AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 trener 4 ganger i uka nå. både kondis å styrke. kostholdet er nesten på mat hver tredje time. blir søtsake å snacks inimellom. men kor mang uker kan e regne med føre jeg kan bruk målbånd å se resultat med det tru?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 nå stoppet målebåndet rundt livet på 103. damer skal vel ikke være over 80 eller 88 i livet ?? er 162. jeg ser ikke tjukk ut sier folk, for d er lissom fordelt over stort sett hele d fette. selv om må ha store størrelse på klean da. men der d sitt mest er på mage rompe lår likevel
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 huff setningen ble krøllet da nett hang i stad. jeg mente at jeg nå eter jevnere en før. d blir mat ca hvert tredje time. nesten rytme på d. men noen dager så glipper d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 huff setningen ble krøllet da nett hang i stad. jeg mente at jeg nå eter jevnere en før. d blir mat ca hvert tredje time. nesten rytme på d. men noen dager så glipper d Er vel viktigere HVA du spiser, enn akkurat hvor ofte. Kalorier inn og ut er trikset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå