Gå til innhold

- Kvinner liker egentlig ikke sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror at kvinner som har god sex har mer lyst på sex enn menn. Siden de da faktisk vil få mer ut av sexen enn menn. Bare en teori. ;)

Det kan godt stemme det . Faktisk vil vi kvinner få mer ut av god sex enn en mann vil - forde vi er multiorgasmiske blant annet .

Er mer intenst å oppleve flere orgasmer på kort tid enn kunn 1 sprut og så ferdig ...Blir neppe helt det samme for menn , uansett hvor god sex de får . Får vanligvis de fleste menn kunn 1 orgasme . Vanligvis ihvertfall .

Så rent fysisk - er kvinner i stand til å nyte sex , GOD og riktig SEX bedre og mer enn menn , pga vår biologi som tillater oss masse masse orgasmer på kort tid .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Han er ikke den første som har funnet ut av dette. To menn har sex med hverandre fordi de tenner på hverandre, og det er sex på sitt råeste og mest primitive. Kvinner har sex med menn for å få bekreftet sin skjønnhet. Eller for å føle trygghet. Det sier seg selv at heterosex aldri kommer i nærheten av homsesex når det gjelder lidenskap.

Jeg har sex fordi det er godt og fordi orgasmer er fine greier og ikke rent lite vanedannende... :lur: Når vi da topper det hele med en deilig mann som jeg kan tilfredsstille fordi jeg er glad i ham og ha deilig sex med, er lykken komplett. Jeg har onanert siden jeg var liten og alltid hatt god sexlyst, så det er nok ikke for å oppnå noe eller holde på kjæresten at jeg har sex.

Forresten interessant at flere menn her påberoper seg å vite alt om både hetero- og homofile menn og samtidig nøyaktig hva kvinner tenker og føler. Er dere bifile, tvekjønnede aliens som leser folks tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Kvinner har da også den fysiologiske evnen å bli kåte og kjenne nytelse av sex, så mange av oss liker det ganske så godt. Det er jo en primitiv nytelse som kroppen vår er bygget for, et behov de aller fleste mennesker har.

Og jeg har lyst på det like ofte som menn jeg har hatt som partnere. Faktisk oftere, da jeg alltid kan være klar igjen rett etter sex for både runde 4 og 5 og 6 imens mannfolk har noen fysiske hindringer akkurat der.

Men det er vel individuelle forskjeller der, kanskje menn generelt har mer lyst enn kvinner? At homofile er mer promiskuøse kan jo tyde på det, men det kan også komme av at verden ikke er helt klar for at kvinner skal løpe rundt som Samantha Jones.

At vi bare gjør det for å holde på en mann er tull, hvorfor skulle vi da hatt dildoer, ONS, pulevenner, jentesex og elskere på si imens vi klager på at vi ikke får nok sex av mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner går for kvalitet, menn går for kvantitet. Det er ikke verre enn det, og det vil ergo ikke si at kvinner ikke er glade i sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Kvinner går for kvalitet, menn går for kvantitet.

Menn har jo også lov til å gå for kvantitet. En promiskuøs homofil er liksom bare glad i sex og lever livet, en kvinne med 100 partnere får høre en helt annen og mindre flatterende beskrivelse av seg selv.

Det er litt damned if you do, damned if you don't og hore/madonna-komplekser på gang. Mannfolk kan snakke negativt om kvinner som er for glade i sex (dogging, som ble trukket fram som tegn på at man er glad i sex her, hadde automatisk gitt enhver kvinne et gigantisk horestempel i panna) og utelukke dem som kjærestemateriale, og i neste åndedrag sutrer de om at dama deres ikke er glad nok i sex. Idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Nå har jeg enda til gode å finne en mann med like stor sexdrift som meg selv. Er jeg egentlig en mann i kvinnekropp jeg da? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg enda til gode å finne en mann med like stor sexdrift som meg selv. Er jeg egentlig en mann i kvinnekropp jeg da? :lur:

:jepp: homofil man i kvinnekropp vel og merke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt stemme det . Faktisk vil vi kvinner få mer ut av god sex enn en mann vil - forde vi er multiorgasmiske blant annet .

Er mer intenst å oppleve flere orgasmer på kort tid enn kunn 1 sprut og så ferdig ...Blir neppe helt det samme for menn , uansett hvor god sex de får . Får vanligvis de fleste menn kunn 1 orgasme . Vanligvis ihvertfall .

Så rent fysisk - er kvinner i stand til å nyte sex , GOD og riktig SEX bedre og mer enn menn , pga vår biologi som tillater oss masse masse orgasmer på kort tid .

Nettopp, fint du utbroderte min mening. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gra kuk

Stephen Fry er nå flink da! :) En humoristisk sleivbemerkning og så går alle i i fistel. :)

Kvinne mot mann, mann mot kvinne og homser mot både stumper og rumper. :ler:

Jeg får hverken bedre eller dårligere sex av at andre mener menn ikke liker sex. Jeg får hverken bedre eller dårligere sex av at andre mener kvinner ikke liker sex. Jeg er bare så kåt som jeg lar meg selv være, og nyter sex bare så godt jeg tillater meg selv..... og det er MYE jeg tillater meg selv. :lur:

Slutt å klag over hvor mye/lite andre liker sex og gå heller å få dere et knull selv, eller ta dere en deilig runk/fingerpul dere selv.

Skål Stephen! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet jo at det ikke er sånn at kvinner ikke liker sex! Homofile menn oppfører seg annerledes enn oss, ja, men det betyr jo at vi er forskjellige, ikke at vi IKKE LIKER sex.

Personlig har jeg bare blitt mer og mer "grisete" med alderen og kan kle av menn med blikket og fantasere om han, noe jeg sjelden gjorde da jeg var yngre. Er par lekre underarmer eller min kjæres hårete mage kan gjøre meg såå kåt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet jo at det ikke er sånn at kvinner ikke liker sex! Homofile menn oppfører seg annerledes enn oss, ja, men det betyr jo at vi er forskjellige, ikke at vi IKKE LIKER sex.

Personlig har jeg bare blitt mer og mer "grisete" med alderen og kan kle av menn med blikket og fantasere om han, noe jeg sjelden gjorde da jeg var yngre. Er par lekre underarmer eller min kjæres hårete mage kan gjøre meg såå kåt!

Det er nettopp det som er så ekkelt. Jo eldre dere damer blir, jo kåtere blir dere. Det er så utrolig bortkastet. :( Hvorfor kan dere ikke være superkåte mens dere enda er unge, tynne og vakre? Kvinnfolk er så nasty altså. *Sukk*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, at unge homofile har best seksualliv og mest sex skyldes ikke nødvendigvis at homofile menn har "langt mer sexlyst enn heterofile menn", jeg tipper at det rett og slett skyldes at begge parter er menn, og kvinnen er den bremsende part på seksualitetens område. Ikke slik at alle menn har mer sexlyst enn alle kvinner, men menn er gjennomgående mer på hugget for å få sex. Hadde kvinner vært like ivrige på tilfeldig sex som menn, ville det neppe vært store forskjellen på det heterofile og homofile sjekkemarkedet.

Nemlig! Kvinners og menns seksualitet for ulik. Ergo vil to menn være en langt bedre sexmatch. Menn har også et langt bedre selvbilde (mer selvtillit når det gjelder kroppen), så de vil ikke like mange hang-ups som damer. Sunn fornuft.

Greit nok, men hva så? Selv om menn har mer matchende sexdrive hjelper jo ikke det så mye når det er kvinner man er tiltrukket av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nettopp det som er så ekkelt. Jo eldre dere damer blir, jo kåtere blir dere. Det er så utrolig bortkastet. :( Hvorfor kan dere ikke være superkåte mens dere enda er unge, tynne og vakre? Kvinnfolk er så nasty altså. *Sukk*.

Med mindre du har en festisj for den tykke huden svært unge kvinner har, er det absolutt ikke slik at kvinner blir seendes dårligere ut i mer voksen alder enn som helt unge. Riktignok finnes det veldig mange lite pene damer på 40+, men det må tilskrives livsstilen; ikke alderen(med mindre man da føler for å påpeke at det er en alder hvor livsstilen begynner å gi seg utslag, og at man dermed, dersom det er et poeng, kan si at det handler om alderen også, da en usunn 20 - åring ikke har hatt sine dårlige vaner lenge nok til at utseendet har blitt preget av det, til motsetning fra en usunn 40 - åring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om å ta det personlig eller ikke. Mannen har rett. Homofile menn har deiligere sex fordi de vet hva som tenner dem. Kvinner og menn er ikke ideelle sexpartnere. Kvinner liker og nyter elskov, men på en helt annen måte. Jeg synes personlig at Fry er helt konge. :)

Jeg må si meg tildels enig.

Hadde vi ikke fokusert så mye på ulikhetene mellom mann og kvinne, og heller prøvd å se hverandre for det samme, så hadde sex vært en helt annen ting mellom menn og kvinner generellt sett.

Når er det jo enkelte par som er mer frigjorte på sex og lyst. Dette tror jeg henger sammen med at begge har en åpenhet og ikke er redd for å kose seg sammen.

Den tidlige sex debuten folk har i dag, kan være skadelig for hvordan man ser på sin egen kropp senere i livet. Dette kan også hindre en fra å åpne seg sexuellt senere i livet. Hjernen er ferdig utviklet først når man er 25-26 år gammel, og det er etter min mening da mennesket er klar for å ta et bevisst valg iforhold til kroppen sin og sex. Prøver ikke å overbevise noen her, men du kan sjekke opp i dette om du er skeptisk. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på sex 2-3 ganger i året, det ALLER STØRSTE problemet jeg har når jeg går inn i et forhold er at jeg må ofra så mye tid på noe jeg i utgangspunktet ikke kan fordra... drit kjedelig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den tidlige sex debuten folk har i dag, kan være skadelig for hvordan man ser på sin egen kropp senere i livet. Dette kan også hindre en fra å åpne seg sexuellt senere i livet. Hjernen er ferdig utviklet først når man er 25-26 år gammel, og det er etter min mening da mennesket er klar for å ta et bevisst valg iforhold til kroppen sin og sex. Prøver ikke å overbevise noen her, men du kan sjekke opp i dette om du er skeptisk. :yvonne:

Jeg har ikke tid til noen lang avhandling nu, men jeg kunne bare ikke la noe så på jordet stå uimotsagt, so here I go:

Menn har en hjerne som først er ferdig utviklet i første halvdel av 20 - årene(kvinner er noe tidligere ute, efter alt jeg vet, men her er jeg ingen ekspert, og dette er ikke tidspunktet for å sjekke det opp), ja, men hva har dette med sex å gjøre? Fra et evolusjonsmessig perspektiv er vi skapt til å formere oss fra vi er kjønnsmodne, og i midten av 20 - årene har fertiliteten allerede rast rimelig kraftig.

Hvor har du det fra at det er skadelig å debutere "tidlig"(hermetegn fordi det slett ikke er spesielt tidlig; det er lenge efter man har nådd kjønnsmoden alder, og i de mange kulturer gifter man seg langt tidligere, uten at akkurat dèt har hatt noen negative følger)? Dette har da ingenting med når man har nådd sin optimale mentale kapasitet; sex er et utslag av bilogiske mekanismer, og å undertrykke dem gjennom livets desidert mest fruktbare periode vil selvsagt ikke medføre annet enn seksuell frustrasjon à la den vi ser i diverse muslimske land hvor man ikke får ha sex før man gifter seg(og det skjer dog lenge før midten av 20 - årene).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile velger buskene med hvem som helst

heterofile velger senga med hvem som helst

ergo, vi elsker sex like mye bare foretrekker andre baser :)

heterofile velger da buskene en gang i blant, homofile senga, ergo igjen, vi elsker sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at kvinner som har god sex har mer lyst på sex enn menn. Siden de da faktisk vil få mer ut av sexen enn menn. Bare en teori. ;)

Det tror jeg faktisk du har helt rett i. Kvinner trenger lidenskaplig og følelsesmessig sex, der mannen ser hele mennesket når han titter inn i øynene på henne. Mange menn forstår ikke dette, og bare peiser på for å bli ferdig (tømt seg). Er det rart at damer mister lysten?

Når en kvinne blir sett på som et menneske, og ikke som et kvinnemenneske å tømme tanken sin inni, så tror jeg hun kan slappe bedre av. Hun kan da nyte sexen til helt andre høyder enn menn er i stand til. Da vil naturligvis lysten til kvinnen øke, og den gode følelsesmessige tilhørigheten vil kunne blomstre sammen med mannen.

Mye sex, betyr absolutt ingeting. Åpenhet og trygghet betyr mye mer. Mange kvinner i dag trenger en mann med stor M. En som de kan føle seg helt trygg på. Og menn trenger en kvinne med stor K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det som er så ekkelt. Jo eldre dere damer blir, jo kåtere blir dere. Det er så utrolig bortkastet. :( Hvorfor kan dere ikke være superkåte mens dere enda er unge, tynne og vakre? Kvinnfolk er så nasty altså. *Sukk*.

Det er nettopp det så er så ekkelt. Jo eldre dere menn blir jo mindre lyst har dere. Det er så utrolig bortkastet. Hvorfor kan dere ikke være superkåte slik de unge, tynne, lekre mannebeinene er...sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...