Gå til innhold

En start på noe nytt


Inwe

Anbefalte innlegg

Problemet er jo at jeg ikke rekker å vær husmor, jeg rekker bare leksene. Kanskje ikke alt det engang :fnise:

Akkurat nå var forstyrrelsesmomentet lille pus som fant en flue :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo dagbok, du også, jo! ;) Sorry, er sløøøøøv i dag! :ler:

Velkommen på nytt på KG! Har du samme nick som du hadde for to år siden ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puser er veldig distraherende, og utrolig rar-søte :rødme:

Takktakk Sequax, samme nick ja :)

----

Endelig ikke-røyker er i hus. Så da kan sluttinga starte :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh! Nå får jeg snart besøk, og det ser ikke ut her. Altså, bananeksene er vel fortsatt forstårlig.. Håper jeg :sjenert:, men oppvask og møkkette gulv osv er ikke akseptabelt.

Frem med vaskekosten og støvsugern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Besøket klarer seg helt greit med litt oppvask og ikke nyvaskede gulv vet du, Inwe :klemmer: De fleste som kommer på besøk er klar over at du faktisk både går på skole og jobber, og da er det helt ok å ikke ha en prikkfri leilighet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøket klarer seg helt greit med litt oppvask og ikke nyvaskede gulv vet du, Inwe :klemmer: De fleste som kommer på besøk er klar over at du faktisk både går på skole og jobber, og da er det helt ok å ikke ha en prikkfri leilighet! :jepp:

Jeg bare liker å ha en prikkfri leilighet når jeg får besøk :sjenert: Sjelden noen bryr seg nevneverdig så lenge det ikke er møkkette å lukter vondt uansett :)

----

Min venninne gikk for flere timer siden. Etter masse skravling, litt spising, vindushopping på senteret og enda litt mer skravling i leiligheten min. Utrolig koselig :skravle:

Etter at hun gikk har jeg bare lest, så nå er jeg halvveis til å være en ikke-røyker. Dette blir bra :Nikke:

Nå har jeg en kjæreste på skulderen som er veldig nyskjerrig på dette kg-samfunnet :fnise:

Neinei, lese videre, så finne senga. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min endte opp med å lage seg egen profil sånn at han kunne krangle i dagboka mi :fnise:

Høres ut som en koselig ettermiddag/kveld! Og fornuftig! Hva synes du om boka så langt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinting: :ler:

Min har ikke profil på facebook engang han, så tror ikke det er noe fare for at han lager seg profil her (håper jeg: fnise:)

Boka er helt grei. Lettlest. Akkurat nå får jeg bare lyst på røyk av den da, men det endrer seg. Har lest den en gang før, og da var jeg røykfri i to mnd. :jepp:

Mahareth: Det skjønner jeg godt. :fnise:

----

Åh, jeg vil og ha fri i dag.. I dag skal jeg jobbe på jobben jeg ikke liker så godt igjen. I dag og hele neste uke, så er jeg ferdig :danse:

Kan likesågodt tenke positivt når man først må noe man ikke vil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den med nysgerrig sambo. Min snoker litt rundt på KG for seg selv han.. og han har funnet dagboka mi! :lol: enda godt jeg ikke har så mange vond-ord å komme med :happy: Han som er så sikker på at det eneste vi damer driver med er å baksnakke mannfolk :fnise:

Håper alt er bra med deg Inwe :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, nei vi snakker da om litt andre ting også? Av og til? :fnise:

Jeg ser jo det er noen som virkelig baksnakker kjærestene sine her. Det er bare ufint og urettferdig synes jeg. greit å be om råd fra andre om det er vanskeligheter og greit å søke trøst om ting ikke funker helt, men å bare slenge dritt i stedet for å faktisk snakke med fyren... skamme seg :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy: Forundrer meg ikke at kjæresten din snoker litt altså, han er noe for seg selv :fnise: (ikke negativt ment, men du vet jo at jeg ikke har noe imot han).

Alt bra her her :) Der da?

Pingting: :jepp: Man skal ikke baksnakke kjærestene sine, ikke vennene sine eller for den slags skyld. Få ut frutrasjon er en ting, men baksnakking driver man ikke med. :nei:

Sequax: Lørdagen har vært kjempefin :) Håper din har vært like bra :klemme:

----

Sett bortifra en veldig kald dag på jobb har dagen i dag vært topp. Kom hjem og spiste taco med sambo, før vi dytta i oss alt for mye Ben and Jerry is :sikle:

Et irritasjonsmoment har dagen hatt uansett. Vi har et vennepar som bor like ved dit vi har flytta og de to fridagene jeg har hatt i det siste (har jobbet hele helga nesten hver helg) har vi hatt samme avtalen. Og gutten i dette venneparet har avbryti i siste liten hver gang. Utrolig irriterene, vil liksom bruke disse fridagene til noe, men nå blir jeg jo sittene hjemme i morgen også :sukk:

Håper dere har en fin lørdagskveld. Nå blir det noen episoder simpsons her før vi finner senga.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

alt for mye Ben and Jerry is

:blink:

"alt for mye" og "Ben and Jerry-is" er to uttrykk jeg ikke visste det gikk an å kombinere.

Hm, kjedelig med folk som avlyser i siste liten flere ganger. Det skjer vel oss alle av og til, men når det er flere ganger på rad er det irriterende (og kanskje litt frekt? Kommer vel an på grunnen).

Har du noen andre planer for søndagen da? Er vel ikke noe galt med en lat dag heller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, utrolig irriterende. Han har vel egentlig ikke hatt den beste grunnen noen av gangene. :sukk:

For mye ben and jerry er fult mulig altså, jeg beviste det fint i går. Sambo derimot spiste mye mer.

Rolige søndager er ikke noe for meg, eller rolige dager generelt. Er så utrolig rastløs av meg :hoppe:

----

Nå tror jeg vi snart får besøk. Håper det, tror ikke jeg har kjeda meg så mye på lenge.

Kanskje jeg skal sette på noe musikk og rydde resten av banankassene på kjøkkenet :klø: Iallefall frem til besøket kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG KLARER IKKE STARTE MED LEKSENE! Må skjerpe meg. Hele oppgaven skal leveres i kveld og jeg er bare halvveis! :murvegg:

Å, som jeg kjenner meg igjen!! Tar opp mattefaen, selv, jeg for å kunne studere neste år...har eksamen i slutten av november og føler meg IKKE klar!! :sukk: Men oooooooooorker ikke idag.....:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...