Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Enig. Sikkelig irriterendes det der :kjefte: hun kunne ha gitt bedskjed da. Harer når folk ikke gir beskjed hvis de blir forsinket.

Ja enig der. Er for sent å gi beskjed etterpå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som alltid kommer for sent!! :nei:

Har selv et par venniner som ikke klarer å komme på avtalt tid! Når jeg har kommet til møteplassen vår og har ventet i 10 min f.eks hender det at jeg ringer venninen som jeg skal møte å spørr hvor hun er, så kan hun si at hun ikke har dratt hjemmenifra en gang :hakeslepp: Hater å stå å vente på treige venniner som tar seg god tid og driter fult i at jeg står i kulda å venter!! :kjefte: :kjefte:

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Folk som bare går PÅ meg som forventer at jeg skal flytte meg.

I butikker når det er mange folk, så er det alltid jeg som må gå til siden, faktisk, hvis jeg ikke gjør det så blir det nesten kræsj. Jeg skal slutte å være den som går til siden, så sant det ikke dreier seg om eldre damer / menn eller små unger...

Blir heller ikke så blid når folk som jobber i kassen ikke svarer meg når jeg sier "hade"

Å se film på tv3 kan være direkte ille

unger som griner...jeg VET at dere foreldre ikke kan noe for at ungen slår seg vrang i butikken, men akkurat i det jeg hører en unge grine for fult klarer jeg ikke å la være å koke inni meg.

jeg ,- bla bla bla bla bla bla bla bla den jeg snakker med ,- Hæ? please stopp meg før jeg er ferdig med setningen om du ikke hører hva jeg sier

Å bli forstyrret. Uansett hva jeg gjør, om det er noe viktig eller om jeg stirrer inn i veggen, jeg kan faktisk bli litt irritert hvis folk ikke forstår at jeg VIL være alene

Folk som tygger med munnen åpen...

Sikkert masse annet også...

Skrevet

-Når jeg slår lilletåa i døra.

-Når jeg ringer til skatteetaten.

-Når kattene mine spiser fisk og mater hele gulvet rundt, og jeg får ikke til å plukke det opp fordi fisken er sleip.

-Når den ene katten skal inn, mens den andre skal ut.

-Når vi stenger bedriften jeg jobber i, og det kommer EN person ETT minutt før jeg skal lukke dørene, og har "et par spørsmål".

-Når jeg har nettopp hatt på meg rene sokker, og jeg tråkker på en liten flekk, slik at sokken blir våt.

-Barnehager på bussen.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

At det er så jævl vanskelig å multisitere her inne. alle sier det er dritlett men jeg får det fortsatt ikke til

• Liker 1
Skrevet

At det er så jævl vanskelig å multisitere her inne. alle sier det er dritlett men jeg får det fortsatt ikke til

Sorry, men det er dritlett :gjeiper:

Trykk en gang på multisitatknappen på alle innlegg i samme tråd du vil svare på. Når du har trykket "multisitat" på alle innleggene du vil svare på, trykker du på den rosa svarknappen nederst på siden.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Sorry, men det er dritlett :gjeiper:

Trykk en gang på multisitatknappen på alle innlegg i samme tråd du vil svare på. Når du har trykket "multisitat" på alle innleggene du vil svare på, trykker du på den rosa svarknappen nederst på siden.

Men det har jeg prøvd. Går bare an å trykke på multisitat knappen en gang og så kommer det opp en rubrikk med en gang hvor jeg må svare. Hva gjør jeg da. Tryjjer på tilbakeknappen og velger multisitat etterpå?

Skrevet (endret)

Men det har jeg prøvd. Går bare an å trykke på multisitat knappen en gang og så kommer det opp en rubrikk med en gang hvor jeg må svare. Hva gjør jeg da. Tryjjer på tilbakeknappen og velger multisitat etterpå?

Ok, nå forstår jeg hvorfor du synes det er vanskelig! Jeg forsøkte selv, og multisitatknappen fungerer tydeligvis ikke som den skal for øyeblikket :skratte:

Men det er veldig enkelt når den fungerer som normalt, altså :)

ETA: Nå fungerer den igjen for meg

Endret av Antlers
Gjest BettyBoop28
Skrevet

tenker mer på de tingene som man egentlig burde klare å overse - og ihvertfall ikke bli irritert over i timesvis.

så hva er det som irriterer dere såpass at det bobler over i blodårene, og du rett og slett maner frem verdens verste PMS?

meg:

Ja nå multisiterere jeg

- dårlig service. spesielt når de ikke vet svaret på noe, og ikke gidder tilby seg å finne ut av det/spørre noen andre/eller forsøker å finne alternativ.

typisk: "vet ikke", så snur de seg.

arg!!

jeg blir faktisk opprørt i mitt indre, og blir en skikkelig bitch. får lyst til å fortelle dem hvor skapet står - men lar være fordi jeg vet de ikke bryr seg.

har jobbet i servicebransjen selv ved siden av studiene, og service var en av de tingene jeg virkelig passet på at var på plass.

Men jeg får bare til å gjøre det under ett eneste innlegg

andre?

Skrevet

Jeg svarer mellom de forskjellige innleggene jeg har sitert. Dette er det første.

Dette er det andre.

Nope. funker ikke

Og dette er det tredje :) Jeg så jo selv at multisitatknappen fungerte som en "svarknapp" i sted, så kanskje du bør spørre på ris ros og spørsmål hva som er galt? Fungerer som normalt for meg igjen, i alle fall.

Skrevet

Jeg har begynt å ta mer igjen etter oppmuntringer i denne tråden! ;)

I går skulle grana på torget tennes, og det var snø, isvind og generellt lite fristende å være ute.

Så mange ble inne på senteret til "showet" skulle starte. I det jeg og min mann er på vei ut står det ei dame i tidenes verste pels, med voksne barn, barnebarn i vogn og full pakke. Hvor står de? JO; MIDT I DØRA! Så det var nærmest umulig å komme seg ut uten å eventuellt klistre seg inntil dørene idet de går opp...

Så jeg gikk RETT på ho, traff hele skuldra hennes, og passet på å slenge litt med veska i tillegg, så hele dama spant en halv runde mot venstre og snublet litt i sportsvognen (som ungene selvsagt ikke satt i, de løp rundt i andres vei)! ;) Hihihihihi og moahahaha! :lur: Smakte ekstra godt siden hun hadde på seg pels! :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Vil ikke skrive rasisme, dyreplageri osv. for å si at det irriterer meg er å ta for lett i.

Men det som irriterer meg mest er grinete/gretne mennesker, blir skikkelig sur av det.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Busser som er forsinka selv om det er lite trafikk. Hva holder den j... bussjåføren på med??

Skrevet

Jeg irriterer meg grenseløst over nyttårsforsetter som man strengt tatt har mulighet til å gjøre noe med allerede NÅ. Sånne mennesker som stumper røyken og melder seg inn i treningstudio 1.Januar.

Hvorfor venter dere med det? Hva er poenget med å utsette til i morgen noe man kan gjøre i dag?

Skjønner at det er litt mer motiverende med en frisk start, men det er mye mer effektivt å ta tak i problemene NÅ! :kjefte:

Skrevet

- Folk på T-bane, trikk, buss som tydeligvis tror at musikken de hører på er så fin at alle andre vil høre også...!

- Dårlig kundeservice (G-Sport i Bogstadveien--alltid dårlig service)

- Når man må stå og vente foran kassa på å betale fordi det ikke er noen som står i kassa--og at når det endelig kommer noen, så slår de inn kunden de holdt på med inne i butikken først...

- Folk som ikke greier å bruke blinklys eller overholde vikeplikten.

- Innvandrere som maser om å få kjøpe på "krita" i den lokale Rimi butikken og skal snakke med sjefen når dama i kassa sier nei.

- Folk som lar ungene sine sitte på hele den greia man skal sette posene på når man pakker matvarer ned i poser.

- Dårlige BI forelesere

- Folk som absolutt skal presse seg inn på T-banen o.l. før andre får gått av.

- Folk som ikke greier å stå til høyre i rulletrappen så andre kan komme forbi.

- Kjærestens kompiser som ikke greier å putte Grandis esken i søpla og tallerkenen i oppvaskmaskinen når de er her for å se fotball og spille FIFA.

- SV, SP og AP!

Skrevet

Det jævla svigermonsteret til min søster!!!! :kjempesinna: Og min pinglete søster og svoger som finner seg i pisset hennes, og lar det gå ut over min familie!!!:frustrert:

For å si det sånn; Jeg skulle sagt at hurpa hadde min søster og svoger etter ballene, men det hadde forutsatt at de HADDE NOEN!!! :sinna::klaske:

Skrevet

Bettyboop28!!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...