Inwe Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg er så sjukt motivert for å begynne å trene nå. Går turer og slikt til vanlig, men vil begynne ordentlig i treningsstudio. Er student med dårlig råd, så har ikke råd til alt for mye i mnd. Innmeldingsavgiften er også relativt høy der jeg har titta. Vil helst begynne på sats, siden det ligger rett utenfor døra. Noen tips til å få det billigere, evt hvilket studio som er billigst?
Gjest petre Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 I Oslo har du Evo og Fitness express. Tror det ligger rundt 300 i mnd. Ville likevel valgt det nærmeste, selv om det er litt dyrere. Da er det størst sjangs for at du ikke blir støttemedlem. Snakker av egen erfaring
mæda Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg er så sjukt motivert for å begynne å trene nå. Går turer og slikt til vanlig, men vil begynne ordentlig i treningsstudio. Er student med dårlig råd, så har ikke råd til alt for mye i mnd. Innmeldingsavgiften er også relativt høy der jeg har titta. Vil helst begynne på sats, siden det ligger rett utenfor døra. Noen tips til å få det billigere, evt hvilket studio som er billigst? sjekk ut friskis&svettis, de har 3 treningsstudioer i oslo, er billige og kjempe bra!!! de har også trening i gymsaler rundt om i norges land.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Ofte er det kampanjer som gjør at en slipper innmeldingsavgift, får en time med personlig trening eller et par måneder gratis. Støtter den med å velge det stedet som er best tilgjengelig for deg. Da er sjansen mye større for at du faktisk drar dit.
Gjest scorpius Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 I Oslo har du Evo og Fitness express. Tror det ligger rundt 300 i mnd. Ville likevel valgt det nærmeste, selv om det er litt dyrere. Da er det størst sjangs for at du ikke blir støttemedlem. Snakker av egen erfaring Ja, der tror jeg du betaler 295kr. eller noe i mnd. Også kan du fryse medlemsskapet når som helst hvis du skal reise bort etc. Men som sagt over meg her, så ville jeg også valgt det treningsstudioet som lå nærmest. Det har iallfall jeg gjort. Det blir jo som oftest slik at man trener oftere da. Blir jo litt mindre motiverende når man vet at selve reisetiden til treningen tar lengre tid enn treningen i seg selv, særlig nå som vinteren kommer... Uansett, lykke til! Håper du finner et treningsstudio som ikke er superdyrt
Gjest Tigress Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Kva med studentidretten, har dei ikkje noko tilbod der du studerer?
Sherry Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Vet ikke om de har "Actic" hvor du bor, men undersøk. Veldig bra treningsstudio, og koster 210 kr for studenter
Inwe Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2010 Bor på Romerike, så blir litt langt inn til Oslo for min del. Har som sagt sats rett utenfor døra, og kan nok klare mndavgifta når sambo har fått ny jobb. Innmeldingsavgifta derimot blir nok for høy neste mnd
Gjest Blondie65 Skrevet 24. oktober 2010 #10 Skrevet 24. oktober 2010 Har du sjekket ut Spenst? Ser ikke ut som de har innmeldingsavgift. De holder til på Årnes.
Pingting Skrevet 24. oktober 2010 #11 Skrevet 24. oktober 2010 Vet det ikke er dte du spør om - men hva med hjemmetrening? Du kan få et fint manualsett til mindre enn en månedsavgift hos SATS, og de varer omtrent evig. Hiv på en trimsykkel, en treningsmatte og kanskje litt annet som en strikk, ball etc. så har du alt du trenger. Koster litt, men kan kjøpes etterhvert som man har råd og det blir ikke dyrt når du tenker på hvor lenge du har det! Men selvfølgelig - hjemmetrening funker ikke for alle. Hvis du mistenker at du ikke vil få trent hjemme så er det kanskje ikke noen vits i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå