loxodonta Skrevet 26. november 2010 #321 Del Skrevet 26. november 2010 Hihi. Ikke så kult å drive å rape og lage sånne lyder heller. Det har jeg en tendens til å gjøre... Jeg begynte med tran-kapsler for noen måneder siden. Men det er så lett å glemme dem morgenen!! Og jeg er enig med deg ang spinningen... syns ofte pausene kan være litt vel lenge, og jeg sliter virkelig med å ikke falle for langt ned i puls. Syns igrunn pausene kan være verre enn dragene. Og musikken under pausene er så kjedelig Merker også at det har blitt mye lettere på dragene enn i starten, og det er jo deilig. Men det skal jo liksom ikke bli lettere- da må man jo legge på mer motstand. Syns det kan være vanskelig- for det er jo fint å ha det behagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 27. november 2010 #322 Del Skrevet 27. november 2010 2. RYP-grunnprogram UKE 1, DAG 6 Kevlarsjãl: Da skal jeg jaggu meg på te-jakt!! Aurelia: Spinning-intervall (PulsSpinn) funker kjempebra! Det er veldig hardt, men det er jo all intervalltrening. Anbefales Loxodonta: Ser at mange står og sykler i pausene, for å klare å holde pulsen oppe. Så det blir vel neste trinn for oss da Jeg rakk å trene før jobb! Det var på hengende håret faktisk. Fikk dessverre ikke tid til planken. Måtte bare forte meg gjennom de viktigste øvelsene, og løpe til jobb. Hadde styrkeavdelingen helt for meg selv i dag Trening 45 min RYP-styrke Utfall i stativ 20 kg x 12 20 kg x 12 20 kg x 12 Knebøy i stativ 35 kg x 12 35 kg x 12 35 kg x 12 Skråbenk med manualer 7 kg x 12 7 kg x 12 7 kg x 12 Sittende roing 27 kg x 12 27 kg x 12 27 kg x 12 Arnoldpress med manualer 5 kg x 12 5 kg x 12 5 kg x 12 Sittende bicepscurl 5 kg x 12 6 kg x 12 6 kg x 12 Triceps nedpress i kabelapparat 20 kg x 12 20 kg x 12 20 kg x 12 Planken Rakk ikke I dag var alle øvelsene veldig tunge. Litt kjipt at de var tyngre i dag enn på mandag og torsdag. Begynte nesten å gråte under utfallene. Det var så utrolig vondt! Måtte ta skråbenken før knebøy, for å hvile beina litt. Så tok jeg knebøy og det var nesten værre enn utfall, så tårene presset på da også. Men man må vel lide for muskelveksten!! Kosthold Etter trening: 1 dl melk med 20 g sjokoladeproteinpulver Frokost: 2 grove brødskiver med 6 skiver skinke Lunsj: 2 brødskiver med 4 skiver skinke, noen gulrotbiter og 160 g skyr Middag: 2 hamburgere med 1 brød på deling Lørdagskos: MASSE smågodt (tok litt vel av i godishylla, og handlet inn 600 g smågodt. Spørs om jeg klarer å spise opp. Håper halvparten havner i søpla) Det skal bli sååå godt å ligge på sofaen i kveld med strikketøyet og 'Skal vi danse'. Har begynt på julegaven til pappa. Blir skikkelig fint Pappa skal på jobbkurs her i byen til uka. Gleder meg så utrolig til å se han igjen!! Da blir det nok middag på restaurant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 27. november 2010 #323 Del Skrevet 27. november 2010 600g smågodt! Imponert! Kjedelig med dårlig form på trening i dag, sånne dager er kjipe! Men det kan ikke alltid bare være godt og lett desverre, så det er bra du kommer deg gjennom sånne dager også! Er det noen grunn til at du prioriterer utfall over knebøy forresten? Håper du koste deg masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 28. november 2010 #324 Del Skrevet 28. november 2010 God morgen! Nå skulle du liksom kjefte da, K! Kan jo ikke proppe i meg SÅ mye sukker. Men det ble med ca 400 g, og så havnet resten i søpla. 400 g er jo altfor mye det også!! Neste helg blir det bare 160 g. Jeg synes at utfall tar mer på lår og rumpe enn det knebøy gjør. Årsaken er nok at jeg ikke klarer å gå dypt nok på knebøyen, men med utfall så kan man liksom ikke gjør det feil føler jeg. Må prøve å få riktig teknikk på knebøyen hvertfall, så jeg får utbytte av den. Kanskje jeg må bruke lettere vekter.. Men det er liksom så nederlag. Mener du at jeg burde ta knebøy først? Nå drar jeg på jobb! Ha en flott dag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. november 2010 #325 Del Skrevet 28. november 2010 Det skal ikke være likt hver dag, vet du, Sarah! Tror det er at godt tegn at du sliter litt, at kroppen jobber hardt osv.. Men ikke helt bra når tårene presser på.. Hadde du for liten pause fra siste treningen før? Neste økt blir nok kjekkere..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 28. november 2010 #326 Del Skrevet 28. november 2010 Nesten et halvt KILO smågodt?!?! Hihi. Jeg er selv veldig fornøyd med at jeg ikke har spist smågodt siden i sommer Neida, skal ikke gni det inn. Du har jo bare lørdag som ala spisedag, har du ikke? Du er jo sånn supersunn resten av uka. Og det er jo bra- du holder deg til skjema 6 dager i uken, og skeier noe ut ene dagen. ! Det er vel det alle guruer prater om at hele Norge skulle følge eksempelet av?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 28. november 2010 #327 Del Skrevet 28. november 2010 2. RYP-grunnprogram UKE 1, DAG 7 Ja, man må jo slite litt for skjønnheten. Rumpe og lår har jo aldri fått kjørt seg før, så de har bare godt av litt smerte Trente styrke på torsdag og så på lørdag, så hadde jo et greit opphold da :klø: Hehe, nesten et halvt kilo ja! Og jeg har skikkelig lyst på godteri nå.. Skulle ikke ha kastet resten. Eller jo, det var bra at jeg kastet det! Trening Hviledag Kosthold Frokost: 60 g havregryn kokt med 2 dl melk, 1 ts tran Lunsj: 2 brødskiver med 4 skiver skinke, noen gulrotbiter og 160 g skyr, nøtter og rosiner Mellommåltid: Nøtter og rosiner Middag: 2 hamburgere med 1 brød på deling Kvelds: Magen vil ha noe, men vet ikke helt hva. Må lete rundt på kjøkkenet Oppsummering av UKE 1 Mandag: RYP-styrke Tirsdag: 4x4 intervall spinning Onsdag: Hviledag Torsdag: RYP-styrke Fredag: 4x4 intervall spinning Lørdag: RYP-styrke Søndag: Hviledag Er småstøl i bena etter gårsdagen jeg! Blir vondt med utfall og knebøy i morgen. Har i hvertfall skrevet ned ukas RYP-program, laget morgendagens proteinshake, og stekt opp 5 kyllingfileter til ukas middager Nå er gatene pyntet til jul, og det er så utrolig koselig!! Bakklandet ser jo ut som Skomagergata Har ikke helt julestemning enda, men den kommer vel snikende etterhvert. God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. november 2010 #328 Del Skrevet 28. november 2010 Ønsker deg en fin og god uke! I morgen er du nok klar til ny økt, iallfall når du kommer igang! bruker du å varme opp før styrke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 29. november 2010 #329 Del Skrevet 29. november 2010 2. RYP-grunnprogram UKE 2, DAG 1 Takk Aurelia! Pleier ikke å varme opp før styrke. Eller, jeg går 15-20 minutter til treningssenteret i raskt tempo, så det blir egentlig oppvarmingen. Jeg var ikke klar for styrke i dag. Er så innihampen støl i lårene fortsatt! De utfallene gjør virkelig jobben sin! Det blir styrke i morgen, woho! Ikke at jeg tror jeg er noe mindre støl da, men må bare hoppe i det for å rekke 3 økter. Har bestemt meg for å droppe spinning denne uken, for å la lårene få litt hvile utenom styrketreningen. Jeg har vært så utrolig godtesyk i dag! Har ikke tenkt på annet. Men jeg holdt meg i skinnet. Kan ikke sprekke på en mandag. Jeg sov en del på lesesalen i dag En av gangene våknet jeg av at en person prompet skikkelig høyt! Jeg har i ørepropper og hørte det veldig godt, så det må ha vært en skikkelig høylytt en. Vanskelig å holde maska da! Trening Hviledag Kosthold Frokost: 60 g havregryn kokt med 2 dl melk, 1 ts tran Mellommåltid: 1 eple Lunsj: 300 g skyr, 1 egg Mellommåltid: 1 egg, 1 eple Middag: 1 kyllingfilet med 50 g fullkornsris. En dæsj lett-dressing Kvelds: 1 banan Nå skal jeg lage morgendagens middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. november 2010 #330 Del Skrevet 29. november 2010 Dyktig av deg å ikke bukke under for sukkersuget! Jeg har så utrolig dårlig selvdisiplin når det kommer til sukkersug, så i dag har jeg spist tre ruter mørk 70% kokesjokolade fordi det var det jeg hadde av søtt og jeg bare måtte ha litt.. Klarer liksom ikke si nei når det ligger rett forran meg og skriker etter oppmerksomhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 29. november 2010 #331 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har også hatt en godtesyk dag i dag Men tenkte jeg også, at mandag er en dårlig dag å sprekke på. Det er da jeg må gjøre de gode dagene igjen, før jeg kan skeie litt ut på lørda`n... Ellers er du sinnsykt god på å holde deg til skjema! Sier RYP at du skal trene sånn og sånn, så gjør du det! Tenk viss hele befolkningen hadde fulgt det eksempelet! (Jeg er visst forresten litt gira på folkehelse om dagen) Og yes, ønsker deg nok en god uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 30. november 2010 #332 Del Skrevet 30. november 2010 God morgen Du var litt for tidlig ute med skrytingen, loxodonta! For det ser nemlig ikke ut som jeg får trent i dag Er faktisk litt smådårlig! Det blir altså noen hektiske treningsdager på slutten av uken, men det skal nok gå! Haha, du og de folkehelsen Kevlarsjäl: 3 ruter sjokolade er ikke verdens undergang da Synes det var bra gjort å ikke spise hele. Det hadde jeg definitivt gjort! (Om jeg likte sjokolade) Nå skal jeg legge meg under den varme dyna igjen. Kan ikke bli syk nå, har ikke tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. november 2010 #333 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg spiste hele, Sarah Det var bare tre biter igjen, så jeg spiste dem. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 30. november 2010 #334 Del Skrevet 30. november 2010 2. RYP-grunnprogram UKE 2, DAG 1 Takk Kevlarsjäl Er noe som skurrer i magen bare. Tror jeg har spist noe jeg ikke tålte eller noe sånt :klø: Har i hvertfall vært veldig kvalm i hele dag. Heldigvis ikke syk Trening Hviledag Kosthold Frokost: 60 g havregryn kokt med 2 dl melk, 1 egg, 1 ts tran Lunsj: 300 g skyr, 1 egg, halvt eple Mellommåltid: Bittelitt lasagne Middag: 200 g karbonadedeig med 50 g fullkornspasta, og en dæsj sukkerfri ketchup Kvelds: 1 banan, 1 egg Drakk en kopp svart te i stad. Det var ikke så ille! Er ikke noe te-menneske, men har lyst til å være det. Så nå skal jeg begynne å drikke te fremover Ellers så har jeg fryktelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent siden lørdag Føler at jeg har ødelagt alt! Men i morgen tidlig skal jeg trene RYP-styrke samme hva. Planen var å jogge etter styrkeøkten, men må møte en venninne kl 9, så det rekker jeg ikke. Og så gleder jeg meg til i morgen ettermiddag!! For da skal jeg møte pappa Åh, det blir herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. november 2010 #335 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Næmmen Sarah da.. Klart det er lov å ha fri 3 dager på rad. Du rekker enda 3 økter denne uka, onsdag, fredag og søndag?? You can do it! Håper du mister kvalmen snart! Endret 30. november 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. november 2010 #336 Del Skrevet 30. november 2010 Du kan ha så mange treningsfrie dagar du bare vil så lenge du kjenner at du treng dei. Eg meiner at trening skal gi overskudd og vera lystbetont, ikkje vera noe ein presser seg gjennom fordi eit skjema seier at ein må. Når kroppen er sliten må den få henta seg inn igjen, så den kan gi full guff neste gang. Tenk så mye bedre du presterer når du VIL og får det TIL! Gladkristen stemning her i dag...hehe :gjeiper: Blir lett sånn når eg snakker om trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 1. desember 2010 #337 Del Skrevet 1. desember 2010 Hehe! Du har jo rett da, Mim. Så skjønner at du blir litt ivrig Måtte faktisk droppe trening i dag også Var så ufattelig kvalm i går kveld, og fikk aldri sove. Så når klokken ble 02, så endret jeg vekkeklokke-tidspunkt. Hadde aldri fungert med 3-4 timer søvn. Er nok veldig stresset om dagen, på grunn av eksamen som nærmer seg FORT! Så frem til juleferien må det bare bli litt rart treningsmessig. Men håper at jeg får til 2 RYP-økter og en joggetur, da er jeg strålende fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. desember 2010 #338 Del Skrevet 1. desember 2010 uff.. Vel, ikke la treningen stresse deg unødvendig i tillegg. Eksamen er noe herk, det er veldig krevende og stressende. Ta deg en kort økt om du har lyst, overskudd og tid, ellers dropper du bare treningen nå i en periode... Pust dypt inn, og senk skuldrene noe.. Det er bare eksamener, ikke tortur og pining mens det står på... Ta vare på deg selv, gi alt du har (men ikke gå over egne grenser og kjør deg selv ned i ei grøft) støttende klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 1. desember 2010 #339 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) 2. RYP-grunnprogram UKE 2, DAG 3 Nei uff nå gråter jeg Vil ikke at pappa skal dra! Har hatt en kjempefin ettermiddag med bare kos og ingen bekymringer. Liker ikke å bo så langt unna familien min, ser dem så sjeldent utenom ferier. Og nå er jeg bare lei meg fordi han drar i morgen. Lenge siden sist jeg gråt, så får tømt tårebegrene gitt. Trening Hviledag (igjen ) Kosthold Frokost: 60 g havregryn kokt med 2 dl melk, 1 ts tran Mellommåltid: 1 eple Lunsj: 2 grove brødskiver med 4 skiver skinke, 160 g skyr, noen nøtter Mellommåltid: 1 eple, 1 banan, noen sukkerfrie pastiller Middag: Spiste på Big Horn 200 g ytrefilet, fløtegratinerte poteter og bernaise Kvelds: Godis fra Haribo-kalenderen Det var så koselig på restaurant. Så fikk jeg Haribo adventskalender Så nå blir det litt godteri hver dag i desember, woho! Synes det er greit siden det er eksamenperiode. Nei, nå må jeg slutte å gråte! Det MÅ bli trening i morgen. Skjerpings!! Endret 1. desember 2010 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 1. desember 2010 #340 Del Skrevet 1. desember 2010 Skjønner deg veldig godt! Jeg får iblant tårer i øynene når jeg prater med pappa eller mamma på skype eller i telefonen, siden jeg ser de så sjeldent.. Og det blir mye verre når de reiser hjem igjen etter å ha vært på besøk, da er det liksom så lenge til neste gang. Hørtes veldig koslig ut å få sett han igjen da! Skal du hjem til jul? Det er jo isåfall ikke så lenge til! Og wow, jeg fikk lyst på biff og bernaise Lykke til med eksamensforberedelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå