Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ikke noe mens enda nei ;) Får se hva morgendagen bringer da :)

Puppene er ekstremt ømme på sidene, og nipplene er vonde. Jeg har temprement som en fjortis, og mannen i huset er litt lei for at jeg blir kjempesint bare han tar på puppene mine :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tester på lørdag hvis det enda ikke er kommet noe gørr :kjefte:

Har blitt lurt av sein mens før, så er ikke så gira på å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt. Jeg har sluttet med den dustete tidlig-testingen selv også, det er bare selvplaging. Håper gørret holder seg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null matlyst og småkvalm på morningen, så her går det i ananas fra boks til frokost. Tragisk frokost :skratte: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Oi herregud, dette er jo kjempespennende Lizzie!!! Nå begynner det jo virkelig å se ut som at det kan ligne noe her altså, til og med morgenkvalme på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So far, so good ;) Ikke noe mens eller noe sånnt. Symptomene er her enda, så er like kjedelig, og puppene er supervonde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trooor nok at mensen kommer imorgen.

Men, er den ikke kommet til jeg er ferdig på jobb, litt over 16, så skal jeg kjøpe en test. Kommer den da ikke iløpet av ettermiddagen, så blir det testing lørdag.

Skal på jobb i boligen lørdags morgen, så da hadde det vært greit å vite hva som skjer :sjenert:

Fingers crossed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krøsser fingra!!! :rope:

Babystøv til deg!! :strix: :strix: :strix:

Takkeeer for babystøv!

Har vondt i en runding på midten av puppen(hvis dere skjønner). Og kjenner at det er noen som buler ut der. Også er nippelen vond.

Hvis dette er PMS, så skal jeg til legen mandag altså, kan ikke sove uten BH, dusjstrålen var kjempevond, og jeg kan ikke løpe/jogge. <--- Til barnehagebarnas fortvilelse. Eller ligge på magen, siden puppene da kjennes ut som om de skal eksplodere!

Det var dagen syting fra meg! Skal kjøre på jobben straks, siste dagen før helg :popcorn: Og i helga skal jeg jobbe i boligen, grugleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh spennende =)=) Sender over masse babystøv!! Jeg skal selv teste søndag.. men jeg har INGEN symptomer da :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...