Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Du må huske at det er ikke alle som har syptomer i det hele tatt! Ha troa frem til TR eller positiv test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må huske at det er ikke alle som har syptomer i det hele tatt! Ha troa frem til TR eller positiv test ;)

Blæh, pessimismen har satt seg fast hos meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja, helt lik syklus vi to :biggrin: Dumt du fikk TR du og da.. Men nå sender vi tantene våre på tur jenter ;) Og ber dem å holde seg borte maange måneder ;)

Har EL 22. Desember du også? Da kan vi teste 5.Januar. Da har jeg blitt ett år eldre også! :biggrin: hehe.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Se det ja, helt lik syklus vi to :biggrin: Dumt du fikk TR du og da.. Men nå sender vi tantene våre på tur jenter ;) Og ber dem å holde seg borte maange måneder ;)

Har EL 22. Desember du også? Da kan vi teste 5.Januar. Da har jeg blitt ett år eldre også! :biggrin: hehe.

Lykke til!

Jeg tror jeg hadde den 22.des, skal være det :fnise:

Vi er helt like i syklusen, så dette blir spennende!

Vi feira jula hver for oss denne gangen, og hadde sex den 21.des, så vi får se om det holdt.

Som den håpløse symptomjegeren som jeg er, så er det som vanlig en drøss med symptomer, som mest sannsynlig vis ender i TR.

Meeen, jeg kan liste de opp fordetom. Så kan jeg minne meg selv på det til neste mnd jeg er Jeger ;)

* Ømme brystvorter, har det til vanlig før mensen også, men fysjamei, så vonde denne gangen.

* Kløe rund brystvorter, og på puppene. (Det er ikke vanlig)

* Smerter på venstre side i magen under sex en uke etter forje gang. Det skikkelig stakk, aldri kjent det før.

* Trøtt, men det kan ha noe med at det er jul og aaalt for god mat. Men, jeg sto opp halv 12, og var megatrøtt rundt 17tiden O.o

* Kveldskvalme, spesielt etter klokka 21. Det er egentlig snodig, men har vært småkvalm før mensen før :P

* Halsbrann, guuuud, så irriterende :O Har opplevd det før, men nå er det der stortsett hele tiden.

* Økt sexlyst, bare sånn plutselig.

* Får lettere vondt ved trykk i den nederste delen av magen. Snodig kropp jeg har!

* Kviser, alot! Kan ha noe med mye godisspising. Men, har kviser i PANNA! Der har jeg aldri hatt før :O Føler meg såå stygg! Og kvisene bruker å komme dagen før mensen kommer.

Så er det bare å vente på den O'store dagen. Har tester i skapet hjemme, en Clearblue, og en drøss med strimler. :):filer:

*knis* Vi hadde sex den ene gangen under EL i min gamle seng hjemme hos foreldrene mine, DET hadde vært en awsome plass å unnfange ett barn det :rødme: :rødme:

Også har den håpløse og søte kjærestemannen begynt å si til folk; "Jaaa, vi feirer hver for oss denne julen, for det er ikke sikkert at det er bare oss to til neste år" :rodme: Jeg synes det er såå flaut, og da skjønner liksom alle hva vi gjør på kveldene ;) OG hvordan i Gaza skal han kunne holde det hemmelig i 12 uker hvis vi finner ut at det er baby på gang :tongue: ? Er spent jeg!

Ha ett fint nyttår dere som gidder å lese her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guuuud, så langt det ble :O

Meen, sånn blir det når man nesten dør på seg av kjedsomhet hos svigers :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen min, som er klokkeriktig er sein :O!

Skummelt, men jeg fikk negativ test igår kveld, så den kommer vell snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi spennende! Du får ta en morgentest i morgen tidlig! :)

Lykke til, vi krysser fingrene! :tommelsmil:

Jeg skal teste imorgen tidlig også :) Såfremst den ikke kommer iløpe av kvelden da... ;)

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste imorgen tidlig også :) Såfremst den ikke kommer iløpe av kvelden da... ;)

*krysser fingrene*

Håper ikke mensen kommer, jeg har heller ikke fått den enda ;) Merkelig at det skulle hende oss begge, vi som ligger likt også ;) LYKKE TIL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke mensen kommer, jeg har heller ikke fått den enda ;) Merkelig at det skulle hende oss begge, vi som ligger likt også ;) LYKKE TIL! :)

Spennenede altså :D!!!

Jeg har også halsbrann, noe så grønnjævlig :(

Og liten matlyst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tok en test imorgest, og den var negativ.

Mensen kom i ettermiddag :tristbla:

Jajajaaaa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takker for klemmer og sånnt jenter.

Ble litt nedimellom, men det går seg til. Skal få fikset eggløsningstester, så kanskje det går litt lettere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EL tester bestilt :) Blir spennende dette her :fnise: !

Jeg VIL ha en baby før jul jeg, hadde vært drømmen nesten.... :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

*drømmer seg bort*

Er det noen andre som har fått bedre klaff av EL tester, eller er det bare bortkastede penger?

Red; Skrivefeil :)

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fikk klaff første gang vi brukte EL test. Men mulig det bare var tilfeldig.. brukte de stripsene fra billigtester.no men syntes de var litt vanskelig å lese av. Så neste gang ville jeg ha en digital i tillegg. Men dit kommer vi vel ikke på en stund... :gjeiper:

Masse lykke til med testingen, håper dere har EL test hellet dere også! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fikk klaff første gang vi brukte EL test. Men mulig det bare var tilfeldig.. brukte de stripsene fra billigtester.no men syntes de var litt vanskelig å lese av. Så neste gang ville jeg ha en digital i tillegg. Men dit kommer vi vel ikke på en stund... :gjeiper:

Masse lykke til med testingen, håper dere har EL test hellet dere også! :enig:

Hadde vært gøy med litt sånn hell da :)Håper, håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...