Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Skrevet

- Folk som gjør narr av funksjonshemmede. Eller komikere som lager "underholdning" av å etterligne psykisk utviklingshemmede, feks. downs!!

- Folk som blander seg oppi ting de ikke har noe med.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterer meg over at det så forbanna glatt ute nå. Og at ingen har strødd her. Må jo gå som en gammel kjerring for å ikke tryne. Joda kan jo strø selv men hva skulle jeg ha strødd med? Mel eller kanskje havregryn? Dette er jo helsefarlig når det er så glatt ute og ikke er strødd.

Skrevet

Irriterer meg over folk på bussen!

Det kommer så tydelig frem at folk har mistet all form for folkeskikk! De reiser seg ikke for høygravide, eldre, flytter seg ikke for å gjøre plass for folk med barnevogner!?!?

Blodet mitt bobler virkelig hver gang jeg er på offentlig transport argh!! :frustrert:

• Liker 2
Skrevet

Irriterer meg over folk på bussen!

Det kommer så tydelig frem at folk har mistet all form for folkeskikk! De reiser seg ikke for høygravide, eldre, flytter seg ikke for å gjøre plass for folk med barnevogner!?!?

Blodet mitt bobler virkelig hver gang jeg er på offentlig transport argh!! :frustrert:

Samme her! Jeg er ofte den med barnevogn. Det skjer titt og ofte at bussen er halvfull, men de som sitter der jeg må ha barnevognen gidder ikke flytte seg. De fleste gjør det om jeg spør, men har hent to ganger at jeg bare fikk et surt blikk. Det er forresten alltid jenter. Gutter i alle aldre er utrolig hjelpsomme!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Gamle damer er også utrolig flinke til å "hugge" sitteplasser på bussen :filer: Stapper veska si på det innerste sete og sitter ytters slik at det blir unødvendig vanskelig å komme til, og når man spør om plassen sier de bare "men jeg skal av før deg!" :sukk: De er da gamle, men å flytte seg et sete bort dreper de ikke...

Og jeg gir ALLTID bort plassen min til gamle damer og folk som trenger en sitteplass, så slik behandling fortjener jeg ikke :trist:

Skrevet

Gamle damer er også utrolig flinke til å "hugge" sitteplasser på bussen :filer: Stapper veska si på det innerste sete og sitter ytters slik at det blir unødvendig vanskelig å komme til, og når man spør om plassen sier de bare "men jeg skal av før deg!" :sukk: De er da gamle, men å flytte seg et sete bort dreper de ikke...

Og jeg gir ALLTID bort plassen min til gamle damer og folk som trenger en sitteplass, så slik behandling fortjener jeg ikke :trist:

Samme her jeg lagt merke til at det er ofte de gammle som okuperer 2 seter og setter seg alltid ytterst. Så setter de posene/veska på det innerste setet. Unødvenig spørr du meg. Har heller aldri sett de flytte seg for noen,

Skrevet

En av romkameratene mine irriterer meg grenseløst av og til- hun er utrolig likegyldig når det kommer til å spare strøm og rydde etter seg. Setter på halvfull oppvaskmaskin og klesvasker, lar lyset stå på når hun forlater rom som skal stå tomme, lar ladere stå i 24/7, lar glovarmt vann renne lenge hvis hun skal ha litt varmt vann. I tillegg er hun veldig distré, og pleier å glemme å henge opp våte klær. Så da vasker hun dem om igjen- gjerne på program med høy temperatur som tar lang tid.

Ironisk nok har hun helt noia for bakterier, og hvis hun ser litt (og da mener jeg litt)rester av mat på en ellers helt ren tallerken, vasker hun gjerne opp hele maskina igjen. Hun liker også å ha det varmt på badet, veldig varmt, men hun lukker så og si ALDRI døra. Jeg har sagt pent fra mange ganger, fordi det er ikke noe trivelig å dusje på et kaldt bad. Leiligheten vi bor i er veldig dårlig isolert, så varmen forsvinner fort.

Hva kan jeg gjøre??? Vi deler selvfølgelig på strømregningen, og når jeg sier fra får jeg bare beskjed om at jeg har så god råd uansett (fordi jeg klarer å spare opp endel penger i motsetning til henne). Jeg blir gal.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Masete gutter på byen som ikke bryr seg om at jeg har type. Prøver gutter seg på meg sier jeg bare at jeg er opptatt og da burde de egentlig bare fucke off men noen bryr seg ikke å kan si: Du kan jo bli med meg hjem så kan vi ha sex også kjører jeg deg hjem. Eh nei! Er ikke utro mot kjæresten min men er vist noen som ikke skjønner det da. Åhh makan.

Skrevet

Linda Sofie: Enda mer irriterende er de som lirer av seg "han trenger jo ikke få vite noe" når man sier at man er opptatt.

Ja særlig at jeg kommer til å ha meg med et så respektløst menneske!

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Linda Sofie: Enda mer irriterende er de som lirer av seg "han trenger jo ikke få vite noe" når man sier at man er opptatt.

Ja særlig at jeg kommer til å ha meg med et så respektløst menneske!

Åh ja det er så sykt irriterendes! Desperate idioter. Virker som de ikke synes det å være utro er noe big deal. Jeg kunne aldri hatt sex med noen som var opptatte.

Endret av Linda sofie
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Er drit lei folk som sniker i køer. Uansett om du er gammel eller har dårlig tid så gir ikke det deg en grunn til å snike i køen! :angry:

Er også lei av de som presser seg inn på bussen og toget :fy_fy: Skulle nesten tro de var redde for at bussen eller toget skal dra fra de. Slapp av! De drar ikke før alle er kommet inn. Jeeeez. Dette har jeg merket er mest gammle folk som gjør. Også de med barnevogn.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Kom på en anna ting:

Jeg og typen har vært mye på fest sammen. Har alltid vært en jente eller flere jenter (venninner av han) som ikke har vært imøtekommende i det hele tatt og som bare sitter å glor stygt på meg. Veldig koslig. Selv om du ikke liker meg (noe jeg synes er teit siden du ikek kjenner meg) så går det ann å være litt imøtekommende og ikke himle med øynene hver gang jeg åpner kjeften! :angry::angry: Drit lei slike bitchy jenter som ikke er intressert i det hele tatt og som sender meg stygge blikk når de ikke kjenner meg. Det er plagsomt. Det er jo ikke bare på fester dette skjer heller. Kan være overalt.

Skrevet

Kollegaer som tar konstruktiv kritikk personlig.

Skrevet

Uansvarlige oppdrettere som driter i all moderne forskning og som parrer mor/datter og far/sønn ukritisk, får ufullkomne/hemmede valper operert slik at de fungerer på utstilling LITT til og som ikke kunne brydd seg filla med hva som skjer videre med valpen bar ede får PENGER og ÆRE i miljøet :kjefte:

Skrevet

Når jeg føler meg LURT! Det finnes faen meg ingenting verre. Spesielt hvis man snakker med motparten, og man bare stanger hodet i veggen fordi vedkommende mener "slik og slik" og du VET det ikke er tilfelle.

Satan :kjempesinna:

Skrevet

Rosabloggere, IKEA-besøk i desember, at bæreposen i matbutikken koster penger tross all gratisreklamen butikkjeden faktisk får, 20 minusgrader dagesvis i strekk, rusk i øyet, alt fettet på ribba, manglende snøbrøyting, bufring, ettervekst, mascara som drysser, den sure traktekaffen på jobben, samt tv-show som X-Factor, Idol, Skal vi Danse m.m.

Det var alt. :briller:

Skrevet

Folk som på død og liv må presse sitt livssyn, meninger eller nye oppdagelser på alle andre :kjefte:

Så koslig at du har funnet Jesus, men jeg vil ikke legge fra meg boken min for å lytte på ditt Jesusforedrag på bussen! Samme gjelder dere som har oppdaget "ioniserte dietter", himalayasalt og faens oldemor, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Om jeg vil vite kommer jeg til deg.

Har så lyst å gjøre dette: :slår: noen ganger...

Skrevet

Akkurat nå irriterer jeg meg ihjel over de på seksualforumet som deler verden i stygge og fine mennesker. Det som enda verre er, er at noen mennesker mener at de såkalt pene får penest, mest intelligent og mest sexy partner. I tillegg er også partnerne deres best elskere. Så de som er stygge får visst bare drittpartnete. Det er fordi de er stygge, dårlige i senga og desperate. Underlivet deres er også grusomt, de er feite og mangler østrogen. Kjenner jeg blir forbanna!

Skrevet

"Vennene" mine som lot meg sitte igjen alene på byen i kveld, uten å si fra at de dro :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...