Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er det veldig mye jeg kjenner meg igjen i! I stedet for å skrive det samme som er blitt nevnt alt for ofte, så kan jeg føye til:

- Folk som ikke sier takk eller unnskyld - uansett.

- Folk som slurper for hver eneste kaffeslurk, og avslutter med aaaaah.

-Omregistreringsavgifter.

- Folk som avbryter.

- Folk som bruker ordtak og fraser totalt feil.

- Liten plass på kjøkkenbenken.

- Å ha et navn eller ord på tunga, uten å komme på hva det var.

Jeg lever ennå!

ja herregud det med slurping av kaffe har jeg helt glemt å ta med! Det gjør stefaren min hele tiden. Slurper som en gal og sier aaah når han er ferdig. Holder på å bli GAL av det!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg irriterer meg over de som irriterer seg over at noen velger å være anonyme uansett tema.

De som snakker høyt inne i en kinosal kommer også høyt, høyt oppe på lista. Selv under reklamen kan det være plagsomt.

Irriterer meg også over mennesker som ikke klarer å se når de skal holde munn.

Gjest stillness
Skrevet

Kom på en ting til.

-rånere.Kjører rundt og rundt med drittmusikken sin på full guffe mens de forsøpler overalt. :kjefte: Stygge biler har de også så det så ;)

Skrevet

At jeg ikke vant 15,8 mill i lotto ikveld :(

Skrevet

At jeg ikke vant 15,8 mill i lotto ikveld :(

Hah! Det minner meg om sist søndag, da jeg hadde 11 rette i tipping, pluss fem tiere. Gevinsten? 120 kroner tilsammen... :kjefte:

Skrevet (endret)

- Folk som sniker i kø helt klart øverst. De irriterer meg noe grenseløst at de kalkulerer med at en ikke kommer til å "lage en scene". Viser forakt for andre mennesker og burde nesten straffeforfølges hadde det vært praktisk mulig..

- Folk som alltid skal blande seg inn når du prøver å gjøre et eller annet for å være "hjelpsomme". Som egentlig betyr: "se så flink JEG er".

- Folk som klager på politikerne og mener de kunne gjort det mye bedre sjøl ja men nei de har dessverre ikke tid til å engasjere seg.. men de kunne gjort det bedre ja, kan jo ikke værra så forbanna vanskelig lissom, er jo ikke slik at å styre et land er komplekst eller noe, hæ "hindsight is 20/20"?, nei tull og tøys.

Endret av Yay
Skrevet

Bladet Henne som jeg var så tjukk i hodet at jeg begynte å abonnere på, antrekk til 70 (!) tusen, vesker til 60 tusen og resten av bladet er en uendelig smørje av 90 % reklame. Et totalt unytting blad. :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

irriterer meg grønn over de som ikke gir beskjed når de kommer på besøk hos meg. Er ikke alltid det passer eller at jeg vil ha besøk. Så plutselig står det noen på døren. Men kan ikke akkurat be de om å gå heller. Synes folk kan sende en sms eller ringe og spørre om det er greit at de kommer en tur. Det er ikke mye å be om

Som mange har sagt her: Folk som går treigt og de som er treige med å betale på butikken. Arg!

Foreldre som ikke oppdrar ungene og bare lar de gjøre som de vil. Takler ikke bråkete og ustyrlige unger som overhode ikke kan oppføre seg og foreldre som ikke sier eller gjør noe med det.

Snyltere!

De som stiller seg rett foran rulletrappen

Folk som bare tenker på seg selv

De lottomillionærerene som overhode ikke høres glade ut når de vinner 1 million eller mer. De sier bare åja så fint da. Blir rett og slett provosert! Hadde jeg vunnet 1 million hadde jeg hylt og hoppet opp og ned og blitt helt gal. Men er jo tydelig noen av disse lottomillionærerene allerede har ræven full av penger. Urettferdig!=(

Skrevet

Folk som puster tungt gjennom nesa.

Skrevet

Svigermor :sur:

Skrevet

Sure bussjafører.. argh. :sur:

Skrevet

Synes livet er for kort til å bry seg om bagateller....

Gjest Feline.
Skrevet

Når jeg skal ut av trikk, buss eller t-bane i oslo og det står to stk med barnevogn og prøver å presse seg inn døren før folk har fått gått av! Det er kanskje ti stk som skal av, og barnevognene flytter seg ikke, men folk må nesten klatre over barnevognene! Virker som om de er livredde for at bussen e.l. skal kjøre fra dem, men bussen kjører jo ikke før passasjerene som skal av har kommet seg ut! ... argh!

Skrevet

Synes livet er for kort til å bry seg om bagateller....

Det er ingen bagatell at noen mennesker stemmmer FRP. Det er irriterende, det.

Skrevet

Det er ingen bagatell at noen mennesker stemmmer FRP. Det er irriterende, det.

For ikke å snakke om de som stemmer sv, ap eller sp ,arrrghhhhh .

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Folk som puster tungt gjennom nesa.

ENIG.

Alle sånne type pustelyder er enormt irriterende. Folk som raper inni munnen også, sånn at lyden blir sånn rar. Æsj.

Jeg kan også bli irritert over mennesker med veldig dårlig kondisjon, for eksempel når jeg går i en slak oppoverbakke og den jeg går med puster og peser.

Jeg er ikke i kjempeform selv, men om man ikke klarer å gå en svak helling uten å få pusteproblemer mener jeg man bør gjøre noe med det (i form av trening)

Presisjon: slak oppoverbakke for meg, er flatmark som stiger saaaakte.

Skrevet

ENIG.

Alle sånne type pustelyder er enormt irriterende. Folk som raper inni munnen også, sånn at lyden blir sånn rar. Æsj.

J

:skratte:

Gjest Bianca28
Skrevet

Irriterer meg over fols om er overdrevent positive. Som liksom ser det positive i absolutt alt, uansett hva pokker det er.

Skrevet

Irriterer meg grønn over Bianca28!

Gjest Bianca28
Skrevet

Irriterer meg grønn over Bianca28!

irriterer meg grønn over deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...