Gjest Crow Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Ble så inspirert da jeg hørte at samboern hadde tatt bartenderkurs en gang i tiden, og tenkte å sette han i sving igjen. Så da tenkte jeg å sette sammen en utstyrspakke til jul. (Tidlig ute for en gang skyld. Jippi!) Men, jeg er heller en som drikker drinker enn å mikse dem. Med andre ord, jeg aner ikke hvilket utstyr som trengs - helt basisutstyr. Og jeg vil gjerne ha litt tips om hvilke typer drikke som går igjen i ulike drinker. Spør sikkert fryktelig dumt nå, men det eneste jeg har fått med meg er at det går mye i vodka. Men hva blandes det med, og hvor kan jeg kjøpe det? Alle tips taes imot med takk!!! Denne mannen ønsker seg aldri noe, og er helt umulig å finne på noe artig til. Håper dette kan bli en gjennomførbar ide
Markjordbær Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er ingen ekspert, men hvis du tenker helt basisutstyr, så vil du jo ha en shaker. Muligens også en blender, men det har dere kanskje fra før. Du vil ha målebeger. En sil. Rørepinner. Sitruspresse. Tilgang til masse isbiter (så hvis dere f.eks. bare har en isbitform bør du kanskje kjøpe flere, evt isbitposer) ... Vodka, ja, men også rom bør en ha. Og cointreau/triple sec eller lignende. Av blandesaker kan en f.eks. ha sukker, lime, sitron, club soda, sprite, tranebærjuice ... Google fram noen drinker så ser du hva de inneholder Barutstyr kan også kjøpes i ferdige sett som inneholder det en trenger av basisting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå