Audrey Hepburn og en jeg ikke vil huske. En fetter av meg ligner på prins William, men det har jeg ikke sagt til han, dessuten er han homo og har inngått parnterskap. Når jeg tenker etter ligner jeg nok mest på meg selv. Jeg kaller folk for fotoblinde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #64 Del Skrevet 20. november 2010 Har fått hørt at jeg ligner Grace Kelly. Utifra bilder ser jeg at vi har ganske lik ansiktsform, nese og profil, men øynene er annerledes. Har et litt mer sensuelt blikk enn Grace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 20. november 2010 #65 Del Skrevet 20. november 2010 Prøv denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. november 2010 #66 Del Skrevet 20. november 2010 Prøv denne Hehe, iflg den lignar eg på Mischa Barton Ser ikkje den store likheiten men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. november 2010 #67 Del Skrevet 20. november 2010 -Har hørt fra flere at jeg ligner på Ashley Simpsons eller hun som spiller Robin i How i met your mother. Nå vet jeg ikke, for jeg har nettopp tatt håret tilbake til blondt (naturlig). Skal også innrømme at jeg ikke liker det når folk sier at jeg ligner på Ashley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #68 Del Skrevet 20. november 2010 Det går knapt en dag uten at jeg får høre at jeg ligner Prinsesse Caroline og datteren hennes, Charlotte. Sånn aldersmessig må jeg nok være en slags krysning av de to. I et selskap nylig fikk jeg beskjed om at jeg var utrolig lik Angelina Jolie. Det er jo litt slitsom å ha det sånn, men mest moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #69 Del Skrevet 26. juli 2014 Ikke akkurat kjendis, men jeg får ofte høre at jeg ligner på Anette Haga (Nettenestea). Ser det selv også, haha. Anonymous poster hash: f2b4d...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TooHawt Skrevet 26. juli 2014 #70 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg lignet visst på dragedamen i GoT, i følge en kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 27. juli 2014 #71 Del Skrevet 27. juli 2014 Jens August Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 27. juli 2014 #72 Del Skrevet 27. juli 2014 Eg ligner på Taylor Swift *spyr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 27. juli 2014 #73 Del Skrevet 27. juli 2014 Hører Viggo Mortensen og Christopher Schau ganske ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #74 Del Skrevet 27. juli 2014 Etter at jeg fikk skjegg så ligner jeg på Magnus Grønneberg i CC Cowboys. Anonymous poster hash: 03e63...a7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 31. juli 2014 #75 Del Skrevet 31. juli 2014 Da jeg var 16-19 år så fikk jeg rett som det var høre at jeg lignet Jean-Claude van Damme. Det er jo nå 20 år siden, så det var snakk om den da mye yngre van Damme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 7. august 2014 #76 Del Skrevet 7. august 2014 Mine venninner hevder jeg ligner på Melissa Peterman, den litt chubby versjonen hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. august 2014 #77 Del Skrevet 7. august 2014 Blitt fortalt at jeg ligner på Hayden Panettiere, bare tjukkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå