LukaFrost Skrevet 4. november 2010 #321 Skrevet 4. november 2010 Det får ikke akkurat blodet til å bruse, men jeg skulle ønske at en del bloggere kunne lære seg at billedteksten skal stå under bildet, ikke over!
smalls Skrevet 4. november 2010 #322 Skrevet 4. november 2010 Kom på en ting til. - Når lærere ikke holder det de lover. Sier de at absolutt innleveringsfrist er da og da, og folk har flere uker på seg, og folk flest sliter livet av seg for å få ting inn i tide, så er det urettferdig mot de som leverer i tide at de sier at folk kan levere tre dager senere til folk som ikke begynte før to dager før fristen! Det er gjerne disse som bare ser på små detaljer også.. Gi dem stryk og beskjed om at de ikke får ta eksamen! Så lærer de til neste gang i alle fall. Ah husker på vgs så var det alltid noen slabbedasker i klassen som ikke begynte på innleveringsoppgavene sånn 1-2 dager før fristen. Også fikk de alltid lengere tid pga de ikke var ferdige til fristen. En frist er en frist. Utrolig urettferdig for oss som faktisk leverte på tiden også kommer de på skolen med en halv ferdig oppgave og får utsatt fristen! Jeg synes hvis man ikke leverer i tide burde man få stryk på oppgaven! 1
Gjest strykebrett Skrevet 4. november 2010 #323 Skrevet 4. november 2010 Ah husker på vgs så var det alltid noen slabbedasker i klassen som ikke begynte på innleveringsoppgavene sånn 1-2 dager før fristen. Også fikk de alltid lengere tid pga de ikke var ferdige til fristen. En frist er en frist. Utrolig urettferdig for oss som faktisk leverte på tiden også kommer de på skolen med en halv ferdig oppgave og får utsatt fristen! Jeg synes hvis man ikke leverer i tide burde man få stryk på oppgaven! Det der husker jeg at jeg også opplevde mye på videregående. Følte ikke jeg fikk så mye igjen for å legge inn masse jobb med å levere i tide, når alt som trengtes for å få utvidet frist var så si noe sånnt som "hunden spiste leksene mine". Jeg husker en gang var det bare 4 stk i klassen min som leverte i rett tid. Skikkelig irriterende det ja. Dere får treøste dere med at deres medelever ikke slipper unna med sånn opplegg når de kommer på universitetet.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #324 Skrevet 4. november 2010 Det der husker jeg at jeg også opplevde mye på videregående. Følte ikke jeg fikk så mye igjen for å legge inn masse jobb med å levere i tide, når alt som trengtes for å få utvidet frist var så si noe sånnt som "hunden spiste leksene mine". Jeg husker en gang var det bare 4 stk i klassen min som leverte i rett tid. Skikkelig irriterende det ja. Dere får treøste dere med at deres medelever ikke slipper unna med sånn opplegg når de kommer på universitetet. Dette jeg snakker om nå er høyskole... Universitetet er sikkert bedre der, men det hjelper jo ikke egentlig.
Skins Skrevet 4. november 2010 #325 Skrevet 4. november 2010 Folk som forteller meg ting jeg ikke vil høreFolk som krangler med meg selv om det er bevist at jeg hadde rettNår jeg ikke får sove!
sofie777 Skrevet 5. november 2010 #326 Skrevet 5. november 2010 Folk som forteller den samme historien om igjen og om igjen uten at det er nye folk tilstede. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #327 Skrevet 5. november 2010 Den nye dama til en kompis av meg som bare er nedlatende og frekk ovenfor meg - jeg er nemlig ikke "bra" nok! Hun er lege og jeg er "bare" interiørarkitekt, noe hun passer på å opplyse om hver gang vi har en diskusjon hvor hun er til stede... At jeg har en Mastergrad er liksom ikke verdt noe - det er jo bare tullefag jeg har brukt fem år av livet mitt på å studere. Hvem som helst kan jo velge puter og gardiner liksom... at faget dreier seg om langt mer enn det er hun ikke villig til å forstå . Gruer meg nesten til neste gang jeg treffer henne - ikke at jeg går rundt og har mindreverdighetskomplekser, det er mer at jeg blir i så innmari dårlig humør av den nedlatende og negative holdningen hennes...
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #328 Skrevet 5. november 2010 Kom på en ting til. - Når lærere ikke holder det de lover. Sier de at absolutt innleveringsfrist er da og da, og folk har flere uker på seg, og folk flest sliter livet av seg for å få ting inn i tide, så er det urettferdig mot de som leverer i tide at de sier at folk kan levere tre dager senere til folk som ikke begynte før to dager før fristen! Det er gjerne disse som bare ser på små detaljer også.. Gi dem stryk og beskjed om at de ikke får ta eksamen! Så lærer de til neste gang i alle fall. .. og der har samme person som vanlig fått utsatt en innlevering! Det skulle ikke gått an!
kaprifolen Skrevet 6. november 2010 #329 Skrevet 6. november 2010 I dag irriterte jeg meg over folk som setter fra seg handlevognen sin i køen for så å gå til side og hente noe de har glemt eller lignenede. Stod bak en fyr som stakk for å hente seg en sjokolade, og hadde han bare gjort det, hadde jeg ikke brydd meg. Men fyren stod og veide for og i mot i sikkert et minutt! Så da siste varen til fyren foran han igjen ble bippet, tok jeg ikke fem flate øre for å dytte vogna til sjokolademannen til side og legge på mine egne.
Shade Skrevet 6. november 2010 #330 Skrevet 6. november 2010 I dag irriterte jeg meg over folk som setter fra seg handlevognen sin i køen for så å gå til side og hente noe de har glemt eller lignenede. Stod bak en fyr som stakk for å hente seg en sjokolade, og hadde han bare gjort det, hadde jeg ikke brydd meg. Men fyren stod og veide for og i mot i sikkert et minutt! Så da siste varen til fyren foran han igjen ble bippet, tok jeg ikke fem flate øre for å dytte vogna til sjokolademannen til side og legge på mine egne. Tomlene opp for deg! Er ikke lengre siden enn en uke at jeg sto bak en dame som forlot vognen i køen ihvertfall 2 ganger (muligens 3) for å hente ting hun hadde glemt.. Hun kom tilbake før det var hennes tur men det er alikevel skikkelig frekt synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #331 Skrevet 6. november 2010 Blir så irritert når det er mange folk på senteret(på lørdager spesielt) og det er noen som går så treigt!! Hvert fall irriterendes hvis du har dårlig tid og skal rekke en buss også er det noen som går evig seint foran deg og du kommer ikke forbi en gang. Får jo nesten bare lyst til å dytte de vekk. Også de tullingene som bare løper ut i veien uten å se seg for! Eller de som løper over veien på grønt lys. Dette skjer ofte i sentrum. Kan dere ikke vente til det lyser rødt??
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #332 Skrevet 7. november 2010 - Folk som alltid er negative og klager og syter selv over ting som ikke er noe å syte over - Folk som er fornøyd med seg selv og tror de er populære uten grunn. (haha) Folk som er vellykka og bare får alt de vil ha av mannfolk og i det hele tatt. BLÆH!!!!
Lykkelitenen Skrevet 7. november 2010 #333 Skrevet 7. november 2010 Når jeg skal se en serie på nett og episodene er byttet om :S Så når jeg skal se s3e3 får jeg opp s3e12 eller s8e3 Blir sinna av slikt jeg...
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #335 Skrevet 7. november 2010 Tomlene opp for deg! Er ikke lengre siden enn en uke at jeg sto bak en dame som forlot vognen i køen ihvertfall 2 ganger (muligens 3) for å hente ting hun hadde glemt.. Hun kom tilbake før det var hennes tur men det er alikevel skikkelig frekt synes jeg. Hvorfor det? Det tok jo ikke noe lengre tid for deg å komme fram til kassa?
Gjest Raindrops Skrevet 8. november 2010 #336 Skrevet 8. november 2010 Folk som nekter å godta at folk er forskjellige. De som ikke godtar at deres egne oppfatninger, meninger og måter å gjøre ting på, ikke nødvendigvis er riktig for andre. 1
Gjest Bond Skrevet 8. november 2010 #337 Skrevet 8. november 2010 (endret) ok, en gang til: datamaskiner! Spesielt sånne som fryser. Akkurat når man har skrevet kjempefort og kjempemasse og har ikke fått trykket "lagre" ennå og siste autosave er fra en halvtime siden. Altså - hver gang tenker jeg at NÅ skal jeg trykke på lagre etter hver setning og hver gang glemmer jeg. Javel - jeg ordlegger meg sikker ennå bedre andre gang.. Må bare tenke sånn nå ellers kaster jeg den forbaskendes drittmaskinen ut av vindu. Endret 8. november 2010 av Bond
Gjest BabyBlue Skrevet 8. november 2010 #338 Skrevet 8. november 2010 Folk som ikke klarer å se flere sider av en sak, og nekter å se poenget til den andre personen selv om de vet det er noe i det som blir sagt! Grr.... Noen folk skal bare ta seg selv så forbanna høytydelig. Pass deg, ellers knuffer jeg deg ned av den høye hesten du sitter på. Kjerring! :slåss:
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #339 Skrevet 8. november 2010 Folk som tar ett steg av rulletrapp/rullebånd og stopper! Ja, jeg går rett på dere, gjerne hardere enn nødvendig, for dere er noen jævla idioter.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #340 Skrevet 8. november 2010 Folk som tror på alt de leser og hører og som ikke vet hva ordet "vitenskap" betyr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå