Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2002 #1 Del Skrevet 5. mai 2002 Bare lurer for det virker som noen av dere ønsker å produsere barn for hele landet her...... Selv kunne jeg bare tenke meg 1 barn..Så jeg bare lurer,hvor mange barn ønsker dere...? Gift og gravid kvinne-28 år- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. mai 2002 #2 Del Skrevet 5. mai 2002 Kunne heller aldri tenkt meg mer enn et barn....Vel,vel..Det er jo et fritt land,så de som vil ha 12 barn kan gjerne ha det,men ikke treng dem oppå meg.(ikke det at det er noen som gjør det heller).. Men det kan nok hende jeg ombestemmer meg når jeg blir eldre,men det blir vel lite sannsynelig... Hilsen jente-15 år- _________________ yvonne_karatekidgirl 1212[ Dette Innlegg er endret av: yvonne den 2002-05-05 03:30 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 5. mai 2002 #3 Del Skrevet 5. mai 2002 Sånn rent ønskemessig så ville jeg ønske meg to barn. Men så er det engang så at min kjære har en sønn på 8 år, som bor hos oss. Jeg har kjent han i 5 år og han føles nesten som min(han har veldig liten kontakt med sin mor)! Jeg har på følelsen av at jeg "bare"(misforstå meg rett) kommer til å få 1 barn! Jeg har jo egentlig allerede 1 barn fra før! Men egentlig så er det forsåvidt det samme hvor mange barn jeg får, bare de er velskapte!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 5. mai 2002 #4 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg ser for meg at det blir med to barn for meg. Så har jo min sammboer et barn fra før og jeg har et barn fra før så da blir det vel egentlig tre på en måte. Ja ja datter hanes er jo stor så da er det vel bare to alikavel. Jepp to barn og det blir vel til at min datter er tre nesten fire når jeg begynner å tenke på familie forøkelsen _________________ Lottemor 1212[ Dette Innlegg er endret av: Lottemor den 2002-05-05 08:46 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 5. mai 2002 #5 Del Skrevet 5. mai 2002 Ser for meg at 8 er et passe antall for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 5. mai 2002 #6 Del Skrevet 5. mai 2002 Vi vil ha max 3. Dvs. at min kjære og jeg får 2 til. Hvis vi får det til, dah! Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kit-kat Skrevet 5. mai 2002 #7 Del Skrevet 5. mai 2002 Vi vil gjerne ha to barn, med kanskje to-tre års mellomrom. Jeg gleder meg til jeg skal gå gravid! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. mai 2002 #8 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg har en fra før, min kjære har to. Så jeg synes tre er et veldig fint tall. Har ikke behov for flere ennå i alle fall. Kanskje om maaaange år? Jeg er jo ennå ung... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupzy Skrevet 5. mai 2002 #9 Del Skrevet 5. mai 2002 vil ha 2 eller 3 jeg:) 3 tror jeg helst da...litt usikker enda,men hvem vet...kanskje det bare blir med dette lille i magen eller kanskje jeg ender opp med 10... hehe...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 5. mai 2002 #10 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg har lyst på 3 barn. Har en sønn fra før, og venter nå nr 2. Min forlovede har ingen fra før. Klæm fra Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julianna Skrevet 5. mai 2002 #11 Del Skrevet 5. mai 2002 Hei! Hvis jeg kan velge så har jeg lyst på to eller tre barn. Men blir kjempe glad hvis vi ivertfall får til en. Har vært prøvere i tre år. Klems fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillan Skrevet 6. mai 2002 #12 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei!! Samboeren min har en sønn fra før av,og det har jeg også. Vi har en på vei nå,ganske"ny"...... Vi håper på to barn sammen,dvs "fire" barn;) Hilsen Lillan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #13 Del Skrevet 6. mai 2002 Vi tar imot alle de barn som vi måtte få. Håper at vi kan få barn også. Vi prøver ikke, men vi bruker heller ikke prevensjon.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 6. mai 2002 #14 Del Skrevet 6. mai 2002 Vi har nå tre barn, og håper det stopper med det! Grunnen til at vi ikke ønsker flere er at vi ikke har husrom til det, og dessuten skal man jo ha tid og overskudd til å følge opp og ta vare på barna, så det er liksom ikke bare å få en masse barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
symre Skrevet 6. mai 2002 #15 Del Skrevet 6. mai 2002 Har veldig vondt for å se at vi kommer til å satse på flere enn to... En er på vei, så kommer kanskje en til om noen år, hvis alt går bra. Fint med søsken... Men, vi får se. En av gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #16 Del Skrevet 6. mai 2002 Min. 3barn.max 5 barn.Førstemann er på vei,men det er jo ikke sikkert vi kan få flere.Har forsøkt i 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 6. mai 2002 #17 Del Skrevet 6. mai 2002 Tror det blir nok med 2 jeg, har 1 og prøver på nr. 2 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. mai 2002 #18 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg ønsker 2, min kjære ønsker 3. Men først må vi klare å lage 1...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 6. mai 2002 #19 Del Skrevet 6. mai 2002 Vi ønsker oss 3 barn -det er nesten opplest og vedtatt, men vi har enda til gode å se om vi klarer å produsere dem I og med at vi vil vente noen år til (etter at vi har giftet oss) kan det nok hende at de tre kommer som perler på en snor med 2-3 års mellomrom. Det ideelle er å få to tett (2-3 år i mellom) og så en skikkelig attpåklatt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #20 Del Skrevet 6. mai 2002 2-3 barn. Men vi får se. Har enda ikke begynt å prøve på det først, så det er jo ikke sikkert det blir barn i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå