Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor det? Det tok jo ikke noe lengre tid for deg å komme fram til kassa?

Fordi man skal stille seg i køen når man er ferdig med å handle, ikke mens man fortsatt holder på.. Men på den annen side, kanskje jeg skulle sende mann og barn bort for å stå i køen med en gang vi kommer inn i butikken så kan jeg løpe rundt og hente ting :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I det siste har jeg begynt å irritere meg over de som setter igjen handlevognen midt i inngangspartiet etter å ha vært i matbutikken. Dersom det ikke er 10 kroner i pant på vognen, er det ekstremt mange som bare setter den akkurat der det måtte passe når bruken er over.

Det er ikke bare plagsomt for de som jobber der (vil jeg tro), men også for kunder som må gå slalom mellom tomme vogner på vei ut. Det dreier seg som oftest om tre ekstra meter! Hvor vanskelig kan det være?

Skrevet

I det siste har jeg begynt å irritere meg over de som setter igjen handlevognen midt i inngangspartiet etter å ha vært i matbutikken. Dersom det ikke er 10 kroner i pant på vognen, er det ekstremt mange som bare setter den akkurat der det måtte passe når bruken er over.

Det er ikke bare plagsomt for de som jobber der (vil jeg tro), men også for kunder som må gå slalom mellom tomme vogner på vei ut. Det dreier seg som oftest om tre ekstra meter! Hvor vanskelig kan det være?

Folk er bare utrolig late! Irriterer meg over det jeg å. Er ikke såå vanskelig å sette vognen der den skal være.

Skrevet

Folk som tar ett steg av rulletrapp/rullebånd og stopper! Ja, jeg går rett på dere, gjerne hardere enn nødvendig, for dere er noen jævla idioter.

Høyre stå, venstre gå. ALLE andre land får det til, men ikke her i Norge....

Skrevet

Rulletrappblokkader er irriterende. Særlig når det er to stykker som sperrer hver sin side mens de står og snakker sammen, uten å ense alle oss andre som skal bruke trappa. Og folk som går på trikk/buss/bane før andre har fått gått ut. Dette ser jeg de har en kampanje om på t-banene nå, får håpe det hjelper!

Skrevet

Det jeg husker best fra sverigeturen med klassen min er at svenskene er veldig nøye på slikt. En av venninnene mine klarer ikke huske den regelen og stilte seg alltid på venstre siden og begynte å prate med folk. Hun fikk så mye kjeft! Ikke bare en "unskyld, kan jeg komme forbi?" men kjeft. Samme med de som presset seg på banene, de fikk høre det de også.

Syns normenn bør bli flinkere til å si i fra (uten at vi trenger å være frekke...), selv er det ofte jeg sier i fra når jeg står i rulletrapp eller på rullebånd. "Unskyld, men er det mulig å få komme forbi her?" eller "Unskyld, men du står litt kronglete til for oss bak deg"

• Liker 1
Gjest strykebrett
Skrevet

Folk som spytter, eller enda verre: snyter seg ut av nesa på gaten! Det er så sykt ekkelt. Hold kroppsvæskene deres for dere selv, eklinger!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Synes det kan være plagsomt når jeg er på senteret og det er flere unger i 1- 3 års alderen som løper rundt. på lørdag var det fult av barnefamilier og har ikke tall på hvor mange unger som løp inn i meg og rundt meg. Jeg sier ikke at de skal sitte i vognene hele tiden men det går ann å holde litt styr på de og ikke la de løpe rundt og skrike. Er foresten et sånt stort barne rom på senteret med masse leker og ballrom. Kan de ikke heller løpe rundt der?? Da vi satt på cafe på senteret var det 3 unger som løp rundt og som løp under bordet vi satt på. Gash!

Skrevet

Jeg irriterer meg over å bli fortalt nok en gang at det er på tide å få barn. At de som er frivillig barnløse går rundt og angrer seg i hemmelighet resten av livet, og at angeren ligger der som en stein i skoen som vokser seg større for hver dag...

For det første: Jeg er ikke SÅ gammal ennå, har fortsatt plenty med tid på å bestemme/ombestemme meg! Jeg driter i om det hadde vært fint for vedkommende/praktisk om vi fikk barn samtidig, det der er en sak for meg og samboeren, INGEN andre!

For det andre: Mine frivillig barnløse venninner er oppegående, intelligente jenter som har tatt valget om ikke å få barn etter mye tenking, og jeg nekter å tro at de lyver når de sier det var ett rett valg for dem. Barn er ikke "the be all and end all" i alle andres liv, bare fordi det plutselig har blitt det i ditt!

:scorpis::kjefte:

Skrevet

I helga ble jeg særs irritert over mennesker som på lørdager parkerer bilene sine i kjøppesenterets garage sånn at de tar opp to parkeringsplasser. Det er lov å ta hensyn til at andre også trenger parkeringsplass, men jeg tror at enkelte ikke er i stand til å tenke på konsekvensen av sine handlinger.

Skrevet

Det er mange ting men bare for å nevne noen da

- Når jeg skal på et kjøpesenter og når jeg endelig finner en ledig plass og akkuratt skal til å kjøre inn så kommer det frekk idiot som tar den plassen jeg skulle ha!! Jeg kom først og da er det min plass. Makan til frekke folk som gjør sånt. Personene ser jo tydelig at jeg skulle tin å kjøre inn. Makan!

- Unger som ikke kan oppføre seg og foreldre som ikke kan oppdra ungene sine

- Imposlitene gutter som ikke tar et hint og som bare forsetter å mase og mase.

- De som stopper opp på toppen av rulletrappene. Ahh flytt dere da. Det er folk bak dere som skal forbi!

- De som går treeeegt.

- Irriterer meg grønn over folk som ikke kan trafikkreglene og som bare kjører slik det passer de. Bryr seg ikke om vikeplikt eller noe.

- De som jobber på pafymeri. Herregud å de maser om ting. Skal jeg f.eks bare kjøpe en leppestift så begynner de å mase om masse annet tull som jeg ikke er intressert i å kjøpe.

Skrevet

- folk som er skikkelig oppmerksomhetssyke. krever ALT! usj...

- masing(folk som aldri gir seg) , det gjør meg skikkelig pissed iblant ;)

- folk som bare står å skriker til ungene sine!!

sikkert en masse mer også, men men :) hehe, var det jeg kom på i farta som har irritert meg i det siste :kjefte::)

• Liker 1
Skrevet

Irriterer meg over de som sitter i kantina på jobb å snyter seg og harker. Kan dere ikke heller gå på do å snyte dere? Er doer rett ved kantina.

Skrevet

Irriterer meg grenseløst over innpåsliten butikkbetjening. Prøver alltid så godt jeg kan å snike meg ubemerket inn i prøverommet; likevel står det en dame på andre siden av skyvegardina og roper "Passet det???".

Jeg skvetter like mye hver gang. :overrasket:

Typisk nok har man da presset halve beina inn i en gjerne altfor trang jeans, og står og svetter og strever. Alternativt holder jeg på å tre meg inn et hylster av en kjole.

Hurra.

Skjønner jo innerst inne at de bare vil hjelpe meg, men man greier da å be om hjelp selv dersom man trenger det. :dry:

• Liker 1
Skrevet (endret)

-folk som svarer meg frekt

-mobbere

-når jeg prøver klær i småe butikker og de alltid spørr om jeg skal ha hjelp osv

-folk som ikke sier hei

-strenge lærere

-folk som bryter avtaler på kort varsel

Endret av Caylee
Skrevet

I dag sa jeg ifra! :rope:

Jeg stoppet kjapt innom den lokale matbutikken etter jobb, og havnet bak en sitronsur dame med full handlevogn og tomme energilager. Da hun hadde betalt og skulle pakke, ga hun den tomme handlevognen sin et puff i retning resten av vognene slik at den ble stående midt i inngangspartiet.

I og med at jeg ikke handlet så mye, var jeg ferdig pakket lenge før henne. Jeg tok tak i vognen idet jeg gikk forbi, og sa (hendvendt til damen) at "jeg kan sette på plass denne dersom du ikke orker", før jeg satte den på plass.

Sitrondamen ble knallrød og kassadamen kvalte en latter.

Forfriskende! :lur:

• Liker 3
Skrevet

I dag sa jeg ifra! :rope:

Jeg stoppet kjapt innom den lokale matbutikken etter jobb, og havnet bak en sitronsur dame med full handlevogn og tomme energilager. Da hun hadde betalt og skulle pakke, ga hun den tomme handlevognen sin et puff i retning resten av vognene slik at den ble stående midt i inngangspartiet.

I og med at jeg ikke handlet så mye, var jeg ferdig pakket lenge før henne. Jeg tok tak i vognen idet jeg gikk forbi, og sa (hendvendt til damen) at "jeg kan sette på plass denne dersom du ikke orker", før jeg satte den på plass.

Sitrondamen ble knallrød og kassadamen kvalte en latter.

Forfriskende! :lur:

:klappe::klappe::klappe:

Artikkelen i Dagbladet i dag minnet med på hvor provosert jeg blir av folk som røyker og drikker under svangerskapet :kjempesinna:

Skrevet

Artikkelen i Dagbladet i dag minnet med på hvor provosert jeg blir av folk som røyker og drikker under svangerskapet :kjempesinna:

DET provoserer meg også. En klarer slutte å røyke når en er gravid. Blir forresten like irritert over de som sier at det ikke er så lett. Det driter jeg i. Slutte må en uansett!

Skrevet

DET provoserer meg også. En klarer slutte å røyke når en er gravid. Blir forresten like irritert over de som sier at det ikke er så lett. Det driter jeg i. Slutte må en uansett!

Enda verre igjen er det med de som påstår at de ikke bør slutte å røyke, fordi stresset av det å slutte er like skadelig for barnet som selve røyken! :roll: DET ER DET VEL IKKE!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Enda verre igjen er det med de som påstår at de ikke bør slutte å røyke, fordi stresset av det å slutte er like skadelig for barnet som selve røyken! :roll: DET ER DET VEL IKKE!

Legen til svigersøstra mi sa at det er faktisk bedre å ta seg en røyk en gang i blandt enn å bli stresset. Å stresse når man er gravid er ikke bra og det fører lettere til spontanabort. Hun tok seg kun en halv røyk av gangen og ungen han er frisk som en fisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...