Gå til innhold

Store brystvorter

Anbefalte innlegg

Gjest naturell
Skrevet

Hei jeg er ei jente som synes brystene mine ser rare ut.Jeg liker ikke at brystvortene mine blir store når det er varmt.(de blir små og harde når det er kaldt)Så når jeg har sex med en fyr så prøver jeg å skjule dem.Utrolig frustrerende til tider da han alltid VIL se på dem.

synes det er så mye finere med harde nippler.Men jeg kan jo ikke akkurat gå med en isbit i lomma 24/7...

Men hva synes menn om dette egentlig?

Er det stygt med store brystvorter?eller er det sexy for dere uansett?

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg også har store brystvorter, men mine er alltid store. Uansett vær og vind :fnise:

Jeg slet en del med det før. Synes det var veldig flaut. Men nå har jeg ingen problem med det lenger. Jeg har blitt sikker og trygg på kroppen min. Om noen skulle synes det er stygt, ja da kan de heller gå en annen plas å være ^^

Skrevet

Mener dere lange brysvorter? Det synes ikke jeg er noe fint.

Skrevet

vær fornøyd med de brystene du har! Om en gutt liker deg, tror jeg nok også han liker brystene dine. alle er forskjellige! :nigo:

Gjest Sommertid
Skrevet

Mener dere lange brysvorter? Det synes ikke jeg er noe fint.

Lange brystvorter? Har jeg aldri hørt om eller sett for den slags skyld. Antar at der er store i omkrets det er snakk om

Gjest naturell
Skrevet (endret)

Vel,sånne type nippler som dette har jeg: (området rundt vorta hvis dere skjønner)

img.mobypicture.com/378acf1f673efa8acfab53e51c4f246e_view.jpg

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Sånne har jeg også, men mine er mye mørkere. Synes det ser grusomt ut når brystvortene ikke er stive, i så stor grad at jeg ikke vil at samboeren min skal se på meg uten at de er harde, det går også utover sexen :(

Skrevet (endret)

Vel,sånne type nippler som dette har jeg: (området rundt vorta hvis dere skjønner)

img.mobypicture.com/378acf1f673efa8acfab53e51c4f246e_view.jpg

Da er det eraolaen som er stor, ikke brysvorta, for det er den som sitter midt på.

sitat endret

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Da er det eraolaen som er stor, ikke brysvorta, for det er den som sitter midt på.

Areolaen, mente jeg.

Skrevet
:bond: Hallo! Jeg hadde vært dritfornøyd med de puppene der! :bolledeig:
Gjest Puppoman
Skrevet (endret)

/img.mobypicture.com/378acf1f673efa8acfab53e51c4f246e_view.jpg

Drit deilig!!!

Ikke noe annet å si. Om de er mørkere slik som en annen skrev i tråden så er svaret det samme.

Spesielt dersom dama har litt størrelse på brystene så er det utrolig flott!! :spise:

sitat endret

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

uuæææh...jeg har 5milimeter med sånn mørk ring rundt brystvortene bare!!

er det unormalt? :(

Gjest Puppoman
Skrevet

uuæææh...jeg har 5milimeter med sånn mørk ring rundt brystvortene bare!!

er det unormalt? :(

Må du slappe av og ta et magadrag med frisk luft!

Småe brystvorter er også dritsexy. Klemmer du fjeset mitt inn i puppene dine så kommer jeg å elske de :romeo:

Nå må dere få litt skjerpings på kompleksene deres damer. Ut med puppene og vrikk på rumpa. Våg å føle dere deilige, feminine forføreriske.

Bare kom og flørt med oss ... eller flørt med oss når vi kommer bort til dere. Så kan vi dre hjem og kose med puppene og pule så det skvetter veggimellom og krampa tar oss. :humpe:

Skrevet

Må du slappe av og ta et magadrag med frisk luft!

Småe brystvorter er også dritsexy. Klemmer du fjeset mitt inn i puppene dine så kommer jeg å elske de :romeo:

Nå må dere få litt skjerpings på kompleksene deres damer. Ut med puppene og vrikk på rumpa. Våg å føle dere deilige, feminine forføreriske.

Bare kom og flørt med oss ... eller flørt med oss når vi kommer bort til dere. Så kan vi dre hjem og kose med puppene og pule så det skvetter veggimellom og krampa tar oss. :humpe:

si meg, hvordan skal oss med håndfulle pupper klemme ansiktet deres inn i puppene? :P

Håper for all del det ikke bare er C og oppover pupper det er snakk om!

Skrevet

Antar det er flate brystvorter TS meiner. Dei fleste har faktisk det - brystvortene knoppar deg og blir stive når dei frys eller er seksuelt opphissa, men er flate elles. Mine var slik før, men etter at eg har amma to ungar, er dei blitt konstant utståande. Du får skaffe deg unge, TS ;)

Gjest puppoman
Skrevet

si meg, hvordan skal oss med håndfulle pupper klemme ansiktet deres inn i puppene? :P

Håper for all del det ikke bare er C og oppover pupper det er snakk om!

Det er ikke mulig å komme med komplementer til dere utan at dere på en eller annen måte klarer å vri det til noe negativt. Vææær så snil. Jeg prøver å si noe fint til damer om puppene deres. :rødme: Ta det positivt.

Store duvende pupper, små vippende pupper, unge pupper, dame pupper . Nam nam .. Et variert og rikelig kosthold er nøkkelen til et lykkelig, tilfredstillende og langt liv ... og en lykkelig, tilfredstillende og knallhard ståkuk.

Det er ganske mange av oss som elsker damer og pupper. Dersom du elsker damer så går du ikke rundt og tenker, "nei hun var for kort" eller "nææ.. for slapp rumpe" eller "gosja meeeeei de puppene ville ikke Jan Tommas ha likt" Dersom du ikke egenltig liker damer så klarer du å finne noe du ikke liker hos enhver dame. Damer er mennesker og mennesker har feil og inperfeksjoner. Dersom du vil kan du finne feil hos folk. Men det er ikke å elske damer.

Når du elsker damer så ser du det vidunderlige i damen. De duvende hoftene, den myke skulderen, hvorden hun vrir seg feminint på stolen. Du ser en rund kvinnestump og blir bare så grenseløst kåt at du må bruke din mannlige selvkontroll til å styre deg fra å.. ja. ...VOFF!

Og så puppene. De ER så gode. Pupp er bra! Dersom det finnes en gud så er pupper det endelige beviset for at Adam fikk komme med ønsker og råd når gud skulle skape en partner til han.

Kan ikke dere snuppene vær så snill å tolke et komplement i beste mening og ikke i værste. :sjenert:

Skrevet

Det er ikke mulig å komme med komplementer til dere utan at dere på en eller annen måte klarer å vri det til noe negativt. Vææær så snil. Jeg prøver å si noe fint til damer om puppene deres. :rødme: Ta det positivt.

Store duvende pupper, små vippende pupper, unge pupper, dame pupper . Nam nam .. Et variert og rikelig kosthold er nøkkelen til et lykkelig, tilfredstillende og langt liv ... og en lykkelig, tilfredstillende og knallhard ståkuk.

Det er ganske mange av oss som elsker damer og pupper. Dersom du elsker damer så går du ikke rundt og tenker, "nei hun var for kort" eller "nææ.. for slapp rumpe" eller "gosja meeeeei de puppene ville ikke Jan Tommas ha likt" Dersom du ikke egenltig liker damer så klarer du å finne noe du ikke liker hos enhver dame. Damer er mennesker og mennesker har feil og inperfeksjoner. Dersom du vil kan du finne feil hos folk. Men det er ikke å elske damer.

Når du elsker damer så ser du det vidunderlige i damen. De duvende hoftene, den myke skulderen, hvorden hun vrir seg feminint på stolen. Du ser en rund kvinnestump og blir bare så grenseløst kåt at du må bruke din mannlige selvkontroll til å styre deg fra å.. ja. ...VOFF!

Og så puppene. De ER så gode. Pupp er bra! Dersom det finnes en gud så er pupper det endelige beviset for at Adam fikk komme med ønsker og råd når gud skulle skape en partner til han.

Kan ikke dere snuppene vær så snill å tolke et komplement i beste mening og ikke i værste. :sjenert:

Snuppene? :jolie:

:ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...