AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #481 Skrevet 3. desember 2010 Det er mye som kan få blodet mitt til å boble. Som f.eks: - Folk som stirrer/glor på meg. Arg!!! - Dritunger som ikke kan oppføre seg og foreldre som bare lar ungene herje rundt så mye de vil. Jeg jobber i butikk og ikke noe særlig når mor er på shopping med ungene på slep og ungene løper rundt i butikken, hyler, herjer vilt, river ned ting osv. Tydelig at noen ikke har lært ungene sine folkesikk eller oppdragelse. - De som alltid skal ha rett og som skal alltid vinne hver eneste diskusjon. - Folk som stinker. Dårlig ånde, svettelukt osv. Fysj! - Dramaqueens - Folk som er negative og som syter over absolutt alt - Dyremishandling!!! - imposlitene og masete folk.
Tingo Skrevet 4. desember 2010 #482 Skrevet 4. desember 2010 Å bevege meg i nærheten av butikkbebyggelse i desember. Folk. De finnes. Overalt. Og de har tid. I massevis. Samtidig som de ikke oppfører seg. Som om de har tid. I det hele tatt. :slåss: 2
Gjest BabyBlue Skrevet 4. desember 2010 #483 Skrevet 4. desember 2010 Folk som skriver innlegg og har en haug med alvorlige skrievefeil.Og skriver på denne måten her.hvor de overhode ikke vet hvor de skal,plasere,koma.eller,mellomrom og ikke vet va avsnit er fornoe. Det svir godt i øynene
sofie777 Skrevet 5. desember 2010 #484 Skrevet 5. desember 2010 Så en eldre mann på bussen i går (samme mann både til og fra byen) som hadde en irriterende ting ved seg som jeg har sett på flere menn. Det er det at de lar luen (gjerne med oppbrett selv om det ikke er meningen) ligge på toppen av hodet. Kan de ikke dra den skikkelig ned eller ta den av?
Inx Skrevet 5. desember 2010 #485 Skrevet 5. desember 2010 Så en eldre mann på bussen i går (samme mann både til og fra byen) som hadde en irriterende ting ved seg som jeg har sett på flere menn. Det er det at de lar luen (gjerne med oppbrett selv om det ikke er meningen) ligge på toppen av hodet. Kan de ikke dra den skikkelig ned eller ta den av? Hva i? Skal man dra lua ned over øya mener du?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. desember 2010 #486 Skrevet 5. desember 2010 Hva i? Skal man dra lua ned over øya mener du? Nei men poenget med lua er at den skal varme ørene da. De har ofte lua bare helt på toppen av huet men ørene stikker ut. Poenget med lua da er? 1
Inx Skrevet 5. desember 2010 #487 Skrevet 5. desember 2010 Nei men poenget med lua er at den skal varme ørene da. De har ofte lua bare helt på toppen av huet men ørene stikker ut. Poenget med lua da er? Det blir kanskje for varmt igjen?.. Og nei, en lue trenger da ikke dekke ørene, man kan vel brette den opp om man ikke trenger å varme øra (typisk militær greie forresten).
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. desember 2010 #488 Skrevet 5. desember 2010 Det blir kanskje for varmt igjen?.. Og nei, en lue trenger da ikke dekke ørene, man kan vel brette den opp om man ikke trenger å varme øra (typisk militær greie forresten). men da kan man heller ta lua av. Syns det ser så teit ut med lua slik at ørene stikker ut og man ser ut som dumbo
Inx Skrevet 5. desember 2010 #489 Skrevet 5. desember 2010 men da kan man heller ta lua av. Syns det ser så teit ut med lua slik at ørene stikker ut og man ser ut som dumbo Det blir kanskje for kaldt igjen.. eller så kanskje man er redd for å forglemme lua eller lignende osv. osv.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. desember 2010 #490 Skrevet 5. desember 2010 Det blir kanskje for kaldt igjen.. eller så kanskje man er redd for å forglemme lua eller lignende osv. osv. Uansett bør man ha lua på slik at det ikke ser teit ut fra et rent motemessig perspektiv
sofie777 Skrevet 5. desember 2010 #491 Skrevet 5. desember 2010 Det blir kanskje for kaldt igjen.. eller så kanskje man er redd for å forglemme lua eller lignende osv. osv. I dette tilfellet var det på bussen og der er det så varmt at mange tar av seg hodeplagg uansett. Jeg sitter som regel selv med hatt og hansker i hendene på bussen, men hatten er kjapt på (godt ned på ørene, men ikke over øynene) rett før jeg skal av.
Inx Skrevet 5. desember 2010 #492 Skrevet 5. desember 2010 Uansett bør man ha lua på slik at det ikke ser teit ut fra et rent motemessig perspektiv Hvis man er "litt militær" av seg så er det veldig moteriktig med sånn brett en cm over øra. Det er jegerlua, et symbol på de tøffeste, barskeste.
sirups Skrevet 5. desember 2010 #493 Skrevet 5. desember 2010 - Folk som ikke trekker bakover i bussen når de står og det er fullt - Folk som kjøper ti småting og skal ha pakket inn i sju pakker (med ulikt papir) mens det er kø bak dem (ja, jeg jobber i butikk). - Mennesker som aldri har med (nok av) egen drikke/røyk og alltid bommer av andre - Folk som oppdaterer facebook-statusen sin med kleine sitater, kjedemeldinger eller skryt av egeninnsats når det gjelder baking, vasking og unger - Barn som løper etter hunden min for å få klappe den - Foreldre som ber/lar barna sine løpe etter hunden min for å få klappe den - Foreldre som lar barna sine krabbe på gulvet inne på kjøpesentre, museer og lignende - Mennesker som stopper opp/går veeeeeldig sakte i store, bevegelige folkemengder 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. desember 2010 #494 Skrevet 5. desember 2010 Det blir kanskje for varmt igjen?.. Og nei, en lue trenger da ikke dekke ørene, man kan vel brette den opp om man ikke trenger å varme øra (typisk militær greie forresten). Men gamle menn bruker ikke sånne luer. De kan bruke lange toppluer med dusk på som står rett opp
Inx Skrevet 5. desember 2010 #495 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Men gamle menn bruker ikke sånne luer. De kan bruke lange toppluer med dusk på som står rett opp Det var kanskje mer moteriktig tidligere? Minner kanskje om sånne bunadsluer for menn? Men appropos morsomme/irriterende luer .. husker dere de på 90 tallet, som var ca 40 cm lange og som skulle stå rett opp? Gjerne med et NBA lag sin logo, chicago bulls var vel det hotteste. Endret 5. desember 2010 av Inx
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. desember 2010 #496 Skrevet 5. desember 2010 Det var kanskje mer moteriktig tidligere? Minner kanskje om sånne bunadsluer for menn? Men appropos morsomme/irriterende luer .. husker dere de på 90 tallet, som var ca 40 cm lange og som skulle stå rett opp? Jeg tror heller gamle menn driter i hvordan de ser ut
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. desember 2010 #497 Skrevet 5. desember 2010 Det var kanskje mer moteriktig tidligere? Minner kanskje om sånne bunadsluer for menn? Men appropos morsomme/irriterende luer .. husker dere de på 90 tallet, som var ca 40 cm lange og som skulle stå rett opp? Uansett skulle de dekke ørene
Gjest Raindrops Skrevet 5. desember 2010 #498 Skrevet 5. desember 2010 Jeg synes gamle menn i slike luer er kjempesøte 3
Inx Skrevet 5. desember 2010 #499 Skrevet 5. desember 2010 Uansett skulle de dekke ørene De ville dekket hele huet om man ønsket det og dro dem helt ned
pantertante Skrevet 5. desember 2010 #500 Skrevet 5. desember 2010 Hvem heier vi på...Inx eller BettyBoop?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå