AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #241 Skrevet 17. oktober 2010 Irriterer meg faktisk over de som står foran meg i køen på matbutikken med en stappet vogn også står jeg bak med kun en eller to varer så gidder ikke de å la meg betale først. Alltid når jeg står med en full vogn og det kommer noen med en eller to varer lar jeg alltid de gå foran. Men er ikke alle som gjør det. Hater å stå i kø og blir utrolig utålmodig å stå å vente på noen med en helt stappet handlevogn. Arg.
Lillemeg25 Skrevet 23. oktober 2010 #242 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg irriterer meg grønn hvis jeg f.eks skal på fest eller en sammenkomst så sitter jeg på jobb å tenker ut hvs jeg skal gå med. Også kommer jeg hjem så finner jeg ikke den toppen/kjolen jeg ville gå med! Jeg leter overalt men den er helt borte. leter og leter men nei finner den ikke. Så bruker jeg evigheter på å finne noe annet jeg kan gå med. Åh det er et styr når absolutt ALT du tar på deg ser helt forferdelig ut på deg. Til slutt må man bare hive på seg noe og irritere seg over at man ikke fant kjolen man ville gå med.
Fandenivoldsk Skrevet 24. oktober 2010 #243 Skrevet 24. oktober 2010 Pro ana-blogger og sider. JÆVLA TULLINGER!
Gjest Dorey Skrevet 24. oktober 2010 #244 Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Single damer som drar til Danmark på Storkeklinikk og det at folk mener at å ikke ha en pappa bare er en bagatell som ikke betyr noe... Endret 24. oktober 2010 av Dorey
cilipili Skrevet 24. oktober 2010 #245 Skrevet 24. oktober 2010 At folk døper barna sine når de ikke er kristne. Kunne ikke falt meg inn å lovt i en kirke jeg skulle oppdra barna mine i den kristne tro. Kommer jo aldri til å gjøre det.. Sånn er det vel med flertallet som døper også. 2
supersopp Skrevet 24. oktober 2010 #246 Skrevet 24. oktober 2010 Det er mange andre som har det 1000 ganger verre enn oss, og livet er i grunn for kort til å irritere seg over allting, men likevel gjør jeg det, spesielt når jeg har en dårlig dag. Da kan det boble i blodet mitt av noe av dette: -Reklame med innslag av film på tv3/ viasat 4. -Småunger som kryper inn eller kikker inn i prøverommet du står halvnaken i, eller som sparker i setet på fly eller buss, generelt uoppdratte unger/ foreldre som ikke bryr seg. -Dyremishandling -Køkultur (både i trafikken, på kjøpesenteret og alle andre steder) -Folk som ikke bruker blinklys eller som ligger under fartsgrensa -Syklister i veibanen -Når man leter etter parkeringsplass og endelig har funnet en og skal til å kjøre inn så kommer det noen andre i en helsikkes fart og ”stjeler” plassen. -Frekkiser på forelesningene (de som pakker sammen sakene sine før foreleser har sluttet å snakke ,eller de som prater midt i forelesningen) -Slemme kunder, dvs de som kjefter meg oppi trynet når jeg er serviceinnstilt og hyggelig og hjelper så godt jeg kan,men ingenting er godt nok så han/hun roper høylytt hvor elendig bedriften er. Jeg kan da for faen ikke trylle frem en vare vi er utsolgt for! (Jobber på IKEA) -Egoister. -Folk som klapper når flyet lander, megaharry... -Folk som står klin inntil rullebåndet når bagasjen kommer. -Gutter (spesielt innvandrere) som roper etter meg når jeg går forbi på vei inn i butikken e.l. Nei jeg vil ikke henge med deg i kveld eller fortelle deg om/hvis og hvor jeg skal hen. Mer skremmende enn irriterende når jeg tenker meg om. -Innvandringspolitikken i Norge. -Innkastere i sydlige strøk. -Telefonselgere. -Folk som lukter vondt. -Frekke folk med ”jeg er bedre enn deg-holdning”. -Nav-snylting. -Kjedepost / spam. -Folk som ikke respekterer deg, ditt yrkesvalg eller ditt politiske ståsted. -Folk med mangel på empati. -Norges strafferammer. Og sikkert tusen andre ting til
Gjest BettyBoop28 Skrevet 24. oktober 2010 #247 Skrevet 24. oktober 2010 Diskusjonen om mannlig gynekolog her inne på forumet. Holder på å klikke når jeg ser at noen er så tette i nøtta at man må forklare den samme tingen om og om igjen og at det ikke går inn. ahhrghh
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #248 Skrevet 24. oktober 2010 Gutter som er kåte og som maser om sex. De som ikke skjønner at nei er et nei! Også som blir sure når man ikke vil ha sex med de. ARG!!!!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 24. oktober 2010 #249 Skrevet 24. oktober 2010 Gutter som er kåte og som maser om sex. De som ikke skjønner at nei er et nei! Også som blir sure når man ikke vil ha sex med de. ARG!!!! Ja og enda verre når de tar det personlig og tror det er fordi du ikke liker de. Da får jeg fnatt
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #250 Skrevet 24. oktober 2010 Den dusten som ringte på døra mi i dag rett etter kl. 9. Det er søndag! Jeg våknet av det. Og nei, jeg lukket ikke opp.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. oktober 2010 #251 Skrevet 24. oktober 2010 Den dusten som ringte på døra mi i dag rett etter kl. 9. Det er søndag! Jeg våknet av det. Og nei, jeg lukket ikke opp. Det er de kidsa som skal selge VG. Jeg også blir så innmari irritert på dem! Jeg blir også irritert av å våkne midt på natta av matforgiftning. Det skjer alltid på natta, aldri på dagen.. Hater å ligge over do og spy midt på natta.
Gjest strykebrett Skrevet 25. oktober 2010 #252 Skrevet 25. oktober 2010 Kom på en ting til: At ting aldri tar den tiden det står på pakka! Det tar ikke 5 minutter å koke snarkokt makaroni. Det tar heller ikke 5 minutter til hurtigrisen er myk. jUKS!
påtuppa Skrevet 25. oktober 2010 #253 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) -Folk som sender sms fram og tilbake med andre når man prøver å føre en samtale med de. -Folk som nekter å innrømme feil -Når man har påstått noe hardnakket for så å oppdage at man selv har tatt feil -Cannabis-illegalisering -Folk som på død og liv må blande seg inn i absolutt alt, og ser drama i enhver situasjon. -Hersketeknikker -Overfeminister -Trangsynte folk, og folk som tar alt de hører og leser om for fakta. Endret 25. oktober 2010 av påtuppa
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #254 Skrevet 25. oktober 2010 Irriterer meg faktisk over de som står foran meg i køen på matbutikken med en stappet vogn også står jeg bak med kun en eller to varer så gidder ikke de å la meg betale først. Alltid når jeg står med en full vogn og det kommer noen med en eller to varer lar jeg alltid de gå foran. Men er ikke alle som gjør det. Hater å stå i kø og blir utrolig utålmodig å stå å vente på noen med en helt stappet handlevogn. Arg. Det er faktisk ofte mange i en kø som kun har få varer. Skal man stå der og slippe frem alle, får man ikke gjort annet. Har jeg noen rett bak meg med mye færre varer enn meg selv, bruker jeg ofte å vinke den personen foran, men ellers har jeg ikke allverdens med tid selv, og kø er kø, i likhet med meg må alle vente på tur. Irriterer meg for øvrig over de som alltid finner noe å klage på.
^KinderMaxi^ Skrevet 25. oktober 2010 #255 Skrevet 25. oktober 2010 Blir forbanna irritert på smatting. Kan ikke fordra det. Eller høy pusting. Argh. Blir irrtert bare av tanken!!
Gjest Airi Chikako Skrevet 26. oktober 2010 #256 Skrevet 26. oktober 2010 Akkurat nå er det disse studentpakkene som er forskjellige for jenter og gutter. Guttene får kondom, jentene får intimhygieniske greier. Hvorfor får ikke jeg kondom? Jeg trenger ikke enda en prøvepakke på Libresse truseinnlegg! Ikke at jeg egentlig trenger kondom heller...
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #257 Skrevet 26. oktober 2010 Det er faktisk ofte mange i en kø som kun har få varer. Skal man stå der og slippe frem alle, får man ikke gjort annet. Har jeg noen rett bak meg med mye færre varer enn meg selv, bruker jeg ofte å vinke den personen foran, men ellers har jeg ikke allverdens med tid selv, og kø er kø, i likhet med meg må alle vente på tur. Irriterer meg for øvrig over de som alltid finner noe å klage på. Nå mente jeg hvis jeg var den eneste som sto bak en person med stappet handlevogn. Ikke en full kø. Da skjønner jeg at de ikke kan slippe alle forbi.
Lykkelitenen Skrevet 26. oktober 2010 #258 Skrevet 26. oktober 2010 Godt voksne mennesker som tror at fordi de er eldre er de overstilt regler og normer i samfunnet og de som påpeker det er bare unge jypplinger... Sorry mac, reglene gjelder like mye for deg som for meg, selv om du er passert 50 og jeg fortsatt er i begynnellsen av 20årene...
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #259 Skrevet 26. oktober 2010 Kjente jeg ble bra iritert i dag. Var på cubus for å handle noen greier, og dama bak kassa var megatreig. Stod en jente foran meg i køen som hun tydeligvis kjente, og hun bablet i en halv evighet om at håret henne hadde blitt så fint osv, mens hun somlet med å slå inn varen, ta i mot penger å finne frem en pose å putte det oppi. Vi stod tre stk i kø, det er jo helt latterlig! Var en voksen dame også, ikke en fnisete fjortis. Hater sånne ting, og det er verst i klesbutikker... har opplevd det mange ganger med fjortisekspeditører på H&M og Bik Bok i sin tid, sist var på JC på City Syd, hvor ekspeditrisen førte en lengre samtale med noen gutter/menn som var foran oss i køen. Slo inn varene utrolig treigt, husket ikke tilbud osv. Da det endelig var min samboers tur gikk det fortere. Hadde hun hatt evner nok til å ekspedere neste kunde mens samtalepartnerene ventet, hadde vi ikke reagert så mye på at kassa var en sosial arena, men hun må ha brukt omtrent ti minutter på de foran oss. Det var flere bak oss i kø også.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #260 Skrevet 26. oktober 2010 Rekrutteringssystemet Easicruit! Jeg er for tiden arbeidsledig og søker mye jobber, jeg er møkklei av å legge inn personalia og CVn min i Easycruit for hver gang jeg søker en stilling via skjemaet deres. Burde da vært mulig å lage en brukerkonto der dette ligger lagret så man bare fyller inn søknaden og sender.... Åh, sånt er utrolig irriterende... jeg husker fra jeg var arbeidsledig at jeg begynte å slurve og forkorte CV-en min etter hvert. Heldigvis finnes det noen slike skjema som en kan bruke som mal (webcruiter eller hva det heter), men denne digitale måten å søke på er i hvert fall bare lettvint for arbeidsgiver/vikarbyrå, ikke for søker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå