Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Innom og leser litt hos deg Sommerfuglen :goodbye:

Det tok ikke så lang tid å lese gjennom hele boken ;):ler:

Håper du har en fin søndag!

Takk for besøket :)

Hehe, nei det gjør ikke akkurat det. Føler vel kanskje at flyten er så der... :gjeiper: Men jeg skriver en dagbok på papir, så dette er bare for å ha litt kontakt med omverdenen :sjenert:

Har ikke så mye å skrive om, og ikke så mange som er innom så da har det nå bare blitt sånn. Bruker den mest for nedtelling og :strix: for nye uker :)

Om jeg skulle skrevet noe nå den siste uken hadde det blitt litt surving. Hardt å jobbe 100% etter å ha vært sykmldt 50% siden uke 10 og 100% fra uke 6-10, haha... Får prøve å komme med ett innlegg i dag :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: 17 uker :strix:

Lenge siden sist og ikke så mye nytt og melde.. Har begynt å jobbe fullt igjen etter noen uker i 50% og det var hardt :sjenert: Meeen, jeg skal nok klare det.

Jeg var på mitt første jordmor-besøk forrige uke, koselig :) Jeg fikk høre hjertelyd :rødme: og snakket om løst og fast. Vekten er snodig, har gått ned 100 gram siden kontroll i uke 12 og fikk ros av jordmor for mitt sunne og varierte kosthold :) Synes jeg spiser mye, og magen har kommet men har ikke gått opp stort. Fokuserer IKKE på vekt, men prøver å tenke på hva jeg spiser og har kuttet ut brus og godteri. Vil gi den lille en så god start som mulig :sjenert:

Nå er det snaut 1 uke til ord UL, spent :rødme: Nå har vi jo sett den lille før, jeg håper bare så inderlig at alt fortsatt ser fint ut.. Gleder meg såå til å møte den lille nydeligste (vet jo allerede at h*n kommer til å være det) :yvonne:

Ha en fin kveld, jentene mine :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii :vinke:

Så koselig å få høre hjertelyd! :rødme:

Og :hoppe: for 17 uker!!

Gleder meg til å høre hvordan det går på UL, og om det ser ut til å være en liten jente eller gutt der inne! :)

Gøy med ros av JM da! :jepp:

Ønsker deg en fin fin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii :vinke:

Så koselig å få høre hjertelyd! :rødme:

Og :hoppe: for 17 uker!!

Gleder meg til å høre hvordan det går på UL, og om det ser ut til å være en liten jente eller gutt der inne! :)

Gøy med ros av JM da! :jepp:

Ønsker deg en fin fin uke :klemmer:

Takk for besøk :)

Ja, det blir spennende. Kjenner jeg "gruer" meg litt til å få vite hva det blir :rødme: En stor ting å få vite :sjenert:

I dag har jeg gått litt amokk på Princess :sjenert: Skulle bare innom og kikke..... Også var det 40% på hele butikken :rødme:

Såååeh, jeg røk visst på både dyner, pute, sengetøy, helseteppe, vaskekluter og laken jeg..... Tror vi fikk mye for 800 kr :gjeiper: Får håpe den lille er fornøyd med mamman sin handling :nigo:

Håper du også har en fin uke MonThe :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så koselig med handling :rødme: Høres ut som om dere fikk mye for pengene! Det gjør handlingen eekstra morsom! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Innom med en helge-oppdatering :) Her står alt bra til. Merker at jeg har vært mer "sinna" og hissig siste uka :sjenert: Liker virkelig ikke min egen oppførsel til tider men.... Jeg prøver å ta meg sammen når jeg merker at hormonene løper løpsk, men det er ikke så lett :gjeiper: Synes kjære har falt litt tilbake mht det å ta hensyn så jeg tror det er derfor jeg er så lett-antennelig. Vi får tro det går seg til litt :sjenert:

Ellers fikk jeg en ny leveranse med mamma-klær som jeg hadde bestilt i går. Godt å ha noe å bytte på med.. Kan bli lei å bare ha 1 bukse man kan bruke på jobb. Nå har jeg 2,5 :nigo: Den ene som har vært behagelig var plutselig stram på fredag :sjenert:

Har lyst til å juble litt på forskudd for :strix: 18 uker i morra :strix:

I dag skal vi avslutte helga med hjemmelaget pizza, det blir godt :rødme:

Ha en fin søndag til dere som ser innom meg.

:klem:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers fikk jeg en ny leveranse med mamma-klær som jeg hadde bestilt i går. Godt å ha noe å bytte på med.. Kan bli lei å bare ha 1 bukse man kan bruke på jobb. Nå har jeg 2,5 :nigo: Den ene som har vært behagelig var plutselig stram på fredag :sjenert:

Har lyst til å juble litt på forskudd for :strix: 18 uker i morra :strix:

Ha en fin søndag til dere som ser innom meg.

:klem:

Jøss...2,5 par bukser? :fnise:

En liten :danse: for 18 uker imorgen!

Ha en fiiiin fin søndag du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Da var ord UL unnagjort, og i magen min bor det en liten :babygutt: Alt så fint ut med han, sprellet og koste seg i flg jordmor :rødme:

Så, da kan mamman bare strikke og handle.. Hun gleder seg hvertfall ikke noe mindre nå :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en liten :babygutt: !!

Så din opprinnelige termin til å stemme med ULterminen? :)

Ja, veldig koselig :) :rødme: Ble så glad og lettet når de zoomet inn og det sprellet. Har jo sett det før, men har blitt usikker og litt redd de siste ukene. Kjenner jo noe som spreller av og til men, blir usikker alikevel :sjenert:

Jeg ble flyttet litt tilbake.. Så i flg UL er jeg 17+3 i dag visstnok. Jeg tror ikke helt på det :gjeiper: Har hatt litt for presis mens-syklus over maaaange mnd til å flytte EL 5 dager tilbake men... Jeg hadde 29.06 og nå er det 04.07. Tipper bebisen kommer 01.07 jeg (det har jeg følt hele veien) Vi får se!

Han bør iallefall respektere at mamman har billett til Bon Jovi den 15 juni, haha :nigo:

Håper du har en fin kveld MonThe, ikke lenge til 4 feb heller nå :strix::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Du har gutt i magen! :nigo: Så gøy å ha fått vite det :)

...en liten Bon Jovi-fan inni der... :ler:

Ja, veldig moro å få vite :rødme: Følelsene mine ble helt annerledes når jeg vet hva kjønnet på den lille som lever i magen min er.. Kan si "han" og planlegge på en annen måte. Koselig :nigo:

Han MÅ jo bare bli en Bon Jovi fan ja :nigo:

Håper du har en fin tirsdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt "kjedelig" å bli flyttet tilbake da.. Eegentlig så spiller det ingen rolle da, men det blir jo til at man teller uker+ dager. Men den lille kommer når den kommer, i ditt tilfelle den 1.juli :fnise:

Har dere begynt å tenke på babyrom? Gleder meg til å sette igang med oppussinga av rommet jeg, men vet ikke helt hvordan vi vil ha det enda! :)

Og har dere tenkt på navn??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "kjedelig" å bli flyttet tilbake da.. Eegentlig så spiller det ingen rolle da, men det blir jo til at man teller uker+ dager. Men den lille kommer når den kommer, i ditt tilfelle den 1.juli :fnise:

Har dere begynt å tenke på babyrom? Gleder meg til å sette igang med oppussinga av rommet jeg, men vet ikke helt hvordan vi vil ha det enda! :)

Og har dere tenkt på navn??

:klem:

Er vel vanlig å bli flyttet litt på UL, tenker mest på at jeg er redd jeg må gå lenge over (er ikke så stor av vekst selv) så sånn sett er det litt "skummelt" at de flytter meg ift min beregning. Men.... Det blir som det blir, går nok bra :) Venter litt med å endre ticker, får ta det etterhvert.

Ja, vi dreiv å pusset opp rom når jeg testet +.. Så det ble raskt omdøpt til barnerom. Er fornøyd så langt, har kjøpt litt diverse bilder, gardiner og taklampe, bokhylle og kommode. Har ikke stresset, men føler liksom jeg måtte ha noen møbler inne på rommet uansett. Så jeg har kjøpt det jeg liker når jeg har kommet over det :rødme: koselig..

Hehe, ang navn er vi litt enige og litt uenige. Har laget en liste. Kjære har 2-3 navn og jeg har noen fler :sjenert:

Har dere tenkt noe på rom og navn?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at rommet begynner å ta form! :rødme: Kan jeg spørre hvilke farger dere har valgt på rommet? :)

Er spent på om jeg selv blir flyttet på UL. Vet jo akkurat når jeg hadde EL. Og stabil syklus. Så synes det er rart om jeg blir flyttet.. Får se neste fredag! :hoppe:

Vi har et rom, som skal bli et barnerom. Så langt er vi kommet :fnise: Vi har lyst til å pusse opp, men vet ikek helt hvordan. Og så er det et "innebygd" klesskap på rommet, som vi har lyst til å rive. Og da passer det ypperlig å legge nytt gulv i samme slengen. Så er nok en stund til det kommer noen møbler der inne. Eneste møbelet som er "klart" er en kleskommode, kjøpte en skikkelig stilig 50tallskommode på loppis i høst for 20 kroner, planen er å pusse ned og male den, og freshe opp med nye knotter! :) Som sagt, ikke kommet så langt :P

Ha pratet mye om navn. Hvis det er ei jente har vi navnet klart. Blir oppkalt etter kjæres oldemor + mitt mellomnavn :) Hvis det blir gutt ...så må vi nok i tenkeboksen :)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååååååå gratulerer med en liten :babygutt: i magen!! :strix:

Spiller da vel ingen rolle om du ble flyttet tilbake noen dager, du har jo en liten sprellende gutt der inne som kommer når det passer han uansett! :fnise:

Stor :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner jenter :rødme:

Ingen ting som er bedre enn at han spreller og trives i magen min :) :rødme:

Ingen krise for meg om jeg ble satt tilbake noen dager nei, bare at jeg er livredd for å bli gående maaange dager over siden jeg er en liten dame selv :sjenert: Skal ikke nevne noen historier inne her, men har noen familie-eks på damer som har gått laaangt over og fått et hel.... av en opplevelse under fødsel :gjeiper: Meeen, han kommer nok når han kommer :)

Håper alt er bra med dere, og jeg :strix: for deg Redbird :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at rommet begynner å ta form! :rødme: Kan jeg spørre hvilke farger dere har valgt på rommet? :)

Er spent på om jeg selv blir flyttet på UL. Vet jo akkurat når jeg hadde EL. Og stabil syklus. Så synes det er rart om jeg blir flyttet.. Får se neste fredag! :hoppe:

Vi har et rom, som skal bli et barnerom. Så langt er vi kommet :fnise: Vi har lyst til å pusse opp, men vet ikek helt hvordan. Og så er det et "innebygd" klesskap på rommet, som vi har lyst til å rive. Og da passer det ypperlig å legge nytt gulv i samme slengen. Så er nok en stund til det kommer noen møbler der inne. Eneste møbelet som er "klart" er en kleskommode, kjøpte en skikkelig stilig 50tallskommode på loppis i høst for 20 kroner, planen er å pusse ned og male den, og freshe opp med nye knotter! :) Som sagt, ikke kommet så langt :P

Ha pratet mye om navn. Hvis det er ei jente har vi navnet klart. Blir oppkalt etter kjæres oldemor + mitt mellomnavn :) Hvis det blir gutt ...så må vi nok i tenkeboksen :)

Selvfølgelig kan du spørre :)

Mamman var litt kjedelig og ville ha panelplater :gjeiper: Så her er det vanlige panelplater, lurer på om det er eggehvit. Dette er et gammelt hus, så vi slipte ned det gamle gulvet med grove bord og malte det grått. Så den lille her får lyst rom med nye vegger og grått-malt gulv som er gammelt. Synes det ble et fint rom :nigo:

Har tenkt litt Ole-Brumm stil inne der så jeg har kjøpt gardinstoff i Ole Brumm som jeg skal sy til og lerret-bilder med Ole og vennene i hundremeterskogen på. Blir nok ikke noe blått rom, blir mer barne-look enn typisk gutt liksom. Håper det blir fint :)

Har kjøpt Hemnes kommode m/ 6 skuffer og Expedit hylle m/4 hyller og seng på Ikea.. Mangler vel egentlig bare vegglampe og ett gulvteppe :sjenert: Har ikke stresset altså, alt har liksom bare falt på plass :rødme: hehe :)

Kult med gamle møbler, det er fint :) Blir sikkert en fin kommode med nye knotter. Vurderte noe sånn jeg og, men følte formen har vært sånn passe så ble til at vi kjøpte noe.. Jeg er veldig glad i den Hemnes-serien, så valget ble greit :gjeiper:

Navn er vanskelig.. Tror ikke jeg går med på å bestemme meg før jeg ser den lille skatten i juni/juli. Navnet skal liksom passe på den som får det også :rødme: Blir nok enkeltnavn her, iom vi ikke er gift så blir det nok to etternavn :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...