Babydrøm Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #41 Del Skrevet 17. oktober 2010 :danser: :danser: :danser: Gratulerer sååå mye! gleder meg sånn til å kjenne på den følelsen selv Hjertelig takk! Gled deg til den følelsen ja. Kan ikke beskrives. Og jeg har bare sett to streker på en test. Hvordan er det da når man ligger der med en nyfødt baby i armene??? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 18. oktober 2010 Et par spørsmål til dere mer erfarne dagbok- og prøverdamer: 1: Hva skjer med prøvedagboka mi nå? Skal jeg bare la den ligge her i dvale? Eller skal jeg flytte den noe sted? :klø: 2: Jeg har laget ticker, og lurer på om jeg har gjort det rett. Man regner jo første svangerskapsdag fra første dag i siste menstruasjon. Greit det, men spiren eksisterer jo ikke før ca. to uker etter det igjen. Så blir tickeren feil nå? Spiren er jo ikke fire uker gammel, selv om svangerskapet regnes sånn. Så da blir vel utviklingsbeskrivelsen misvisende? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 18. oktober 2010 #43 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gratulerer så mye!! Tror tickeren skal stemme Bare å glede seg framover, og enda mer til han/hun er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 19. oktober 2010 #44 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg tror du kan be en moderator om å flytte boken over i graviditetsdagbøkene. Tickeren din ser også riktig ut. Selv om spiren egentlig ikke er mer enn to uker så starter svangerskapet fra første dag i siste mens. Jeg vet ikke hvorfor det er slik da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 1. november 2010 Forfatter #45 Del Skrevet 1. november 2010 Da har jeg fått dagboka flyttet til graviditetsdagbøkene. Jeg er nå 6+4 og har få symptomer. En del av meg er lykkelig fordi jeg slipper å slite, mens en annen del er bekymret for at det kan være et dårlig tegn. Brystene mine er veldig ømme, det gjør rett og slett vondt å ta av BH'en om kvelden. Utover det er jeg kanskje ørlite granne trettere enn til vanlig (men det kan like gjerne skyldes at vi nærmer oss mørketida, da blir jeg også sånn), og ellers har jeg vært kvalm en dag (jepp, en eneste dag), og ellers bare litt småpjusk. Har kjent stikninger/press i mageregionen, men alt er så vagt og forsiktig at jeg ikke vet om jeg innbiller meg ting. Mye av bekymringene sitter i en liten blødning jeg hadde for et par uker siden. Jeg var kjemperedd for at det var en SA, men ifølge lege og gynekolog (tok innvendig ultralyd) var det ikke det. Onsdag skal jeg på ny ultralyd for å forhåpentligvis kunne få stadfestet at spiren utvikler seg som den skal så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. november 2010 #46 Del Skrevet 1. november 2010 Gratulerer med ny adresse! Høres akkurat ut som meg når jeg var 6 uker på vei - det med puppene altså... Så lenge man slipper oppkast, men er litt kvalm er det forsåvidt greit. Litt må man regne med at kroppen reagerer når den skal være bosted for et nytt menneske! Masselykketil videre i svangerskapet (titter nok innom deg igjen for å følge med på utviklingen) og krysser fingrene for at alt står bra til på UL på onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. november 2010 #47 Del Skrevet 1. november 2010 Gøy med andre nygravide Du ligger ca en uke foran meg, så må følge deg videre Spennende tider, ikke sant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 2. november 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 2. november 2010 Dette er spennende ja! Jeg leser om graviditet og babyer til øynene går i kryss. Føler meg halvveis utlært jordmor nå. Neida, jeg har tusen ting jeg lurer på og kan knapt vente til første svangerskapskontroll om et par uker. Gynekologen har jo ikke tid til å snakke om alt det jeg lurer på. Bestiller man forresten bare en vanlig legetime, eller skal man si at det er første svangerskapskontroll sånn at man må få mer tid? Jeg bare ringte og bestilte vanlig time, og husker ikke om jeg sa at jeg var gravid. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 2. november 2010 Forfatter #49 Del Skrevet 2. november 2010 Har som nevnt ikke vært plaget med kvalme, men noe skjer definitivt med matlysten min. Min kjære ringte meg fornøyd nå nylig og fortalte at han skulle handle inn mat og lage yndlingsretten min til middag i dag. Jeg klarte ikke helt å være entusiastisk, for plutselig hørtes det ikke godt ut i det hele tatt. Av alle ting sitter jeg her og sikler etter en burger fra Burger King... ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. november 2010 #50 Del Skrevet 3. november 2010 Mange rare hormoner som florerer i kroppen på denne tiden Jeg har bare lyst på cola hele tiden, men kan jo ikke drikke det konstant liksom :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 3. november 2010 Forfatter #51 Del Skrevet 3. november 2010 Mange rare hormoner som florerer i kroppen på denne tiden Jeg har bare lyst på cola hele tiden, men kan jo ikke drikke det konstant liksom :gjeiper: Ja, det er rart det der. Jeg som ikke er noe glad i Burger King til vanlig. Nå ser jeg for meg burgerne der som rene gourmetmåltidet. Skal på UL litt senere i dag. Kjenner at det begynner å knyte seg i brystet nå. Har vært så rolig og avslappet i forhold til dette, men nå kommer nervene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 3. november 2010 #52 Del Skrevet 3. november 2010 Åh :rødme: Du må ha lykke til på UL! Blir nok kjempegøy og spennende. Alt er sikkert i skjønneste orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 3. november 2010 Forfatter #53 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Uff, nå er jeg bekymret... Var på UL, og gynekologen mente det var stor fare for at ting ikke var som det skulle. Da jeg var der for to uker siden målte han en plommesekk på 6 mm. I dag var den på 12 mm. Det mente han var altfor lite, den skulle vært på 18 eller mer. I tillegg så han ikke noe foster. Jeg er 6+6 i dag. Han sendte meg til blodprøvetaking, og jeg skal ta ny blodprøve i neste uke for å se om hcg-nivået stiger. Så skal jeg på ny UL neste torsdag. Trist nå. Edit: Byttet UL-dag fra onsdag til torsdag, husket feil. Endret 4. november 2010 av Babydrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 3. november 2010 #54 Del Skrevet 3. november 2010 Ånei Så trist Det er ikke det man vil høre når man kommer på UL.. Jeg fikk helt vondt i meg nå.. Også må du gå så lenge og vente på ordentlig svar Sender deg en varm klem ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 3. november 2010 Forfatter #55 Del Skrevet 3. november 2010 Takk Jeg veksler mellom å være kjempefortvila og deppa fordi jeg er sikker på at spiren har sagt farvel, og å bli irritert på gynekologen som kanskje har skremt meg uten grunn. Jeg har trålet nettet for informasjon, og funnet ut at mange har fått samme beskjed som meg for så å finne ut at alt er bra et par uker senere. Jeg klamrer meg til håpet om at det kan ha gått bra, samtidig som frykten sitter hardt. Har mest lyst til å gå og legge meg og ikke stå opp før det er tid for neste UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 4. november 2010 #56 Del Skrevet 4. november 2010 Ånei, Babydrøm, for en trist beskjed å få. Håper virkelig ikke at den lille spiren ikke er mer, jeg mistet selv i uke 5 og det var ikke noe kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 11. november 2010 Forfatter #57 Del Skrevet 11. november 2010 Dagen begynte med en liten blødning. Har vært på ny UL i dag og alt håp er ute. HCG-nivået er fallende. Nå er det bare å vente på at alt skal komme ut av seg selv. :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. november 2010 #58 Del Skrevet 11. november 2010 Uff, så leit å høre Sender deg uendelig mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 11. november 2010 #59 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Åååå NEI! Så trist lesning det var her inne da... Håper du har det bra tross alt det triste! Sender deg noen varme Endret 11. november 2010 av hegejenta30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 11. november 2010 #60 Del Skrevet 11. november 2010 Huff da! Så trist å høre! Sender deg en drøss med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå