Kommode Skrevet 5. juni 2012 #561 Del Skrevet 5. juni 2012 Håpe håpe! :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. juni 2012 #562 Del Skrevet 5. juni 2012 Tunge pupper FTW!!!! Satser på NULL troll-tante-f**n imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #563 Del Skrevet 5. juni 2012 Takker jenter, dere er gode :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 6. juni 2012 #564 Del Skrevet 6. juni 2012 Hvordan er status her, da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. juni 2012 #565 Del Skrevet 6. juni 2012 Ja, hvordan går deet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 6. juni 2012 #566 Del Skrevet 6. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #567 Del Skrevet 6. juni 2012 Ikke noe mens enda nei Får se hva morgendagen bringer da Puppene er ekstremt ømme på sidene, og nipplene er vonde. Jeg har temprement som en fjortis, og mannen i huset er litt lei for at jeg blir kjempesint bare han tar på puppene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 6. juni 2012 #568 Del Skrevet 6. juni 2012 Å, dette er jo kjempespennende! Har du bestemt når du tester igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #569 Del Skrevet 6. juni 2012 Hmm, tester på lørdag hvis det enda ikke er kommet noe gørr Har blitt lurt av sein mens før, så er ikke så gira på å teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 6. juni 2012 #570 Del Skrevet 6. juni 2012 Det skjønner jeg godt. Jeg har sluttet med den dustete tidlig-testingen selv også, det er bare selvplaging. Håper gørret holder seg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #571 Del Skrevet 7. juni 2012 Null matlyst og småkvalm på morningen, så her går det i ananas fra boks til frokost. Tragisk frokost ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 7. juni 2012 #572 Del Skrevet 7. juni 2012 Oi herregud, dette er jo kjempespennende Lizzie!!! Nå begynner det jo virkelig å se ut som at det kan ligne noe her altså, til og med morgenkvalme på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #573 Del Skrevet 7. juni 2012 So far, so good Ikke noe mens eller noe sånnt. Symptomene er her enda, så er like kjedelig, og puppene er supervonde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 7. juni 2012 #574 Del Skrevet 7. juni 2012 Dette er kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. juni 2012 #575 Del Skrevet 7. juni 2012 Virkelig spennende dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #576 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg trooor nok at mensen kommer imorgen. Men, er den ikke kommet til jeg er ferdig på jobb, litt over 16, så skal jeg kjøpe en test. Kommer den da ikke iløpet av ettermiddagen, så blir det testing lørdag. Skal på jobb i boligen lørdags morgen, så da hadde det vært greit å vite hva som skjer Fingers crossed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. juni 2012 #577 Del Skrevet 7. juni 2012 Krøsser fingra!!! Babystøv til deg!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #578 Del Skrevet 8. juni 2012 Krøsser fingra!!! Babystøv til deg!! :strix: Takkeeer for babystøv! Har vondt i en runding på midten av puppen(hvis dere skjønner). Og kjenner at det er noen som buler ut der. Også er nippelen vond. Hvis dette er PMS, så skal jeg til legen mandag altså, kan ikke sove uten BH, dusjstrålen var kjempevond, og jeg kan ikke løpe/jogge. <--- Til barnehagebarnas fortvilelse. Eller ligge på magen, siden puppene da kjennes ut som om de skal eksplodere! Det var dagen syting fra meg! Skal kjøre på jobben straks, siste dagen før helg Og i helga skal jeg jobbe i boligen, grugleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. juni 2012 #579 Del Skrevet 8. juni 2012 Krysser fingrene for deg! Måtte dustetanta holde seg langt borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 8. juni 2012 #580 Del Skrevet 8. juni 2012 Åh spennende =)=) Sender over masse babystøv!! Jeg skal selv teste søndag.. men jeg har INGEN symptomer da :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå