Gå til innhold

- Kvinner liker egentlig ikke sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eventyr3

Den er grei. Jeg syntes bare det kunne leses sånn, siden du var på den tråden og responderte til det jeg sa. Men vi lar den ligge død :)

Skjønner,jeg beklager som sagt. kan godt gå sjekke hva du sikter til, men ellers kan vi la den ligge død ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor jeg fikk det fra? nei jeg vet ikke, fra hodet mitt(?).

men, nei, jeg prøver ikke å leke moralpoliti her eller noe sånt.

Avhengighet ser jeg ikke på som en god egenskap. var bare det.

Det framkom vel ikke noe sted at den du svarte skulle være avhengig? Så du bare antok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh gud, jeg orker ikke.

Da er det lurt å ikke lire ut av seg masse antagelser - et godt råd til andre innlegg du måtte skrive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eventyr3

Da er det lurt å ikke lire ut av seg masse antagelser - et godt råd til andre innlegg du måtte skrive :)

Nei, fordi du kommer en dag etter. og du poster som AB. jeg gidder ikke å kaste bort energi på en som ikke tørr engang å poste med brukernavnet.

og jo, det å anta og trekke konklusjoner er det eneste jeg kan gjøre over nettet, Jeg må forholde meg til det en person skriver og trekke en konklusjon utifra intrykket jeg sitter igjen med.

Jeg kan ikke sitte å spørre 100000 spørsmål for å avklare sannheten.

det er opp til en hver person å formulere seg så nøyaktig som mulig slik at misforståelser ikke oppstår.

---------

MikeWaters skrev 05 november 2010 - 11:34:

Fascinerende! Har du sex for å føle deg vakker og trygg?

Gjestdeluxe:

Blant 2 av flere grunner, ja selvsagt! Hvorfor ikke?

----------

Her spør mike henne et simpelt spørsmål.

hu svarer, "ja selvsagt!"

så slik jeg forstår det så tyr hu rett og slett til sex for å føle seg bedre og for andre grunner som hu nevnte selv.

og ingen mennesker vil være "stygge". alle vil være "attraktive" kan man si. right?

så, hvis hu sier at hu har sex for å føle seg attraktiv og trygg, da ser du hvordan dette kan ha en negativ snu på henne en dag?

dessuten, spør hu "hvorfor ikke?" as in, hvorfor skulle man ikke ha sex for å føle seg vel? siden hu skjønte hvordan spørsmålet til mike var lada.

Og jeg tokk meg friheten til å svare henne hva konsekvensene kan bli hvis man legger sånn type ansvar over på andre enn seg selv.

Og da mener jeg fundamentale verdier alle mennesker burde ha. som å elske seg selv for den man er og hvordan man ser ut, for eksmepel. Og ikke være avhengig av at andre skal bekrefte det for deg.

Om hu er sånn, aner jeg ikke, det var det intrykket jeg fikk i værtfall. som sagt, har ikke tid til å leke dektektiv og stille 1000 spørsmål. folk får bare være mer nøyaktige.

Det er mulig hu har flere måter på å bekrefte sin skjønnhet på eller føle seg trygg på, men det aner ikke jeg noe om. forholder meg til det jeg leser.

dessuten, gjestdeluxe tokk det med en latter. Så jeg skjønner ikke hvorfor du kommer her en dag etter og gir meg pes.

Endret av Eventyr3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært som du må forsvare deg!!

Det er vel ingen her som har bakgrunn nok for å gi en konkret konklusjon, antar jeg. Så Eventyr kan kanskje være litt mindre tøff i trynet. Du er flink til å "legge andre flat" i en diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg vil tro at de fleste i større eller mindre grad har sex (ikke utelukkende) for å få en eller annen form for bekreftelse. Selv om det verken er bevisst eller hovedgrunnen for at man puler. Om det er snakk om bekreftelse på at man er vakker, har stor kuk, er god i senga eller verd å elske så er den sikkert tilstede på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Kvinner digger sex. Ellers hadde det neppe blitt født så mange barn som det blir. Siden jeg tør anta at de aller, aller fleste barn er resultat av samtykkende samleie fra begge parter.

Selvsagt finnes det nok mennesker som ikke liker sex. Da tenker jeg på aseksuelle, overgrepsutsatte osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Svært som du må forsvare deg!!

Det er vel ingen her som har bakgrunn nok for å gi en konkret konklusjon, antar jeg. Så Eventyr kan kanskje være litt mindre tøff i trynet. Du er flink til å "legge andre flat" i en diskusjon.

det første du skrev var jo nettopp mitt poeng også, men ærlig jeg vet ikke hva jeg skal si. du får meg til å framstå som den største drittsekken.

ellers er jeg enig med raindrops. jeg tenkte bare mer på de fundamentale verdiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deler av en dokumentar i helgen der det viste seg at hele hekseprosessen i Europa bygget på en myte om sexavhengige kvinner.

Kvinner som var en trussel for menn fordi de hadde en så stor seksuell apetitt at en mann aldri ville klare å tilfredsstille den. Kvinner var derfor lettere tilbøyelige til å gå i leddtog med djevelen for å få tilfredstilt sine lyster.

Det hele bygget visst på en sexfiksert bok skrevet av en heller pervers mann.

Les "Heksene" av Jan Guillo, det er en dokumentarbok der han tar for seg alle de store hekseprosessene i Europa. Han nevner ikke det du kommer med her med ett ord, og han har studert mange akademiske avhandlinger før han skrev denne boka. I en hekseprosess i Sverige var det et barn som overdrev noe hun hadde opplevd da hun fortalte det til foreldrene, som spurte og grov. Dermed overdrev hun enda mer, fordi hun trodde det var det foreldrene ville høre, og dermed kom enda flere fæle detaljer fram, som ble tatt for å være den fulle sannhet.

Guillo trekker helt rimelig paralleller til Bjugn-saken her i Norge, der barnevitner ble intervjuet av "ekseperter" som spurte og grov, dermed overdrev barna enda mer. Jeg husker ikke alle detaljene her og nå, men i boka oppsummerer Guillo alt barna fortalte, og når man ser det listet opp ser man jo at dette er noe barn har funnet på, tildels på oppfordring fra de vosken "ekspertene".

Hekseprosessene skyldtes i mange tilfeller misunnelse og underliggende konflikter mellom folk og familier. Det var også mange menn som ble anklaget for hekseri, på Island var de aller fleste menn.

Ja mange kvinner kan slite litt med sexlysten - men det er forde det er kvinner som må ta hormonell prevensjon som p-piller og gjennomgå fødsel som er stor påkjenning både fysisk og hormonelt osv og det er et faktum at hormonell prevensjon reduserer sexlysten , også fødsler .

Fordi det har større potensielle konsekvenser for kvinner er kvinner mer restriktivt innstilt til tilfeldig sex. Tidligere i år sto det i avisene her i landet om en undersøkelse der jenter og gutter i alderen 18-20 ble spurt om hvor mange sexpartnere de kunne tenke seg å ha gjennom livet. Guttene ønsket i snitt 20-30, mens kvinnene ønsket 6-8.

Hvorfor skal kvinner kjøpe sex - når de får det gratis ????

Grunnen til at det er flest menn som må kjøpe sex - er forde det er underskudd på kvinner , det fødes 6 % mindre kvinner enn menn hvert år - ergo mange menn får seg ikke dame eller sextilbud , om de ikke er attraktive nok . Da det er damer som kan velge blant overskuddet av menn og ungkarer ....blant masse single ungkarer som blir til overskudd her i landet .Disse må kjøpe seg sex ofte .Forde alle damer er opptatt eller ikke tilgjengelig .

Hvordan forklarer du da at selv i land med underskudd på menn fins det prostituerte kvinner? Det er kanskje større marked for prostituerte i land med underskudd på kvinner, men det fins kvinnelige prostituerte i alle land i hele verden, og de hadde ikke holdt på hvis det ikke var et marked for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Blant 2 av flere grunner, ja selvsagt! Hvorfor ikke?

Nei, ha sex for akkurat hvilke grunner du vil du - jeg var bare usikker på hvilken trygghet evnen til å gi en mann ståpikk kan gi.

Ryktet sier at en ruggende buss kan gjøre samme jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...