Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper formen din er bedre i dag, Lizzie :klemmer:

Og masse lykke til i ny pp! :hjerte:

Kos deg masse i Nord-Norge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey

Håper du er bedre snart! Mensvondt er fryktelig (satser på at TR drøyer en stund til før hun er tilbake her gitt). Lykke til i ny pp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, fikk meg ibux, så gikk det finfint :)

Har regna ut at neste EL er når vi er kommet hjem fra ferie, passer supert det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg møtte Petter fra Paradise Hotell igååååår :closedeyes:paradise-deltaker+i+kjendis-charterfeber.jpg?o=3672603&w=638&h=480&ee=1287055796

Var sammen med ei venninne som kjente han, så jeg glemte å hilse på han. Menmen, jeg fikk sett han ihvertfall, og ble heeelt starstruck. :hoppendeglad: Glemte å presentere meg, og alt.

Avslutta dagen med vin, ost og kjeks med ei venninne her i nord. Åååh, savner å ha ei vindrikkende venninne i Trøndelaghuh.png !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du koser deg på ferie :) Kjipt at TR kom, men nå må det da snart klaffe for dere og! Satser på at dette blir deres siste PP! ;) Imens får du nyte å ha vindrikkende venninne i nærheten :)

God ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hehe, artig da! Jeg kan faktisk bare så vidt huske han..kjenner han igjen på bildet, men ikke noe annet :sjenert:

Men det høres ut som du koser deg masse! Vinvenninner er veldig koselig å ha! Det er noe av det beste, synes jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom her å leser. Koser meg i nord,morro med slekstreff. Men, ett evig mas om baby og bryllup... Yaiks -.- Men,men, tok det med humor, og svarte da; Blir ikke i år ihvertfall ;)! Ha ei fin uke, kommer sterkere tilbake i neste uke, da er det EL tider igjen, og hjemmekos <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det med deg oppe i Nord? Holder du ut masinga om gifting og barn? ;) Håper du fortsatt koser deg og har det fint! Også satser vi på at det klaffer under el-perioden til uka... ;) Sender deg babystøv! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Koser meg her, men skal bli godt å komme hjem :). Skal satse bra under EL uka, har en babysyk samboere, så blir nok bra! Kjører hjem imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har starta EL perioden ja :) Dette blir bra.

Er nå kommet hjem, og fått rævva ned i sofaen. Deilig å komme hjem, uten mas og tjas fra foreldre/svigerforeldre.

Jeg loverlover at jeg skal innom å legge igjen spor i dagbøkene til dere søte jenter imorgen, dere er supre! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...