Gå til innhold

Noen som vet om hvor jeg kan få skiftet til vinterdekk billig?


Asteria

Anbefalte innlegg

Har en gubbe som er treeeeeeeeeeeeeeeg og jeg vil gjerne få på de vinterdekkene!!! Er høygravid så gjør ikke det selv..

Hvor kan jeg få gjort det kjapt og billig??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappa, onkel eller en annen handy person i familien da??

syntes det er litt "uretferdig" av gubben din å ikke ha byttet enda for deg, siden du er gravid da men :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og du bor på/i verdens navle?

Hvordan skal vi kunne anbefale noe når vi ikke engang vet hvilken landsdel du bor i? Er litt langt å anbefale noe til 250 kr i Stavanger hvis du bor i Indre Troms liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og du bor på/i verdens navle?

Hvordan skal vi kunne anbefale noe når vi ikke engang vet hvilken landsdel du bor i? Er litt langt å anbefale noe til 250 kr i Stavanger hvis du bor i Indre Troms liksom!

Les litt nøyere, du. Hun skriver Oslo eller Asker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

... og du bor på/i verdens navle?

Hvordan skal vi kunne anbefale noe når vi ikke engang vet hvilken landsdel du bor i? Er litt langt å anbefale noe til 250 kr i Stavanger hvis du bor i Indre Troms liksom!

I overskriften har hun skrevet i Asker/Oslo-området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. Ja jeg skriver oslo asker området i overskriften... så ja.. i det området hadde passet best :)

Hadde jeg hatt noen handy familie i nærheten skulle jeg spurt, men har ikke det.. Og JA, det er dårlig at ikke gubben kan få ut fingeren! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja er det bare på Ensjø jeg kan få skifta dekk??

Nå bor ikke jeg i Oslo, men det er da sikkert mange bensinstasjoner i din nærhet som også yter service og setter på vinterdekk. Her hvor jeg bor, er det flere typer organisasjoner som Lions etc. som har dekkskifte-dag for en rimelig penge. Kanskje det finnes noe der du bor også. Er det noen nabo som kan hjelpe deg? Da blir i hvert fall mannen din flau :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gubbe som er treeeeeeeeeeeeeeeg og jeg vil gjerne få på de vinterdekkene!!! Er høygravid så gjør ikke det selv..

Hvor kan jeg få gjort det kjapt og billig??????

Dette er nesten en sak du burde poste under "samliv og relasjoner"

Han BØR få fingeren ut og får lagt på de vinterdekkene for sin høygravide kone - og det kjapt!

Måtepå til sløv fyr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du syns det er spesielt billig, men jeg fikk skiftet på den lokale Statoilstasjonen her for 360,-. Kanskje ikke alle har den servicen, men har de verksted så gjør de det.

(Og før noen hyler om at jeg må gjøre det selv, så har jeg problem med håndledd m.m.) :fnise:

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...