Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Haha, kom på en gang jeg skulle pante flasker på butikken. Jeg tok med flaskeposen og gjennomførte handelen med den i handa, og klarte å ta den med meg i bilen og hjem igjen etterpå. Er det mulig.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har slike hjernedøde øyeblikk rett som det er.

Såpe på tannbørsten.

Barberskum i håret.

Glemme igjen hunden på butikken.

Osv. Jeg er bare veldig distrè, og da er slike opplevelser hverdagslige. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spaserte hjem fra treningssenteret med slike blå skoposer utenpå skoene. Noen rare blikk fikk jeg, uten at jeg forsto hvorfor der og da :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart å glemme å hente barn i barnehagen.

Dro bare rett hjem fra jobb. Etter en stund syntes jeg det var noe som manglet :fnise:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så jeg griner!!

Når jeg snakker i mobilen kan jeg plutselig få panikk og lure på hvor mobilen er. Leter gjennnom lommer og veske (mens jeg snakker i den selvsagt), før jeg oppdager at jeg holder den i hånda.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har slike hjernedøde øyeblikk rett som det er.

Såpe på tannbørsten.

Barberskum i håret.

Glemme igjen hunden på butikken.

Osv. Jeg er bare veldig distrè, og da er slike opplevelser hverdagslige. :)

Oh, det minnet meg om en venninne som på det glade -80 tallet tok feil av hårskum og hårfjerningsskum... Det ble veldig rask hårvask på henne da hun oppdaget tabben. Berga manken!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninne var ute og gikk tur. Jeg hadde på meg en treningsjakke, men ble varm og dro ned glidelåsen. Fant ut at jeg hadde glemt å ta på t-skjorte under (kun BH), akkurat i det vi passerte to menn som hadde røykepause. Jaja.

Jeg og en annen venninne var ute og kjørte i bilen min en varm sommerdag. Dette var min første bil, som ikke hadde AC så vi kjørte med vinduene nede. Vi stoppet rett ved en minibank for å ta ut penger. Da vi hadde kommet ut av bilen, bråsnur venninna mi, strekker armen inn det åpne vinduet og sier "jeg låser jeg", mens hun trykker ned låseknappen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når minsten min var nyfødt satt jeg og ammet ham i sofaen, helt i min egen lille ammetåkeverden. Plutselig fikk jeg et anfall av panikk, da jeg ikke kunne huske hvor jeg hadde gjort av ungen. Så meg febrilsk rundt i rommet, og ikke før jeg reiste meg opp for å lete etter ham kom jeg på at jeg satt jo og holdt ham.

Har det med det å gå og lete etter ting jeg faktisk går og bærer på, kjenner meg godt igjen ang det å lete etter telefonen mens jeg går og snakker i den, det har jeg gjort flere ganger. :fnise:

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, det minnet meg om en venninne som på det glade -80 tallet tok feil av hårskum og hårfjerningsskum... Det ble veldig rask hårvask på henne da hun oppdaget tabben. Berga manken!

Ja det kunne fort ha blitt kritisk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer urovekkende ofte at jeg drar av meg t-skjorta før jeg kommer på at jeg ikke har på meg BH..

(meningen var liksom å sole seg i BH'n, ikke toppløs..)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

Jeg pleier å legge igjen ting. Jeg har lagt igjen to par solbriller på den måten. Det første var da jeg var med familien på visning, den andre var på en cafe. Og jeg som ikke kan leve uten solbrillene mine!

Jeg har også lagt igjen lommebok på restauranter, vesken står igjen, en gang midtvinters gikk jeg fra jakken min. Det ble kaldt da ja...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Consensio

Kom på en ting jeg kan dele. Blir mobbet av min mann den dag i dag selvom det er flere år siden dette skjedde.

Han satt på toalettet og oppdaget at det var tomt for toalettpapir.

Heldigvis har vi en butikk rett ved der vi bor, så jeg løp på butikken. Kom hjem etter 5 minutter og begynte å pakke varene ut, hvor jeg plutselig hører fra toalettet; "Kommer du snart inn med toalettpapiret?"

Det hadde jeg selvfølgelig glemt å kjøpe ...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, herlig tråd :popcorn:

Blir skremt av meg selv noen ganger.

En gang dro jeg på jobb, oppdaget at adgangskortet ikke funket, og så gikk det opp for meg at jeg var hos gamlejobben. Og det var ikke første dagen i ny jobb engang, men noen uker uti. Til mitt forsvar var jeg i veldig dype tanker.

Jeg har et problem med flaskepantelapper. De blir alltid med meg hjem igjen. Av og til samler jeg dem opp og går bevisst på butikken med dem i hånda, men joda, har også skjedd at jeg da har puttet dem i lomma når jeg kommer til kassa fordi de er i veien når jeg skal ta frem lommeboka. Går sånne ut på dato? Fant en fra 2006 her om dagen.. :sjenert:

En gang jeg skulle ta banen stemplet jeg siste klipp på kortet, og siden det da ikke var flere klipp igjen så kastet jeg det i nærmeste søppelbøtte. Skjønte ikke hva jeg hadde gjort før vi var langt avgårde. Lengste turen i mitt liv.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettopp tørket masse støv, og skulle ta oppvasken! Helte det skitne vannet i, tok i mer grønnsåpe og varmt vann. Startet med oppvasken i blandingen - tok meg en tid før jeg innså hva jeg gjorde! Heldigvis kunne ting berges. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...