Gå til innhold

Kokosboller fra Den Lille Kokosbolle Fabrikken


Wini

Anbefalte innlegg

Hva med kokosbollene man kjøper i dagligvarebutikker da? Eller på deli de luca? Hvor mange kcal er det i dem pr.stk?

uten å ha sjekket innholdet på de, så er jeg rimelig sikker på at det er MYE mer kcal i andre kokosboller.

ofte er det tykkere sjokoladetrekk (de ordinære hos kokosbollefabrikken har ett veldig tynt sjokoladetrekk), det er kjeks i bunnen som gir ekstra kcal (de som er kun 48 kcal hos kokosbollefabrikken er uten kjeks i bunnen, og de bruker ifølge dem selv, bevisst mindre sukker en i andre kokosboller.

Det skal også sies at de andre kokosbollene hos kokosbollefabrikken, de med tykkere sjokoladetrekk, kjeks i bunnen og forskjellige smaker, IKKE har kun 48 kcal. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 år senere...

I en pakke kokosboller fra diplomis er det 29 gram til sammen i pakken - alle fire blir da 129 kcal. delt på fire har dere latterlig lite kalorier i hver

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en pakke kokosboller fra diplomis er det 29 gram til sammen i pakken - alle fire blir da 129 kcal. delt på fire har dere latterlig lite kalorier i hver

Det stemmer ikke helt.

I pakken er det 4 stk à 29 g. Så hver kokosbolle innholder 121 kcal.

Kilde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke helt.

I pakken er det 4 stk à 29 g. Så hver kokosbolle innholder 121 kcal.

Kilde

Aah, sånn blir det (I) Beklager.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke ferske kokosboller, eller kokosboller med kjeks er noe digg. De er bare kvalmende. Vil mye heller ha de derre KlinKokos eller fra en eller annen iskremprodusent, og de skal være gamle, seige, aller helst litt harde :biggrin:

121 kcal for én betyr at jeg kan jo ta én av og til. Problemet er at det er fire stykker i esken... og at jeg mangler viljestyrke, selvfølgelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Jævla fristerinner! Nå har jeg skikkelig lyst på kokosboller!

;)

...3,5 år gammel tråd, og jeg får akkurat samme reaksjon :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...