Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser mange irriterer seg over mødre/gravide som bare prater om ungen. Vel, etter å ha blitt gravid selv så irriterer jeg meg virkelig over at ingen kan prate med meg om annet enn magen, komplikasjoner og hva jeg må og ikke må gjøre.. *ARGH*

Selv når jeg dytter samtalen over på noe som ikke handler om graviditet så klarer de aller, aller fleste å komme tilbake til det.. Sukk..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet (endret)

Må si som mange andre at de som går kjempe seint enten i butikk eller tar hele forgjengerfeltet kan irritere meg ihjel.

De som somler i kassa også.

Ellers irriterer jeg meg over telefonselgere, innpåslitne mannfolk, generelt folk som ikke tar et nei for et nei og eksen.

Edit: Og snusfornuftige ikke-røykere som absolutt skal prakke på meg deres meninger øm røyk! Jeg tar hensyn til ikke-røykere å holder meg vekke fra dem når jeg røyker ute ol. men alikavell er der noen som bare absolutt er nødt å si sine meninger til meg :kjefte:

Endret av Sommertid
Gjest Raindrops
Skrevet

Må si som mange andre at de som går kjempe seint enten i butikk eller tar hele forgjengerfeltet kan irritere meg ihjel.

De som somler i kassa også.

Ellers irriterer jeg meg over telefonselgere, innpåslitne mannfolk, generelt folk som ikke tar et nei for et nei og eksen.

Edit: Og snusfornuftige ikke-røykere som absolutt skal prakke på meg deres meninger øm røyk! Jeg tar hensyn til ikke-røykere å holder meg vekke fra dem når jeg røyker ute ol. men alikavell er der noen som bare absolutt er nødt å si sine meninger til meg :kjefte:

Åh, det husker jeg fra da jeg røyka selv, fremmede folk som på død og liv skulle stå nesten oppå meg, i vindretningen og hoste demonstrativt mens de vifter foran ansiktet. Man er ikke nødt til å stå rett ved siden av den som røyker hvis man finner det ubehagelig.

Gjest hogwash
Skrevet

Folk som er sååå misfornøyde med alt her i landet. Vi blir stadig rangert som et av verdens beste land å bo i, men det er tydeligvis ikke bra nok for veldig mange. Lurer på hvordan de hadde vært hvis de ble født i Rwanda?

Skrevet

Folk som er sååå misfornøyde med alt her i landet. Vi blir stadig rangert som et av verdens beste land å bo i, men det er tydeligvis ikke bra nok for veldig mange. Lurer på hvordan de hadde vært hvis de ble født i Rwanda?

I second that! Helt utrolig hva folk kan få seg til å klage over. Vi har det bedre enn de aller,aller fleste i verden, men likevel er ikke folk fornøyde.

Jeg glemmer aldri et innlegg jeg så i Aftenposten, hvor en mann faktisk klagde på størrelsen på brunosten. Den PASSET IKKE TIL OSTEHØVELEN!!

Skrevet

Jeg hater studentene i nabolaget. Hater stereoanleggene deres også. De fester i tide og utide og tar ikke hensyn til naboer som skal på jobb dagen etter.

Skrevet

Åh, det husker jeg fra da jeg røyka selv, fremmede folk som på død og liv skulle stå nesten oppå meg, i vindretningen og hoste demonstrativt mens de vifter foran ansiktet. Man er ikke nødt til å stå rett ved siden av den som røyker hvis man finner det ubehagelig.

Samme her.. Jeg stiller meg alltid opp så langt unna folk som mulig, på trikkestopp f.eks der det er maaange meter med holdeplass, står jeg i en av endene. Men det må komme en eller annen og stille seg en meter unna og se stygt på meg, selv om holdeplassen er fri for folk den andre veien..

Skrevet

Samme her.. Jeg stiller meg alltid opp så langt unna folk som mulig, på trikkestopp f.eks der det er maaange meter med holdeplass, står jeg i en av endene. Men det må komme en eller annen og stille seg en meter unna og se stygt på meg, selv om holdeplassen er fri for folk den andre veien..

Helt enig!! Er så lei av demonstrative ikke-røykere at jeg blir kvalm. Selv om vi tar hensyn bare MÅ de klage.

Klag på de som ikke tar hensyn!

Skrevet

Jeg glemmer aldri et innlegg jeg så i Aftenposten, hvor en mann faktisk klagde på størrelsen på brunosten. Den PASSET IKKE TIL OSTEHØVELEN!!

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Skrevet

Tulla bare. Irriterer meg over helsefreaker som aldri spiser noe godt. Antirøykere som må moralisere. Drikkepress og at det er proteiner istedet for karbohydrater somer sundt,-)

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg irriterte meg i går over hun som tok samme buss som meg, som hadde med seg småbarn i tvillingvogn. Hun plasserte vogna på barnevognplassen på verst tenkelig måte. Nemlig slik at hun selv kunne sette seg på setet tvers over midtgangen og holde vogna. I tillegg satt hun så langt fremme i bussen hun kunne, slik at alle som kom på bussen måtte trenge seg mellom henne og vogna for å komme forbi. Og tok hun et hint? Ikke i det hele tatt.

Skrevet

* Folk som kladder og klemmer på matvarer i butikken

* Folk som "bare skal smake på" druer og smågodt

* Uoppdragne unger

* Smatting og snorking

* Løse hårstrå!

Skrevet

Folk som har med seg hunder på shopping! Hunder har ingenting å gjøre i matbutikker, klesbutikker eller skobutikker, og det irriterer meg grenseløst at folk ikke forstår det.

Skrevet

Folk som har med seg hunder på shopping! Hunder har ingenting å gjøre i matbutikker, klesbutikker eller skobutikker, og det irriterer meg grenseløst at folk ikke forstår det.

Unger har heller ikke noe i butikker og gjøre! De er minst like irriterende!!

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

whitetrash uten utdannelse som føder hvert år bare for å slippe å jobbe :kjefte:

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv!

Gjest Sommertid
Skrevet

Unger har heller ikke noe i butikker og gjøre! De er minst like irriterende!!

Skal jeg bare la datteren mi npå 2 være hjemme alene mens jeg går å handler mener du?

Skrevet

whitetrash uten utdannelse som føder hvert år bare for å slippe å jobbe :kjefte:

Enig. Har en bekjent som nå er gravid for 3 gang på 4 år. Hvorfor? Jo for å slippe å jobbe. Har hun selv sagt. Ender vel opp med 10 unger til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...