Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Uanonymbruker

OPI negleforsterker for "dry & brittle nails". Nå har jeg brukt over halvparten av innholdet, men neglene er ikke blitt det grann sterkere. Når de når en viss lengde, deler de seg på tuppen. Ikke alle neglene er like utsatt. Jeg er meget takknemlig for gode råd og tips til andre negleforsterkere som dere har personlig erfaring med :).

Har du lange negler? Hvis du filer de firkantete så er de sterkere enn hvis du har avrundet tupp fordi avrundete negler har en mindre overflate.

Når du lakker neglene, lakk over tippen på baksiden også, det er ikke mye forskjell, men alle monner drar. Pass på å ha myke neglebånd, masser over de når du bruker håndkrem f.eks. Tørre sprukne neglebånd gir tørre, sprukne negler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bobler

så fine dere er i dag!!!

Jeg føler meg litt fin. Er ikke verdensmester i å legge neglelakk, men jeg prøver så godt jeg kan. Er ganske stolt, etter å ha bitt negler intenst i 10år har jeg ikke bitt siden 1.juni. :) Og har fått ganske fine negler :bolledeig:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fransk Manikyr med "Essie 1Blanc" på tippene og "Essie good to go" topcoat.

Er KJEMPEFORNØYD, dette må nok være den beste manikyren jeg har hatt hittil. Har en nesten plettfri lakk etter to døgn med mye arbeid som vanligvis tærer på neglene og sliter av lakk. Min nye favoritt! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uanonymbruker

fregner og malingsflekker. Jadda, jeg maler i vei.

Vi har helt like fingre fra knokene og opp :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lang negelseng og lange fingre :tommelsmil:

Jeg kan spytte på deg gjennom ei kaffesil så får du fregner også, da ligner vi som to prikker hihihihihihiii

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

lang negelseng og lange fingre :tommelsmil:

Jeg kan spytte på deg gjennom ei kaffesil så får du fregner også, da ligner vi som to prikker hihihihihihiii

neitakk, jeg har masse fregner ellers på kroppen, er nok bare en spørsmål om tid før de kravler seg ned på hendene på egenhånd for å få bedre plass :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora papagayo blue med ett lag Jo is in the house fra H&M. Med andre ord, dyp blå med masse hologlitter på toppen. ELSK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...