Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Gjest Cipheria

Det er sommer, jeg skifter til shorts og skal ut å sole meg. Åpner utdøra på fult før jeg oppdager at jeg er toppløs.

Våkner kl 6, står opp og kler på meg. Husker plutselig at det er søndag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg skulle vaske klær så sjekket jeg lommene på buksene jeg skulle vaske. I den ene fant jeg mobilen min, råflaks! Den tok jeg i bukselomma på den buksa jeg hadde på meg. I det jeg skal lukke døren på vaskemaskinen så tenkte jeg "shitt au", og tok av meg buksa jeg hadde og hev den også inn. Tok meg 30 minutter å huske hvor mobilen var..

:ler:

Håper det ikke var en ny mobil i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! jeg puttet også mobilen i vaskemaskinen. Skulle putte den oppå en ren bukse på benken, men puttet den i feil bunke og vips... kjøpte ny, og det samme skjedde med den etter 2 uker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

:ler:

En dag skulle jeg et meg et glass vann før jeg begynte på middagen. Jeg liker å høre på musikk når jeg lager mat så da gikk jeg bort til cdhylla og tok ut noen cder jeg ville høre på, men så ringte telefonen. For å gjøre en lang historie kort så endte det med at vannglasset ble satt i krydderskapet, cdene i fryseren og middagen glemte jeg å lage :fnise:

Jeg hadde hatt en slitsom dag på jobben den dagen så jeg syns det er en god nok unnskyldning :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte ungen i bilen for noen uker siden :sjenert:

Hadde hentet henne i barnehagen, hun sov og jeg var i drømmeland. Jeg gikk inn, satte i gang med middagen og slikt. Så kommer mannen hjem. Så skal jeg gå å si fra til datteren at det er middag, men kan ikker finne henne. Så får jeg panikk og kommer på at at jeg kanskje ikke har hentet henne så løper ut og så ser jeg jo at hun sitter i bilen og sover.

Er så utrolig glad hun ikke hadde våknet. Blir jo redd bare å tenker på det. Har heldigvis kun skjedd en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått pakkelapp fra posten, og da jeg dro ned for å hente pakken var det ingen andre kunder der. Jeg trekker likevel en kølapp på veien inn for å ikke tulle med systemet deres, og går rakt bort til skranken, legger ned kølappen og sier "jeg skulle bare hente denne."

Jeg var litt i mine egne tanker, og skjønte ikke helt at noe var galt før jeg så det spørrende blikket hennes.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iløpet av arbeidsdagen er den eneste 4-sifrede koden jeg er borti koden på adgangskortet mitt. Det er ikke få ganger jeg har vært ett forsøk fra å sperre bankkorttet mitt ved å taste koden til adgangskortet på betalingsterminalene to ganger før jeg skjønner hva som skjer og taster rett kode. Har på følelsen at jeg sliter ut hjernecellene på jobb, og at de kortslutter i det jeg går ut jobbdøra. :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor sto på kjøkkenet en dag da jeg var sånn 7 år og gikk på musikkskole. Hun laget mat, dekket på bordet og begynte så å tenke at det var noe hun hadde glemt. Ja, meg! Dette var før mobiltelefonens tid, og hun fant meg 3 kilometer fra musikkskolen og 3 kilometer hjemmefra i snødriv. Isende kald og en smule på gråten. Litt dårlig samvittighet da ja.

Det teiteste jeg har gjort selv er nok den gangen jeg var på vei hjem fra byen. Ikke veldig full, men litt gladpåen. Hadde gjort det slutt med samboeren for et par måneder siden og var vel fornøyd med det. Ikke et pent brudd heller. Tusler fornøyd hjemover, og står og skal sette nøkkelen i ytterdøra. Går ikke. Banner. Ser på nøklene igjen, og innser at jeg står utenfor blokka til eksen. Glad han ikke kom hjem da....

Som dum student klarte jeg og noen venner å snike med oss et ølglass hver på jakkelomma. Telefonen min ringer, jeg tar den, legger på og putter den på innerlomma. Der hvor jeg hadde en halvliter med stjålen Ringnes. Plopp. Dyr kveld.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke lenge siden løp jeg i panikk tilbake på jobb fordi jeg trodde jeg hadde blitt rana..fant kredittkortet mitt i bunnen av veska mi når jeg var fremme og rolig nok til å lete skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyrlegen ringte og sa han var på vei for å vaksinere hestene, jeg tok med meg bikkja ut i stallen og bant ham, ropte inn hestene og gjorde dem klare for dyrlegen, som kom og vaksinerte, og så slapp jeg ut hestene igjen, og gikk inn.

tømte opp en kopp kaffe, tok meg en kjeks, og snudde meg for å gi bikkja en også, og kom på at jeg hadde glemt ham i stallen...

han var litt fornærmet på meg kan man si...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyrlegen ringte og sa han var på vei for å vaksinere hestene, jeg tok med meg bikkja ut i stallen og bant ham, ropte inn hestene og gjorde dem klare for dyrlegen, som kom og vaksinerte, og så slapp jeg ut hestene igjen, og gikk inn.

tømte opp en kopp kaffe, tok meg en kjeks, og snudde meg for å gi bikkja en også, og kom på at jeg hadde glemt ham i stallen...

han var litt fornærmet på meg kan man si...

Det var en av disse dagene da jeg slumret så mange ganger at jeg måtte FORTE meg for å komme meg på jobb. Frem med litt brød og ost, slå de sammen også var det bare å peise på. Selvfølgelig satte jeg ost og brød tilbake først.

Så kommer jeg hjem etter jobb, og i løpet av kvelden begynner mannen å stelle istand lasagne. Etter en stund hører jeg:

- Har vi ikke ost?

Jeg blir selvfølgelig irritert fordi mannen ikke kan å lete - JEG SPISTE OST I MORGEST OG LA DET PERSONLIG TILBAKE I KJØLESKAPET.

Så går jeg og leter selv.. Alle skuffer i kjøleskapet blir finkjemt - ingen ost. Som et siste latterlig forsøk åpner jeg brødboksen, og VOILA, der ligger verdens mykeste noruegia og venter på å bli spist. ÆSJ.

Jeg måtte kjøre til butikken og kjøpe ny ost. I mellomtiden ble lasagnen avkjølt så mye at hele suppa måtte stå leeenge i ovnen før pastaen ble myk.

Herlighet, den osten var heslig. Og forsåvidt helt nyåpnet, selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke slike mange fjerne øyblikk, men kom på denne.

Det var for ei stund siden da jeg gikk på skola og det var en dag det regnet veldig. Hadde lang vei hjem og mamma skulle hente meg siden det var så dårlig vær. Hadde også hatt en veldig dårlig dag. Da jeg kom ut så jeg at mamma kjørte frem og så stoppet langt borte fra der hun vanligvis parkerer. Så jeg meg måtte gå hundre meter i pøsende regn noe jeg ikke ble særlig glad for. Dro opp døra på bilen og sa noe sånt "du skulle ikke parkere noen mil lenger bort så jeg fikk en ordentlig dusj da", med sarkastisk og sur tone. Før mamma rakk og svare så sa jeg at hun måtte da skjønne man ikke parkerer så langt unna og ga hun en ordentlig skjyllebøtte mens jeg smalt i gjen døra. Så snur jeg meg mot henne da og forventer svar. Men det var ikke mamma, men en svært så sjokkert mann.

Gikk visst i feil bil, jeg. Så kommer jo mamma da, kjører helt opp til skola og greier så måtte jo gå de hundre meterene tilbake i pøsende regn og ble enda mer våt.

Man kan trygt si jeg fikk ordentlig dusj, ja. Nesten litt ironisk når jeg

tenker på det :fnise:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi=) Dere er morsomme altså..

Mange ganger har jeg gått å jabba i tlf mens jeg har stresset og skal ut f.eks og begynner å lete etter den dumme telefonen! Så smart som jeg er må jeg passe på at personen prater med får det med seg så de og får en latter :P

ifølge samboern min så er jeg visst distre og sta. Så det er ofte jeg tydligvis glemmer å lukke igjen kjøleskap o.l men jeg nekter. etterfylgt av; tror jeg da. Sist ble vi irriterte på hverandre fordi jeg nekta å ha slått på tvn!

Har låst meg ute flere ganger fordi jeg glemmer å ta med nøkkel når de andre i huset drar ut etter meg.

trykke feil alarmkode på jobb så man må ringe å avlyse vaktselskap mens alarmen uler, det er flaut det. Da er jeg som regel sent ute fordi jeg ikke klaaarer å stå opp senere enn jeg må!

Når jeg skriver nå kunne jeg sagt mye mer, men unngår det for jeg høres jo helt dum ut, så kan jeg ikke risikere at noen kjenner meg igjen heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det med å blande krydderbokser. Det har hendt flere litt trøtte morgener at jeg har hatt grillkrydder på havregrøten i stedet for kanel, bare fordi de har omtrent lik farge. Også har jeg hatt kardemomme på ostesmørbrød istedet for hvitløkspulver, heller ikke å anbefale!

Jeg har også glemt igjen både adgangskort og mobilteleforn på jobben over helga. Så da sitter jeg uten adgangskort for å hente telefonen, og uten telefon til å ringe noen med adgangskort for å hente mitt.

Og så seint som i går skulle jeg kjøpe nytt batteri til kameraet mitt. Ikke før jeg kom til butikken huska jeg at det kanskje hadde vært en idé å ta med kameraet, så jeg vet hvilket batteri jeg trenger. Men tanken hadde ikke en gang streifa meg :klaske:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dro på butikken for å kjøpe kjøttdeig, kommer ut med alt annet fordi jeg har glemt hva jeg skulle kjøpe.

Når jeg var liten puttet mamma parkdressen på taket på bilen så hun fikk satt på meg belte. Parkdressen ble selvfølgelig på taket når hun kjørte. og borte ble den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iløpet av arbeidsdagen er den eneste 4-sifrede koden jeg er borti koden på adgangskortet mitt. Det er ikke få ganger jeg har vært ett forsøk fra å sperre bankkorttet mitt ved å taste koden til adgangskortet på betalingsterminalene to ganger før jeg skjønner hva som skjer og taster rett kode. Har på følelsen at jeg sliter ut hjernecellene på jobb, og at de kortslutter i det jeg går ut jobbdøra. :gjeiper:

:lol: Samme her!

Jeg kan være ganske så fjern noen ganger, puttet en gang strykjernet i kjøleskapet! Og der stod det til jeg skulle hente en pakke melk. Forstår enda ikke hva jeg tenkte med :klø:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg skulle på jobbintervju og var skikkelig stressa og nervøs, tok jeg på meg dressbukse, skjorte, og støvletter som gikk opp til kneet og løp ut døra. Meningen var at dressbuksa skulle være over støvlettene, den er ganske vid i beina, men da jeg kom fram til intervjustedet så jeg plutselig i et butikkvindu at jeg hadde det ene buksebeinet stappa nedi ene støvletten. Og det var etter en lang busstur og vandring i bysentrum... Følte meg smart da ja, sikkert mange som så rart på meg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

Person på facebook sin status i dag: Buksa var gjørmete, så heiv mobilen i vaskemaskinen.

Det ser ut som den er en klassiker :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...