Gå til innhold

- Kvinner liker egentlig ikke sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tull... et kondom kan være en real lystdreper det og... hehehe.

Jeg trodde det var omvendt? For da vet han jo at han får sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var omvendt? For da vet han jo at han får sex?

Nei, jeg blir ikke kåt av et kondom... hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Tull... et kondom kan være en real lystdreper det og... hehehe.

Åh, tror meg. Det kan ikke sammenlignes. Dere har i det minste deres normale humør og seksualdrift. En skal ikke kimse av hva de hormonene gjør med kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er forundelig og mangfoldig. Menn har utvilsomt større sexbehov enn kvinner (statistisk sett). Menn er sterkere enn kvinner. Begge kjønn har behov for å beskytte seg selv og sitt avkom. Begge kjønn er etter hvert tenkende individer, som ikke bare tenker med kjønnsorganet.

Kanskje vi alle har noe å lære av å reflektere over både våre lyster og over generell etikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Kvinner har sex med menn for å få bekreftet sin skjønnhet. Eller for å føle trygghet. Det sier seg selv at heterosex aldri kommer i nærheten av homsesex når det gjelder lidenskap.

Det er jeg enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg litt igjen i hans beskrivelse av kvinner. Selv har jeg en samboer som vil ha sex ofte, mens jeg føler ikke det store behovet..Siden vi har det sånn hos oss regner jeg med at det er sånn i mange forhold. Eller?

Er jo litt dumt at naturen er justert slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Siden vi har det sånn hos oss regner jeg med at det er sånn i mange forhold. Eller?

Er jo litt dumt at naturen er justert slik.

Du vil oppleve et enormt sprik hos par. Menn og kvinner "peaker" nok på forskjellige tidspunkter i livet, ihvertfall generellt, derfor oppleves det for mange at det er en kronisk ubalanse.

Hvis du er misfornøyd med hvordan naturen er justert så er det faktisk mulig å påvirke ditt eget liv i en eller annen ønsket retning. Lyst, lidenskap og begjær kommer ikke alltid dalende ned fra blå himmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tror meg. Det kan ikke sammenlignes. Dere har i det minste deres normale humør og seksualdrift. En skal ikke kimse av hva de hormonene gjør med kroppen.

Det var vel en grunn til at jeg føyde på "hehehe"'et der... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at kvinner ikke liker sex.

Jeg har spurt mange damer, "skal vi knulle", jeg får alltid nei til svar. Av noen merkelig årsak? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eventyr3

Blant 2 av flere grunner, ja selvsagt! Hvorfor ikke?

avhengighet er svakhet.

Om du er avhengig av sex for å føle deg pen og trygg, da er du svak.

ettersom sex er en ritual som krever 2 enheter, og du representer bare 1 del.

da vil ditt eget selvbilde og trygghet alltid være avhengig av en enhet DU ALDRI KAN KONTROLLERE. nemlig et annet menneske.

forsvinner det mennesket så blir du alene og avhengigheten din vil bli større ettersom selvbildet ditt og tryggheten forsvinner med han(enheten du er avhengig av).

og du vil bli en av de som ikke holder ut 2 uker engang uten en mann.

Jeg vil råde deg til å starte å elske deg selv før du i det heletatt prøver å elske et annet menneske.Slik at du kan elske han for den han er og ikke hva han har å tilby deg(trygghet og bekreftelse av skjønnheten din, i ditt tilfelle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

avhengighet er svakhet.

Om du er avhengig av sex for å føle deg pen og trygg, da er du svak.

ettersom sex er en ritual som krever 2 enheter, og du representer bare 1 del.

da vil ditt eget selvbilde og trygghet alltid være avhengig av en enhet DU ALDRI KAN KONTROLLERE. nemlig et annet menneske.

forsvinner det mennesket så blir du alene og avhengigheten din vil bli større ettersom selvbildet ditt og tryggheten forsvinner med han(enheten du er avhengig av).

og du vil bli en av de som ikke holder ut 2 uker engang uten en mann.

Jeg vil råde deg til å starte å elske deg selv før du i det heletatt prøver å elske et annet menneske.Slik at du kan elske han for den han er og ikke hva han har å tilby deg(trygghet og bekreftelse av skjønnheten din, i ditt tilfelle).

:ler: Dette var omtenksomt. Var det til meg?

Hvor fikk du alt dette fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du vil bli en av de som ikke holder ut 2 uker engang uten en mann.

Er dette en henvisning til mine kommentarer i "Er det OK å ha venner av det motsatte kjønn"? I så fall har du bommet kraftig, og du kan dessuten frastå med å komme med den slags generaliseringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eventyr3

:ler: Dette var omtenksomt. Var det til meg?

Hvor fikk du alt dette fra?

Hvor jeg fikk det fra? nei jeg vet ikke, fra hodet mitt(?).

men, nei, jeg prøver ikke å leke moralpoliti her eller noe sånt.

Avhengighet ser jeg ikke på som en god egenskap. var bare det.

Endret av Eventyr3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Er dette en henvisning til mine kommentarer i "Er det OK å ha venner av det motsatte kjønn"? I så fall har du bommet kraftig, og du kan dessuten frastå med å komme med den slags generaliseringer.

Huh? Jeg tror ikke vi kjenner verandre?

Men nei, dette er på ingen måter en henvisning til deg.

Jeg beklager hvis du føler deg truffet.

Du må isåfall vise meg hva du prater om, for jeg aner ikke hva du prater om.

Men selv om det ikke handlet om deg så kan jeg forsatt være enig i at det var litt generalisering der ja, men jeg er sliten nå så jeg orket ikke å skrive noe mer enn det.

Men jeg kan advare leserne nå:

!ikke ta det jeg skriver bokstavlig.!

Endret av Eventyr3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Jeg tror ikke vi kjenner verandre?

Men nei, dette er på ingen måter en henvisning til deg.

Jeg beklager hvis du føler deg truffet.

Du må isåfall vise meg hva du prater om, for jeg aner ikke hva du prater om.

Men selv om det ikke handlet om deg så kan jeg forsatt være enig i at det var litt generalisering der ja, men jeg er sliten nå så jeg orket ikke å skrive noe mer enn det.

Men jeg kan advare leserne nå:

!ikke ta det jeg skriver bokstavlig.!

Den er grei. Jeg syntes bare det kunne leses sånn, siden du var på den tråden og responderte til det jeg sa. Men vi lar den ligge død :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg kan bekrefte at kvinner ikke liker sex.

Jeg har spurt mange damer, "skal vi knulle", jeg får alltid nei til svar. Av noen merkelig årsak? :forvirra:

:ler: Er du god på å lese signaler du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...