Gå til innhold

Hvilken julebrus er din favoritt?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker best ringnes!

Er veldig spent på denne hamar-lillehammer. Har aldri hørt om den! Om det er sant at den skal selges i hele landet i år så skal jeg garantert teste den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mack's julebrus :D Ingen over, ingen ved siden! Nå som jeg har flytta til Trondheim, så har jeg skikkelig hjemlengsel, og finner ikke den julebrusen her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke prøvd alle disse sortene , men av de jeg har prøvd , så er DAHL`S definitivt den beste :jepp:

Men skal prøve denne Lillehammer - Hamar brusen ,om jeg finner den :)

Vi har jo Mack øl i Trheim , da får man sikkert kjøpt mack julrbrus et sted oxo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke prøvd alle disse sortene , men av de jeg har prøvd , så er DAHL`S definitivt den beste :jepp:

Men skal prøve denne Lillehammer - Hamar brusen ,om jeg finner den :)

Vi har jo Mack øl i Trheim , da får man sikkert kjøpt mack julrbrus et sted oxo :)

Har leita overalt, hadde det ikke på Meny engang :( Der hadde de 3-4 andre sorter, men ikke min sort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dahls julebrus, ingen over ingen ved siden.

Den ser akkurat likedan ut som da jeg var liten og smaker av barndommens jul :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mack's julebrus :D Ingen over, ingen ved siden! Nå som jeg har flytta til Trondheim, så har jeg skikkelig hjemlengsel, og finner ikke den julebrusen her :(

ENIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...