Nuttapia Skrevet 24. juli 2012 #761 Del Skrevet 24. juli 2012 God bedring, Lizzie!!! Og god tur videre! Og HURRA for en ny PP!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #762 Del Skrevet 24. juli 2012 Takk takk Ibuxen er min bestevenn idag ja <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #763 Del Skrevet 24. juli 2012 Takk takk Ibuxen er min bestevenn idag ja <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 24. juli 2012 #764 Del Skrevet 24. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. juli 2012 #765 Del Skrevet 24. juli 2012 Håper formen din er bedre i dag, Lizzie Og masse lykke til i ny pp! Kos deg masse i Nord-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 24. juli 2012 #766 Del Skrevet 24. juli 2012 Håper du er bedre snart! Mensvondt er fryktelig (satser på at TR drøyer en stund til før hun er tilbake her gitt). Lykke til i ny pp! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #767 Del Skrevet 25. juli 2012 Joda, fikk meg ibux, så gikk det finfint Har regna ut at neste EL er når vi er kommet hjem fra ferie, passer supert det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 25. juli 2012 #768 Del Skrevet 25. juli 2012 Da krysser vi både fingre og tær for at det klaffer denne gangen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #769 Del Skrevet 26. juli 2012 Hihi, jeg møtte Petter fra Paradise Hotell igååååår Var sammen med ei venninne som kjente han, så jeg glemte å hilse på han. Menmen, jeg fikk sett han ihvertfall, og ble heeelt starstruck. Glemte å presentere meg, og alt. Avslutta dagen med vin, ost og kjeks med ei venninne her i nord. Åååh, savner å ha ei vindrikkende venninne i Trøndelag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 26. juli 2012 #770 Del Skrevet 26. juli 2012 Høres ut som om du koser deg på ferie Kjipt at TR kom, men nå må det da snart klaffe for dere og! Satser på at dette blir deres siste PP! Imens får du nyte å ha vindrikkende venninne i nærheten God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 26. juli 2012 #771 Del Skrevet 26. juli 2012 Hehe, artig da! Jeg kan faktisk bare så vidt huske han..kjenner han igjen på bildet, men ikke noe annet Men det høres ut som du koser deg masse! Vinvenninner er veldig koselig å ha! Det er noe av det beste, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 26. juli 2012 #772 Del Skrevet 26. juli 2012 Ønsker dere masse, masse lykke til i ny PP Og kos deg videre med ferien din hjemme i nord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. juli 2012 #773 Del Skrevet 28. juli 2012 Håper du har det fint i Nord Lizzie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #774 Del Skrevet 30. juli 2012 Innom her å leser. Koser meg i nord,morro med slekstreff. Men, ett evig mas om baby og bryllup... Yaiks -.- Men,men, tok det med humor, og svarte da; Blir ikke i år ihvertfall ! Ha ei fin uke, kommer sterkere tilbake i neste uke, da er det EL tider igjen, og hjemmekos <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. juli 2012 #775 Del Skrevet 30. juli 2012 Kos deg videre, Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 3. august 2012 #776 Del Skrevet 3. august 2012 Åssen går det med deg oppe i Nord? Holder du ut masinga om gifting og barn? Håper du fortsatt koser deg og har det fint! Også satser vi på at det klaffer under el-perioden til uka... Sender deg babystøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 3. august 2012 Forfatter #777 Del Skrevet 3. august 2012 Hei! Koser meg her, men skal bli godt å komme hjem . Skal satse bra under EL uka, har en babysyk samboere, så blir nok bra! Kjører hjem imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 4. august 2012 #778 Del Skrevet 4. august 2012 God tur hjem i dag, håper dere har bedre vær enn oss i dag Regnet hørtes ut som hagl i stad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 4. august 2012 #779 Del Skrevet 4. august 2012 Kjør på under EL ja, jeg heier fortsatt på dere vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 4. august 2012 Forfatter #780 Del Skrevet 4. august 2012 Vi har starta EL perioden ja Dette blir bra. Er nå kommet hjem, og fått rævva ned i sofaen. Deilig å komme hjem, uten mas og tjas fra foreldre/svigerforeldre. Jeg loverlover at jeg skal innom å legge igjen spor i dagbøkene til dere søte jenter imorgen, dere er supre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå