Gå til innhold

En start på noe nytt


Inwe

Anbefalte innlegg

Gjest Mahareth

Hei! Så godt å se at du er tilbake igjen! :nigo: Du har vært savnet :klemmer:

Kjedelig at det ikke ble studier på deg denne høsten, men godt at du har stått på eksamen nå :hoppe: Hva skal du studere?

Håper du blir frisk fort :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å være tilbake igjen :) Det har gått i hundre i det siste, og jeg har ikke hatt tid til noen ting, da blir det ikke mye dagbokskriving gitt :ler:

Håper på å studere markedsføring, og få en jobb innen det :)

Takktakk :) Håper jeg og, nå ligger både jeg og sambo rett ut på sofaen, godt vi har rester fra i går til middag etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syyykt mett! Lagde grove pannekaker til lunsj, siden vi begge var oppe tidlig da vi trodde vi var friske nok til å dra på jobb. Det skulle jeg nok aldri gjort, vi spiste for 2 timer siden og er fortsatt overmette :ler:

Vi som skal ha rester etter elgkarbonadene jeg lagde i går til middag :sikle:

Godt var det iallefall, får bare ha en sen middag. Er lov å spise litt når man er syk nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh for en spennede dag, sett sånn ca 5 episoder av frustrerte fruer.. Og ja, thats it.

Fortsatt syk.. :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg med tlf i hånda og har ikke lyst til å ringe igjen. 3 sykedagen nå.. Begynner å bli bedre, men har fortsatt mest lyst og ork til å ligge på sofaen hele dagen. Feberen er borte da, så kanskje, kanskje jeg kommer meg på jobb i morgen. Håper det :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag på jobb etter 3 dager med sykdom, here I come! Jobber sent i dag, kan bli slitsomt, men også deilig å komme seg tilbake igjen.

Gjorde litt husarbeid å sånn i går uten å dø helt, så tror dette skal gå fint. Jobben min er somregel ikke veldig slitsom, sånn om det ikke skjer noe da :ler:

Hatt en halveffektiv morgen/formiddag/ettermiddag også. Masse desperate housewives, men også rydding, ut og inn av oppvaskemaskinen, satt på 2 klesvasker, og ja, det var vel det. Litt effektivt var det iallefall, men ja.. Jeg begynner på jobb om 30 min, burde vel komme meg i bilen og suse avgårde da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

I går tok jeg ut p-pinnen som hadde vært der et år for lenge allerede, å bli skjært i og sydd igjen før frokost er ikke å anbefale. Ikke det at det gjorde vondt der og da, jeg hadde jo tross alt forlangt masse bedøvelse (endte vel opp med 4 sprøyter :ler: ).. Men når bedøvelsen gikk ut, en gang mens jeg var på jobb gjorde det vondt, og jeg fikk migrene og jeg måtte dra hjem.. Igjen! Jeg er visst bare syk på den jobben jeg :sukk:

Jaja, i dag skal jeg iallefall på jobb, og dette skal bli en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen planer her enda nei. Blir studier til høsten, og antaglig et semester i utlandet (4 semester eller noe) har alltid hatt lyst til å studere i utlandet, og sambo støtter meg fult ut :) Så pinnen er erstatta med piller, bare av den enkle grunn av at den var utbrukt for et år siden, og vi var lei kondomer :ler: Men nå valgte jeg pilla fremfor andre alternativer fordi den er enkel å slutte på og jeg vil ha alle muligheter åpne :fnise:

Vi nok med kosepusene våres foreløplig, selvom jeg prøver å overtale sambo til å få en liten kosepus til. Akkurat som om det ikke holder med to :ler:

Gleder meg forsåvidt veldig til å studere igjen til høsten. Liker samholdet man får på en skole, og jeg trenger litt forandring kjenner jeg. Jobben min er så utrolig ensom, jobber jo bare alene. Egentlig ikke noe for meg sånn sett, men greie arbeidstider, veldig mye frihet og god lønn passer meg utmerket :ler: Men kjenner jeg har lyst til å jobbe 8-16 på et kontor av et slag når jeg blir voksen (eldre?) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...